Een reconstructie van w18.

DeletedUser

Guest
Ik vind dat ik een appart hoofdstukje verdien :cool: Info naar Zaletio sturen?:D
 

DeletedUser32994

Guest
Dat acakacabra (of hoe je het ook schrijft :p) de starter is van defslam klopt ook niet. Ben namelijk tegelijk met defslam gestart op deze wereld en de starter van het account is Speeser.

Volgens mij startte ze het account wel samen? Tenminste toen Defslam in |P| kwam zat David er al op
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij startte ze het account wel samen? Tenminste toen Defslam in |P| kwam zat David er al op

Het kan zijn dat hij er vrij snel bij kwam, ik speelde tijdens de start ook maar 3 dagen omdat ik veel te druk was op w17. Maar volgens mij is Speeser in eerste instantie echt alleen gestart hoor. :)
 

DeletedUser48278

Guest
Zaletio hier (via een ander account).

Leuk dat je wilt bijdragen Marneus, maar zonder op mijn eigen ego te geilen zou ik graag hebben dat je toevoegd, en geen eigen versie gaat schrijven. Net zoals Boxmeer dat gaat doen, het is de bedoeling alles ineen samen te vatten. En niet dat iedereen hier zijn eigen versie wilt gaan typen.

Ik heb een 'eigen versie' gemaakt omdat ik jouw stukje veel te beknopt vond om iets aan toe te voegen, vandaar dat ik ben begonnen met schrijven vanaf punt nul. Ik schrijf alleen maar over de periode start tot na de quit van PBN ongeveer. Een samenvatting is in mijn ogen veel te onuitgebreid om alles in kwijt te kunnen wat relevant is.
 

DeletedUser

Guest
Dat acakacabra (of hoe je het ook schrijft :p) de starter is van defslam klopt ook niet. Ben namelijk tegelijk met defslam gestart op deze wereld en de starter van het account is Speeser.

David, Dave en Dennis waren het start team
 

DeletedUser48278

Guest
Heb vandaag niet zo veel inspiratie om verder te gaan, zie morgen (weinig tijd denk ik) of vrijdag wel weer.
 

DeletedUser26046

Guest
Mja beter had je zelf al wat meer opgezocht enzo Zaletio imo.

Zoals ik bij het begin al aangaf, ik weet lang niet alles meer, en heb een opstart gegeven waarbij ik iedereens mening / info wil verzamelen. Anders blijft het altijd 'Zaletio's kijk op...' Natuurlijk had ik hetzelfde kunnen doen als jij op w16, schrijven is niet zo moeilijk. Maar ik wil iedereens inbreng, en niet mijn eigen versie als 'de waarheid' bestempelen.

EDIT: Wat is 'gewenst', een uitgebreide versie (zoals Marneus aangeeft), of een samenvatting zoals eentje waarin ik aan ben begonnen? Mocht iedereen graag eentje zoals op w16 (zie link Auseinander) dan ga ik dat typen. Geen probleem, kost me wat uurtjes maar als iedereen dat de moeite en lezen waard vind is dat ook een optie. U roept, wij draaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mja ieder zijn keuze ^^ Ging normaal hetzelfde voor w18 doen, maar je was me voor. En weet ook niet zo bijster veel van w18
 

DeletedUser

Guest
Zoiets al Auseinanderzeitung heeft gedaan lijkt mij wel leuk om te lezen:)
 

DeletedUser

Guest
Leuk ff stukken terug te lezen van w18. :) Als ik met iets kan helpen hoor ik het wel, alleen weet ik niet alles meer.
 

DeletedUser

Guest
Nou, verzamel zelf informatie en stuur het naar Zaletio. Dan kan hij het erin verwerken?

Probleem is dat ik altijd vrij weinig onthoudt van hoe iets gekomen is. Maar zal eens rondneuzen op tw stats, maar het is misschien beter dat fus1on helpt, want ik ben er pas later bijgekomen. Het echte ontstaan van Mat is me dan ook vreemd :D
 

DeletedUser

Guest
Het begin en einde van Checkmate
(Ongeveer dan toch, over het prille begin mogen de mensen mij gerust corrigeren, aanvullen!)

Chechmate (Mat) werd op 6 juli opgericht door thef1chesser en bedroeg bij de opstart de volgende leden: sneekie, Asphalion, Sneaky Ghost, Fus1on, Gravidade da espada, Gig Graham II en nog een aantal andere.

(Dit gat dient opgevuld te worden door iemand van de oude garde)

De stam heeft zich ondertussen als een subtopper geprofileerd, alleen loopt het in de begin periode een beetje hectisch waardoor er hele tijd mensen stoppen en dus ook weer nieuwe mensen dienen gerekruteerd te worden. Om de inactiviteit (en gaten op te vullen) besluit de leiding van Mat om het oude 'Conq.' gedeeltelijk over te nemen, waardoor volgende mensen werden toegevoegd: doppie1985, kaeries, chevro en Legenden. Later die dag zouden ook Gravidade da espada en diens buur, Roberdin, ook joinen waardoor de stam een pak aan grootte won en activiteit. Dit was nog niet voldoende en amper een maand na al deze recruits kwamen o.a ook Enrage en edreus het team versterken waardoor er zich een heus 'Mat-front' aan het oosten verscheen. De maanden daarop was het komen en gaan van spelers waardoor een nooit een hechte band werd gevormd tussen (enkele) stamleden en kwam er op 22 januari een einde aan het Checkmate zoals we het kende omdat de toenmalige leider, thf1chesser, besloten had om samen met kaeries en Legenden over te stappen naar |P|. De stam werd later nog gebruikt om moraalbrekers in te huizen.
Uiteindelijk heeft 'Mat' toch enkele goeie spelers in zijn midden gehad.

Een overzichtje:

thef1chesser, Fus1on, Legenden en sneekie van |P|
Gragimor en deschutter3 van LEF
Enrage en Oceanos van Insane

EDIT: deschutter3 is naar Insane

Echte noemenswaardige oorlogen waren er niet. Enkel tegen de toenmalige stammen 'Chaos' en {TWR}, maar zo hoogstaand was niet voor zover ik me kan herinneren :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook over de stammenoorlog tussen *SF* en -Free- hoor ik absoluut niks. Was een rare oorlog, -Free- was hard aan het winnen, maar *SF* sloeg stukje bij beetje terug, tot de volledige vernietiging van -Free-. (met hulp van bondgenoten EQUI en LEF)
 

DeletedUser

Guest
Mat. heeft ook nog insane in zijn geheel overgenomen ende te kleine spelers in pawb geplaatst:p
 

DeletedUser

Guest
Ook over de stammenoorlog tussen *SF* en -Free- hoor ik absoluut niks. Was een rare oorlog, -Free- was hard aan het winnen, maar *SF* sloeg stukje bij beetje terug, tot de volledige vernietiging van -Free-. (met hulp van bondgenoten EQUI en LEF)

jajoh xD jullie hebben ons ook echt keihard geownt met jullie geweldig hoge niveau. het kwam heus niet door inactiviteit bij ons of een overmacht van jullie ofso :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jajoh xD jullie hebben ons ook echt keihard geownt met jullie geweldig hoge niveau. het kwam heus niet door inactiviteit bij ons of een overmacht van jullie ofso :rolleyes:

Net als jullie hadden wij ook te kampen met inactiviteit. Vandaar onze samensmelting naar EQUI en LEF.
Toen we nog met 11 leden waren in *SF* hadden we nog 5 actieve over. Dus daar maak je je puntje niet ;)

Sprake van overmacht? Die overmacht hebben we zelf mogen bereiken, voor we hulp kregen van EQUI of LEF hadden we al een paar spelers van jullie ingemaakt. Meer zelfs, Jullie waren zelfs juist in overmacht tegen ons. Nadat we die spelers uitgeschakeld hadden, lukte het beter en beter om wat meer tot een overmacht van onze kant te komen. En toen ging het snel, zeer snel.

Maarja, Marisjeh (&Bliow), toch proficiat dat jullie het zo lang hebben uitgehouden hé, wees trots ;)
 
Bovenaan