Een ongewone dag

DeletedUser65921

Guest
Zoals elke dag stond ik ook vandaag weer voor dag en dauw op, na me aangekleed te hebben en snel iets te eten gepakt te hebben in de keuken ging ik naar buiten. Het was duidelijk een schitterende ochtend, het zonnetje brandde lekker in mijn rug.

Goedgemutst stapte ik het grote plein op, waar er al heel wat bedrijvigheid heerste, mensen waren slingers aan het ophangen, vaten drank werden aangerold, eten werd klaargemaakt, iedereen maakte zich op voor het grote feest vanavond. Ik controleerde of alles op rolletjes liep, praatte gezellig wat met de mensen en stapte door naar de stadspoort.

Ook de kapitein van wacht verzekerde me dat alles in orde was en toen ik hem overtuigd kreeg geen lijfwacht nodig te hebben kon ik eindelijk op weg.
Diep in gedachten verzonken liep ik bijna voorbij mijn bestemming, de heilige plaats van het koninkrijk, het herinneringenveld.
Het mocht dan wel een feestdag zijn, ik was vooral triest, rouwend om alle vrienden waarvan ik enkel no de herinneringen hier heb als aandenken.

Als eerste passeerde ik aan het monument voor Jonas, mijn jarenlange strijdmakker. Samen met hem heb ik een hele tijd aan het hoofd van dit koninkrijk gestaan, vele strijden hebben we gestreden, plannen bedacht en uitdagingen overwonnen.
Tot hij besliste dat het genoeg was, een groot verlies voor het rijk, maar zo begrijpelijk!
Jonas, bedankt voor alles en we missen je

Het volgende statuut was dat voor Niels, Niels uit wiens idee dit rijk ontstond, die in de begintijden samen met mij leiding gaf, maar zich later terugtrok en enkel nog terugkeert op de momenten dat we hem het hardste nodig hebben.
Niels, leuk ideetje van je om Styl! te maken, en fantastisch dat ook al ben je al zo lang gestopt je je nog steeds om de stam en je acc bekommert, ook jij wordt natuurlijk gemist!

Dan kwam ik al aan het derde monument, dat van Robin.
De dapperste aller ridders, queeste na queeste deed hij en onverslaanbaar leek hij. Iedereen had schrik van Robin, want waar hij langs kwam bleef niks overeind.
Echter vertrok hij op zijn laatste queeste en hebben we hem nooit meer terug gezien.Dus Robin als je dit leest, je was een fantastische stamgenoot en ik hoop je ooit trug te zien!

Het nieuwste der grote monumenten was voor Henk-Jan.
Alhoewel hij er in tegenstelling tot de eerste 3 niet van in het begin bij was, heeft ook hij een enorme bijdrage aan het rijk geleverd en dient geëerd te worden.
Mijn gedachten dwalen af naar de help volle tactische plannetjes in tijden dat het rijk wankel stond, naar manieren om het heersen makkelijker te maken die hij lanceerde en wij als eerste te pakken kregen,...
Van jou weet ik zeker dat je het nog leest, dus kan ik enkel nog zeggen dat ik het jammer vind dat je gestopt bent, maar je gelukkig erg goede vervanging hebt!

Maar buiten die grote monumenten waren er nog kleine, ook voor hun maakte ik wat tijd vrij, want ook zij hebben een belangrijke rol gespeeld en dienen daarvoor bedankt te worden!
(aangezien ik niet meer van iedereen de voornaam ken zal ik af en toe gewoon accountnaam posten)

Kristof van tidurian, spreek ik nog steeds heel af en toe en was een toppertje
Carjor, leider van de voorloper van Style
Nigek, ugly dukling, litle pipin, .Hardwithstyle: spelers uit de begintijden die veel te snel gestopt zijn
Mr Dee nog zo iemand maar deze jongens verdienen aparte vermeldingen!
Medusa. of Angela nu echt Angela was of niet, haar(?) best deed ze zeker wel!
Martin, ondertussen zelfs van het forum verdwenen, maar wat een toppertje as hij toch
Koen, speelde op zoveel accs, bij mij, lord of the strings, neptys,... wanneer er maar uitdaging was speelde hij iedereen op een hoopje
terra ex chaos, mister inferno en beats. spelers die te snel stopten
Bram nog zo iemand die op zoveel accs speelde maar ons nu verlaten heeft, nooit verwacht dat hij stoppen ook ging volhouden
Alex van damian, begon na een periode van vijandschap zeer actief, maar stopte uiteindelijk ook
Kjel, werd zelfs meer gepest dan Tim, maar ook hij hoorde erbij
Patje, lag mijlenver maar ik heb hem er zo graag bij
En last but not least Arne, alleen al voor zijn gezelligheid in de chat, want qua spelen was het niet veel.

Na een aantal uurtjes herinneringen te hebben opgehaald en getreurd over deze verliezen kwam ik tot het besef dat het heden nog veel belangrijker is dan het verleden en ging dus terug op weg naar het dorp.

Immers was het vandaag de nationale feestdag in het rijk van Style!, de verjaardag van het rijk:

67c33287d6.png


Een paar uur en een deugdoende boswandeling later kwam ik aan in de feestzaal van het hoofdgebouw, klaar om het feest geopend te verklaren.
Iedereen was aanwezig, alle vrienden die momenteel het rijk in stand houden:

d4c5084e3f.png


Ook de vrienden uit W-Pack en W-hunt waren natuurlijk aanwezig!

En toen ik dat zag snapte ik dat we de eerdere mensen moesten verliezen om plaats te maken voor deze groep, een groep de volgens mij enorm sterk is en goed samenhangt.

Het feest kon bijna losbarsten, maar eerst wou ik nog een toost brengen op een paar mensen, mensen die een speciale vermelding verdienen.

Lordperre, die altijd klaar staat clears op te offeren, hoever ook.
Davey (flex), mijn massamaatje die speler na speler wegwerkt als hij actief is
Ewout die mutombo van helemaal weggezakt terug naar de bovenste regionen stuurt
Wim en Robin die black cop ver van iedereen gewoon rustig doen groeien
Max en Jan, die Henk-Jan zo goed vervangen!
Ezel, de stille kracht die gewoon dorpen blijft pakken
Tim, de stamgepeste, alleen al daardoor is hij belangrijk en stiekem is het ook gewoon een goede jongen.
Ruben, voor de massa's die hij mee planten de bereidheid stammies overal te helpen, imposant hoor.
Quentin voor het blijven volhouden daar in het hoge noorden (hij is een ijsbeer voor iets) en gewoon veelal solo beuken.
Remco en Glenn,2 oudgedienden die terug van weggeweest zijn en waarvan vooral Remco een enorme bijdrage had in het verleden!
Jeffrey voor het terugvechten op meto na vele massa's gekregen te hebben!
Kristof en Richard van Elossa, ze zijn dan wel klein, maar ook zij edelen gewoon hard van de vijand!

En dan denk ik dat ik ondertussen wel al lang genoeg gezaagd heb en mogen we deze speciale dag gewoon gaan vieren.

Ik wens Style! een mooie verjaardag en hoop dat er nog vele jaartjes mogen volgen.
Bedankt aan alle stammies en ook de bg'tjes voor jullie bijdrage.
Als ik iemand vergat, mijn oprechte excuses daarvoor.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Gefeliciteerd :D
 

DeletedUser

Guest
Een welgemeende felicitatie aan allen..

Met vriendelijke groet, :)

Bufang



tim010 heb je je verschoond.. :D
 

DeletedUser71679

Guest
namens geheel w-pack en w-hunt feliciteer ik jullie met het 2 jarige bestaan van het rijk. proost op de volgende 2 jaar!
 

DeletedUser67467

Guest
Proficiat! Laten we er nog maar wat jaartjes bijdoen :D
 

DeletedUser64972

Guest
Het volgende statuut was dat voor Niels, Niels uit wiens idee dit rijk ontstond, die in de begintijden samen met mij leiding gaf, maar zich later terugtrok en enkel nog terugkeert op de momenten dat we hem het hardste nodig hebben.
Niels, leuk ideetje van je om Styl! te maken, en fantastisch dat ook al ben je al zo lang gestopt je je nog steeds om de stam en je acc bekommert, ook jij wordt natuurlijk gemist!

<3 Als ik meer tijd had kwam ik weer full time spelen ;)

Fijne feestdag!
 

DeletedUser70434

Guest
prachtig geschreven laurens! dikke pluim voor je!

Proficiat aan alle oud gedienden en de nieuwe gedienden die deze stam nog steeds recht houden!
 

DeletedUser66220

Guest
Ik heb het rijk vanaf dag 1 meegemaakt. Bij het lezen van deze tekst kreeg ik allemaal herinneringen terug echt een kippenvel moment. Dat wij nog zo'n hechte groep zijn is geweldig. Ookal zijn er veel makkers gesneuveld is het rijk nog éven sterk en misschien wel sterker dan het begin :)
Gefeliciteerd kameraden, op naar het 3e jaar!! :bijl:
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb het rijk vanaf dag 1 meegemaakt. Bij het lezen van deze tekst kreeg ik allemaal herinneringen terug echt een kippenvel moment. Dat wij nog zo'n hechte groep zijn is geweldig. Ookal zijn er veel makkers gesneuveld is het rijk nog éven sterk en misschien wel sterker dan het begin :)
Gefeliciteerd kameraden, op naar het 3e jaar!! :bijl:

We zijn met niet velen meer, maar zo'n effect voor degenen die het meemaakten was wel de bedoeling!

Aan iedereen, in naam van de stam, bedankt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou toch bijna een traantje wegpinken. x'D
2 jaar is een prachtige tijd.
De stam is een echte hechte groep en dat is vrij uniek.
 
Reactiescore
26
Ik dacht: ik na lange tijd nog is het casual forum lezen en het resulteert in deze gigantisch lange post lezen.

Prificiat
 
Reactiescore
2
Mooie tekst laurens en gefeliciteerd aan style!
Deze post laat zien dat er de afgelopen jaren al veel goede spelers naar de eeuwige jachtvelden zijn vertrokken.
Hopelijk blijven er genoeg spelers over om de casual nog leuk en aangenaam te maken.
 
Bovenaan