Een nieuwe contest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.452
Beste AF-gangers,

Afgelopen week heb ik groenlicht gekregen om op de actieve werelden een contesten te organiseren. De prijzen worden gesponseerd door twNL zelf. Het idee is dat elke wereld hun eigen unieke contest kan bepalen. De nieuwe-contest kan verschillen van een originele clustercontest tot bijvoorbeeld een rap battle. Maar het kan ook een prestatie in IG zijn, belangrijk is dat jullie dit topic gebruiken om te discussiëren. Door middel van bedankjes en een realistische ideeën helpen jullie, jullie forum-mod en mij de knoop door te hakken.

Aanleiding

Veel spelers weten dat ik een maand geleden gestopt ben met het actief bespelen van een wereld. De hoofdreden hiervan is school en de drang voor een nieuwe uitdaging. Omdat ik weet dat ik niet van tribalwars afkan blijven, omdat ik er te veel vrienden op heb gemaakt. Heb ik besloten om actiever te worden op het AF en af en toe projecten aan te nemen. In de toekomst is het mijn visie om ook forum-mod te worden. Echter is daar nu nog geen vraag naar.
Om toch de motivatie te behouden, wil ik mezelf dwingen om betrokken te blijven bij het AF. Ik begon mezelf af te vragen wat ik kon doen. Na een weekje brainstormen kwam ik met de hulp van een paar kennissen tot de conclusie dat er nooit meer iets te ‘winnen’ is op het AF. Naar aanleiding van dit gesprek, kwam dit idee tot stand. Ik ben blij dat zowel het TW-management als de forum-mod (op de betrokken werelden) dit idee ondersteunen en ik hoop samen met hun dit projectje tot een goed einde te brengen.

Uitwerking

- Bepaling van de contest:

Zoals hierboven al vermeldt, krijgen jullie zelf de kans om een geschikte contest voor deze wereld te bedenken. Dit komt doordat elke wereld waarschijnlijk behoefte heeft aan een andere contest. Zo is het lastig om op de nieuwste werelden al een clustercontest te houden, aangezien de clusters nog geen echt vorm hebben. Maar ook, omdat de clustercontest best achterhaald is, aangezien 9/10 AF contensten dit soort contesten waren. Ik wil jullie dus uitdagen om wat nieuws te bedenken en misschien wel een nieuwe trend te zetten.
Jammer genoeg is niet elke contest realistisch, om deze reden hebben jullie forum-mod en ik het laatste woord over welke contest het gaat worden. Dit neemt niet weg dat we jullie voorkeur zwaar meewegen. Jullie kunnen jullie stem uitbrengen door middel van bedankjes. Jullie bedanken een post die met een leuk voorstel komt. Je mag uiteraard meerdere posten bedanken.
Ik zal elke post met meer dan 10 bedankjes verwerken in de beginpost, zodat er nog enig sinds overzicht blijft.

- Uitwerking van de contest:

Ik verwacht dat met elk voorstel wat er komt een uitleg gepaard gaat. Ik heb voor jullie een opzet gemaakt waar je aan moet denken, bij het bedenken van de contest. Zodat iedereen het concept snapt en we kunnen zien of het een reëel plan is.

*Wat is het plan?
*Kan iedereen meedoen?
*Wat zijn de inlever eisen/manieren?
*Hoe moet het beoordeeld worden?

- De prijzen:

Eerste plaats: 150 pp’s
Tweede plaats: 100 pp’s
Derde plaats: 50 pp’s

Als iemand de prijzenpot wil verhogen, is dit mogelijk in de vorm van sponsoring.

Sponsorlijst:

- Planning:

*Jullie krijgen ongeveer twee weken te tijd om samen tot een leuke en reële constest te komen. Als er eerder een uitgewerkt idee is, waar iedereen mee eens is. Dan wordt de deadline naar voren gehaald.

*Nadat de soort contest besloten is, krijgt iedereen 14 dagen de tijd om mee te doen aan deze contest.

*Hierna krijgt de jury 10 dagen de tijd om de resultaten van de contest in te zien en te beoordelen. (Misschien heb ik dan nog een paar dagen nodig om de eindpost/uitslag te maken)

- Jury:

Op elke wereld komt er een aparte jury. De jury zal bestaan uit minimaal jullie forum-mod, ikzelf(kragtwijk) en nog 2/3 andere onafhankelijke vrijwilligers. Als je interesse hebt om jury te worden, kun je je in het discussie topic aanmelden. Een eis is wel dat je niet op de desbetreffende wereld actief bent.

Jurylid 1: Kragtwijk
Jurylid 2: Jo Han
Jurylid 3: Roald97
Jurylid 4:
Jurylid 5:

De huidige ideeën

q18umxjy3srlc.png
 

Bijlagen

  • Welke contest overzicht.png
    Welke contest overzicht.png
    38,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:

DeletedUser63354

Guest
Ik wens je succes. Ik ben zelf niet origineel genoeg om zoiets te bedenken. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
Leuk initiatief! :wink:
 

DeletedUser74358

Guest
Toppertje hoor, hoezo geen plek voor forum-mod? Denk dat jij capabeler bent dan 50% van de huidige mods..
 

Deleted User - 487776907

Guest
Benieuwd of er überhaupt mensen rondlopen op TW die een beetje een creatieve geest hebben. Ik in ieder geval niet..
 
Reactiescore
2.452
Er is een Excel bestand in de beginpost gezet met ideeën van andere werelden. Misschien geeft dit jullie meer inspiratie!

PS, verwelkom jullie nieuwste jurylid
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.486
Er is een Excel bestand in de beginpost gezet met ideeën van andere werelden. Misschien geeft dit jullie meer inspiratie!

PS, verwelkom jullie nieuwste jurylid

Hoezo staat bij 49 de roast van Martijn als een serieus idee hahhaa
 

DeletedUser77455

Guest
Kijk voor mogelijke inspiratie naar de voorstellen die op W49 gedaan worden. Promoot je eigen account kan best een leuke contest zijn met wat aankleding erbij.

Deze lijkt me wel een heel leuk idee om op een jonge wereld als 52 te doen! :)
 
Reactiescore
2.452
Deze lijkt me wel een heel leuk idee om op een jonge wereld als 52 te doen! :)

Bedank mijn post dan even, dat is een stuk overzichtelijker dan citaten waarin het idee leuk wordt gevonden;)

@Pimsie. omdat ik dit plan graag werkelijkheid zie worden:engel:
 
Reactiescore
2.452
Kunnen we dat bij deze afspreken?

Als jij voor de meeste likes zorgt op dit voorstel van Martijn zelf hebben we een deal :D
PS het idee moet ook nog door jullie worden uitgewerkt natuurlijk:oops:
 
Reactiescore
2.452
Aldo lieverd, je topics zijn niet super populair :(

Ik zei nog: "Rebecca doe me een lol en blijf ver weg van mijn geweldig idee. Als jij meedoet wordt het meteen een flop."
Maar nee, ze doet weer eens niet wat je van haar vraagt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan