Een nieuwe contest

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Ik vind de speler van het jaar contest wel leuk om te lezen hoe iedereen naar de accounts op deze wereld kijkt.

Aangezien deze wereld geen jaar meer duurt kun je een speler van de maand contest organiseren. Zelfde als van het jaar, maar dan in iets kleinere vorm.

Een extra toevoeging zou zijn als je de speler van de maand buiten je stam ook benoemt. Dit om ook respect naar je tegenstander te tonen.
Dit is iets wat ik soms wel eens mis op het af.

Lijkt teveel op de jaarlijstjes imo
 
Reactiescore
2.478
Ik vind de speler van het jaar contest wel leuk om te lezen hoe iedereen naar de accounts op deze wereld kijkt.

Aangezien deze wereld geen jaar meer duurt kun je een speler van de maand contest organiseren. Zelfde als van het jaar, maar dan in iets kleinere vorm.

Een extra toevoeging zou zijn als je de speler van de maand buiten je stam ook benoemt. Dit om ook respect naar je tegenstander te tonen.
Dit is iets wat ik soms wel eens mis op het af.

Het probleem is, dat er net als de spelers van het jaar een eentonige lijst wordt. Waardoor de winnaar gewoonweg vaststaat. De speler van het jaar was een flop op W49.
 
Reactiescore
28
Ja klopt ook wel. Daarom de toevoeging van een speler buiten je stam. Maar jullie hebben wel gelijk hierin. Lag ook helaas aan de matige inbreng van met Ui spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een idee voor je :

Wie het mooiste verhaal over zijn account kan schrijven. Echte verhalenschrijvers kunnen hier helemaal losgaan met allerlei anekdotes, spanningsbogen en duur woordgebruik om de opbouw van hun account op een zo'n interessant mogelijke manier te beschrijven.

Als ik tijd heb wil ik wel een leuk verhaal schrijven over Azrahn hoor. Graag zelfs, komende weken echter nog even niet. Maar je kan daar wel een geruime tijd voor uittrekken lijkt me? Als dit doorzet, count me in.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als ik tijd heb wil ik wel een leuk verhaal schrijven over Azrahn hoor. Graag zelfs, komende weken echter nog even niet. Maar je kan daar wel een geruime tijd voor uittrekken lijkt me? Als dit doorzet, count me in.

Wat heeft Azrahn gedaan dan naast barbarendorpen en turken internen? :rolleyes:
Grapje babe xx
 

DeletedUser

Guest
Een quiz over de wereld vind ik ook altijd een leuke contest, moeten er wel geen juryleden voor zijn. Kan je opstellen met een leider van Met Ui en iemand van Fide, ik wil gerust meehelpen.

Lijkt me persoonlijk ook wel een goed idee ;)
 
Reactiescore
28
Een snipe contest. Op een willekeurige dag/avond elke deelnemer 5 of meer (fake) treintjes laten snipen.
De beoordeling kun je bv geven: achter welke edel zit de snipe en/of hoeveel ms achter de 1e edel.
Wel snipen vanuit de losse hand en geen tools zoals time extension gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Een snipe contest. Op een willekeurige dag/avond elke deelnemer 5 of meer (fake) treintjes laten snipen.
De beoordeling kun je bv geven: achter welke edel zit de snipe en/of hoeveel ms achter de 1e edel.
Wel snipen vanuit de losse hand en geen tools zoals time extension gebruiken.

Hoe wil je bewijzen of dat iemand wel of geen time extension gebruikt? Men kan 5 tabs open zetten, versturen en 4 bevelen weer annuleren waarna het uiteindelijk resulteert op 1 snipe.
 
Reactiescore
28
Er worden 2 accounts aangemaakt op de wereld. Op 1 wordt er door de deelnemer via vv gelogd en vanuit hier de snipes gedaan.
Op het andere account zit een jurylid die de treintjes verstuurd (kan ook met verkenners). Deze beoordeeld de snipe en ziet ook al er ineens 5 snipes op 100ms komen en waarvan er weer 4 gecanceld worden.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Er worden 2 accounts aangemaakt op de wereld. Op 1 wordt er door de deelnemer via vv gelogd en vanuit hier de snipes gedaan.
Op het andere account zit een jurylid die de treintjes verstuurd (kan ook met verkenners). Deze beoordeeld de snipe en ziet ook al er ineens 5 snipes op 100ms komen en waarvan er weer 4 gecanceld worden.

Jij denkt dat dit ooit gaat werken? Bijzonder
 
Bovenaan