Een ode aan de mindset van quarantaine spelers ~ Nobelus Rekruterus

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beste Quarantaine spelers.

We zijn nu enkele weken gevorderd op deze wereld en het wordt alsmaar lastiger om interns te vinden. De spelers die onbezonnen gestart zijn, hebben er ondertussen de brui aan gegeven. Gelukkig hebben we de goedkope munten zodat de motivatie van stamleden en andere vrienden zeer snel kan verdwijnen na een reeks binnenkomende aanvallen. Na het uitspreken van de geheime toverspreuk "Mag ik je internen" wordt de groei van je account weer gegarandeerd. Daarnaast kan je stam nu een gevaarlijke speler in de buurt rekruteren, dat verlicht het front en verzekert dat je intern-dorpen niet gecontesteerd worden. Diplomatieke vaardigheden zijn van uiterst belang momenteel en dat besef ik zelf ook, vandaar dat ik via deze weg mensen met dezelfde ingesteldheid wil bereiken.

Ik zit momenteel in een stam, maar we liggen ingesloten door vijandige stammen. Het ziet er naar uit dat ik vanaf nu moet werken voor mijn dorpen maar daar heb ik geen zin in. Ik ben waarschijnlijk niet eens goed genoeg om die dorpen te veroveren en gezichts-/imago-verlies op het algemeen forum lijden zal ik ten alle koste vermijden. Nu heb ik hier vorige week een oplossing voor gevonden, een manier om het algemeen forum te laten blijven geloven dat ik een goede speler ben en tegelijkertijd ingame nog kan blijven doorgroeien. De afgelopen 7 dagen ben ik druk in de weer geweest met informatie verzamelen, ik heb mijn stamleden gevraagd om samen massa's uit te voeren op onze buren en overal deff achter te timen zodat we de dorpen kunnen behouden. Het resultaat hiervan was overdonderend succesvol, ik bezit nu de troepeninfo van 95% van mijn eigen stam. Het enige wat ik nu nog moet doen is de stam verlaten, en mijn eigen stam oprichten. Met al deze verzamelde info zal ik nog weken kunnen genieten van aanvalsvoordelen dus mijn account zal enorm groeien dat staat 100% vast.

Het is hier dat ik jullie nodig heb beste lezers. Ik zoek 11 accounts, het liefst van al de frontspelers van al de momenteel niet bevriende stammen. Indien we slim en verspreid rekruteren zullen we de enige stam in de top 10 zijn met 12 leden. Mijn stam zal dus een numeriek voordeel hebben, een stamleider die gegarandeerd enorm zal groeien in de komende weken en vijandige stammen die minder stabiel zullen zijn dan voordat ik begin met rekruteren. Naast al deze opportuniteiten bied ik ook tips aan hoe jullie op korte tijd informatie kunnen opslaan van je huidige stam. Zo kunnen ook jullie snel en makkelijk groeien eens je de overstap maakt. Ik hoop dat ik hiermee al veel van mijn buren heb warm gekregen voor mijn stam, om de anderen over de streep te trekken zal ik nu even de stam voorstellen die ik zal oprichten.

De stam zal Nobelus Rekruterus heten, allereerst in het Latijns omdat we ons verheven zullen voelen over anderen. Daarnaast valt de stamnaam in twee delen op de splitsen, Nobelus en Rekruterus. In het eerste woord zit een verstopte boodschap, al we het Latijn even wegdenken en we lezen dit in het Engels dan krijgen we "Nobel us". Het eerste deeltje "Nobel" is fonetisch gelijk aan het Engelse woord voor Edelen, en "us" betekent ons. Nobelus staat dus voor het internen van eigen leden, want uiteraard zal dit ook aan de orde zijn. Als we vast komen te liggen zal er democratisch iemand uit de stam gepest worden om zo te kunnen internen. Daarna voeren we dan het tweede deel van onze stamnaam nogmaals uit "Rekruterus". De stam tag zal NobRek worden, omdat we op het algemeen forum zullen opscheppen over alle noobs die we rekken. Zoals je ziet is niet enkel mijn plan, maar ook de stamnaam tot in de diepste puntjes uitgedacht. Het is een succesverhaal dat af is, het hoeft enkel nog geschreven te worden. Voor de W73 spelers onder ons die het nog niet begrepen hebben, deze stam is een 10 op het spectrum der uitdaging.

Wil je graag lid worden van Nobelus Rekruterus, stuur dan een ingame berichtje naar Nobelus Barbarus. Tot gauw!





PS: Voor wie geen humor snapt, breek er je SCHEDEL niet over ;)
 

Deleted User - 487965883

Guest
Als ik join krijg ik dan ook een intern?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hi Community,

Ik en 2 medespelers zijn op zoek naar een accountje. Het liefst een account wat momenteel een NAP of BG heeft met zijn buurman. Wie zijn niet van plan lang te spelen, wij kunnen gewoon even goed stabben. Samen met je stamgenoten pakken we dan 100-200 gratis dorpen en dan stoppen wij. Zijn er accounts die aan onze eisen voldoen?

gr
 
Reactiescore
1.094
Ik zie de namechange nog niet!
 
Reactiescore
93
afrader, speler geeft veel te snel op.
 
Reactiescore
1.478
Als ik nog een account had gehad, zou ik hem een ingame message sturen.
 
Bovenaan