Een nieuwe contest

Reactiescore
1.454
Klinkt leuk - min het like systeem, dat is welke stam de meeste AF accounts heeft wint. Dan lijkt het me beter om een jury te maken van mensen die objectief kunnen beoordelen. Oftewel niet in de beide stammen spelen. Gaaf idee!

Dat zou helemaal ideaal zijn inderdaad ;). Maar dan moeten we wel gekken vinden die de wereld een beetje kennen en er tijd in willen steken ;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Roast gaat floppen denk ik, je moet wel echt goed zijn om dat te laten slagen
 

DeletedUser

Guest
Roast gaat floppen denk ik, je moet wel echt goed zijn om dat te laten slagen

Ligt eraan. Als je met z'n allen Martijn gaat roasten heb je echt een vermakelijk AF hoor. Dan zitten opeens alle spelers van de andere werelden ook hier te gieren en te brullen. #Martijn4president #Martijnfansunite
 
Reactiescore
2.508
Een roast is lastig te beoordelen door de jury die wss niet op van binnen weet hoe de wereld eruit ziet.

Het lijkt me top om martijn geroast te zien worden maar of het reëel is weet ik niet. Tenzij iemand een heel sterk uitgewerkt idee heeft en dit goed te beoordelen valt door een jury, zal dit bij een zeer vermakelijk idee blijven.
 
Reactiescore
1.454
ALS de roast wordt gedaan, moet er gewoon van beide kanten sportief gedaan worden. Als ik helemaal belachelijk wordt gemaakt op het forum, maar het is wel grappig krijgen die mijn like gewoon. Als iedereen gewoon zo denkt is dit een makkelijk uit te voeren plan denk ik zo.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nja ik bedoel meer dat t in t echt door professionele komieken wordt gedaan, waar ik niet eens altijd om kan lachen. Weet niet of we echt zo iets leuks kunnen behalen met 'gewone' af'ers. Vind zelf het initiatief van een contest erg leuk, beetje zonde om dan een risico te lopen om dat idee te laten floppen.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik weet als buitenstaander dat er hier wel een paar personen rondlopen die door middel van tekstschrijven toch aardig de lachers op de hand kunnen krijgen. Het blijft echter wel een bijhoorlijke opgave om dit klaar te spelen. Toch zou ik er niet zo gauw van afzien, maar juist op zoek gaan naar de mogelijkheden. Zo iets dergelijks kan namelijk enorm vermakelijk uitpakken.
 

DeletedUser61134

Guest
Kunnen ook een zangwedstrijd doen, dan wil ik wel jureren
 
Reactiescore
603
Ik denk dat roast wel haalbaar is om uit te voeren als iedereen wat degelijk mee speelt :p
Daarnaast zou het wel leuk zijn om dit een keer is te doen. Eventueel kunnen we een 2e (klein) contest houden als er genoeg animo voor is, kan nooit geen kwaad lijkt me :)
 
Reactiescore
2.508
Waarschijnlijk gaat het hier een roast worden. Wat ik nu van jullie verwacht is dat dit idee wordt uitgewerkt, of er althans voorstellen komen dit weekend. Zodat we midden volgende week van start kunnen.

q18umxjy3srlc.png
 
Reactiescore
1.075
ooow we moeten 't nog zelf allemaal uitwerken, wat ga jij dan doen waldo de walrus?:eek:
 
Reactiescore
2.508
ooow we moeten 't nog zelf allemaal uitwerken, wat ga jij dan doen waldo de walrus?:eek:

Ik ga verslagen maken wat examens doorlopen en natuurlijk jullie begeleiden en beoordelen met deze contest. Jullie dachten toch niet echt dat ik een contest voor 5 werelden alleen ga uitwerken:rolleyes: terwijl ook al in de beginpost anders vermeldt staat :p
 
Reactiescore
2.508
We zijn bij de volgende stap gekomen ik wil midden volgende week een mooi uitgewerkt plan van jullie krijgen. Ik heb de tijd niet om 5 contesten in een paar dagen uit te schrijven dus jullie gaan mij hierbij helpen. In mijn beginpost heb ik al een kleine indicatie gegeven wat ik verwacht ik de uitwerking, maar ik besef me dat ik hier te makkelijk over dacht en het iets gedetineerde wil.
Daarom verzoek ik om deze vragen in deze post te beantwoorden en als het even kan zelfs een beginpost voor mij te maken, maar ik vrees dat dit plaatst te veel gevraagd is. Ik verwacht dus wel dat jullie minimaal het idee over de contest uitwerken.

Op wereld 50 is dit 'Een roast' geworden. Een leuk initiatief. Ik heb er vertrouwen in dat jullie voor woensdag met een geslaagde uitwerking komen! Ik ben benieuwd.

Iedereen mag de uitwerkingen maken. De meest bedankte uitwerking gaan we in de praktijk uitvoeren, mits deze reëel is natuurlijk. Ik hoop dus daarom dat er meerdere mensen een uitwerking van de door hun gekozen contest zullen maken

Hoe verwacht ik de uitwerking van de contest:

  • Wat is het plan?
- Wat moet je doen als je meedoet?
- Wat is het idee achter deze contest?
- Wat zijn je verwachtingen?

  • Kan iedereen meedoen?
- Heeft iedereen gelijken kansen?
- Hoe zorgen we ervoor dat ook de spelers die inactief zijn op het AF mee kunnen/willen doen?
- Hoe vaak mag je per IG account meedoen?

  • Wat zijn de inlevereisen/manieren?
- Op welke manier moet het ingeleverd worden?
- Waar moet het minimaal aan voldoen?
- Mogen er teams worden gevormd?

  • Hoe moet de beoordeling worden?
- Moet er een jury komen?
- Wie moet er in de jury(hoeveel?)
- Wat moet de jury beoordelen?
- Hoe moet de jury cijfers/punten geven?

  • Andere regels
- Hoe kan het topic overzichtelijk worden gehouden?
- Wat mag je niet doen?
- Is het mogelijk om uitgesloten te worden van deze contest, op welke manier dan?
- Wat wordt er gedaan als er te weinig mensen meedoen aan deze contest?
 
Reactiescore
2.508
En toen was het stil en de deadline nadert:eek:
 
Reactiescore
1.075
terecht, we hoopten toch op zn minst dat de organisator IETS zou doen :eek:
 
Reactiescore
2.508
terecht, we hoopten toch op zn minst dat de organisator IETS zou doen :eek:

Ik heb een checklist gemaakt en moet aan de hand van de antwoorden die jullie geven een beginpost maken, dus stilhouden Steff.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nja de mensen die echt een roast wilden mogen dit doen :p
 

DeletedUser61134

Guest
Aldorade is net de leraar. Geeft je een opdracht en gaat dan liggen slapen :eek:
 
Bovenaan