Een nieuwe contest

DeletedUser78131

Guest
Vraag me af wie die clown überhaupt is. Not nooit gehoord van een kayo.
Ziet er in mijn ogen uit als een suffe noname die wat tof probeert te doen.

Deze suffe no name clown die maar tof probeert te doen wil wel graag even aankondigen dat jij vanaf nu mijn nieuwe held bent persoon die met trots aan kondigt dat hij een wereld heeft gewonnen in zijn handtekening! gekke baas van me! was ik maar zo goed
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vraag me af wie die clown überhaupt is. Not nooit gehoord van een kayo.
Ziet er in mijn ogen uit als een suffe noname die wat tof probeert te doen.

Hmmm ik denk dat ik weet wie het is:
Het is Kayo
 
Reactiescore
206
Deze suffe no name clown die maar tof probeert te doen wil wel graag even aankondigen dat jij vanaf nu mijn nieuwe held bent persoon die met trots aan kondigt dat hij een wereld heeft gewonnen in zijn handtekening! gekke baas van me! was ik maar zo goed

Schittermagisch! Nu heb ik er wéér een fanN bij!
Drie keer raden wat nN betekent (hug)
 
Reactiescore
2.478
We zijn bij de volgende stap gekomen ik wil midden volgende week een mooi uitgewerkt plan van jullie krijgen. Ik heb de tijd niet om 5 contesten in een paar dagen uit te schrijven dus jullie gaan mij hierbij helpen. In mijn beginpost heb ik al een kleine indicatie gegeven wat ik verwacht ik de uitwerking, maar ik besef me dat ik hier te makkelijk over dacht en het iets gedetineerde wil.
Daarom verzoek ik om deze vragen in deze post te beantwoorden en als het even kan zelfs een beginpost voor mij te maken, maar ik vrees dat dit plaatst te veel gevraagd is. Ik verwacht dus wel dat jullie minimaal het idee over de contest uitwerken.

Op wereld 53 is dit 'presenteer je stam' geworden. Een leuk initiatief. Ik heb er vertrouwen in dat jullie voor woensdag met een geslaagde uitwerking komen! Ik ben benieuwd.

Iedereen mag de uitwerkingen maken. De meest bedankte uitwerking gaan we in de praktijk uitvoeren, mits deze reëel is natuurlijk. Ik hoop dus daarom dat er meerdere mensen een uitwerking van de door hun gekozen contest zullen maken

Hoe verwacht ik de uitwerking van de contest:

  • Wat is het plan?
- Wat moet je doen als je meedoet?
- Wat is het idee achter deze contest?
- Wat zijn je verwachtingen?

  • Kan iedereen meedoen?
- Heeft iedereen gelijken kansen?
- Hoe zorgen we ervoor dat ook de spelers die inactief zijn op het AF mee kunnen/willen doen?
- Hoe vaak mag je per IG account meedoen?

  • Wat zijn de inlevereisen/manieren?
- Op welke manier moet het ingeleverd worden?
- Waar moet het minimaal aan voldoen?
- Mogen er teams worden gevormd?

  • Hoe moet de beoordeling worden?
- Moet er een jury komen?
- Wie moet er in de jury(hoeveel?)
- Wat moet de jury beoordelen?
- Hoe moet de jury cijfers/punten geven?

  • Andere regels
- Hoe kan het topic overzichtelijk worden gehouden?
- Wat mag je niet doen?
- Is het mogelijk om uitgesloten te worden van deze contest, op welke manier dan?
- Wat wordt er gedaan als er te weinig mensen meedoen aan deze contest?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Letten jullie erop dat de deadline voor de uitwerking nadert, als deze niet wordt gemaakt kan het zo zijn dat er vooralsnog geen contest komt.
Dus allemaal David onderspammen (leving behind)
 

DeletedUser76356

Guest
Waarom moet David per se ondergespamt worden?

"Iedereen mag de uitwerkingen maken. De meest bedankte uitwerking gaan we in de praktijk uitvoeren, mits deze reëel is natuurlijk. Ik hoop dus daarom dat er meerdere mensen een uitwerking van de door hun gekozen contest zullen maken"

Ik zelf weet de eerste vra(a)g(en) al niet te beantwoorden dus ik lever geen uitwerking in.
 
Reactiescore
2.478
Omdat David mij belooft had dit afgelopen weekend te maken :p
 

DeletedUser61134

Guest
Grote kans dat David weer zijn verdwijning aan het plannen is.
 
Reactiescore
94
Inderdaad, van het ene moment vet actief zijn naar David 3 maanden niet spreken, horen of zien

Je moet het maar kunnen!
 

DeletedUser75778

Guest
Doe het dan zelf als jullie geen geduld hebben, zemmers
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Natuurlijk, je kent me toch ;)!



Of course. Met zoiets kan alleen iemand aankomen die er vrijwillig voor kiest de naam 'aZemmel' te dragen ..

Wow die was bijna grappig man. Je bent wel bezig met mensen hun AF namen hè? Vrij triestig als dat je enige inbreng is..
 
Reactiescore
2.478
Niemand buiten David die zich geroepen voelt om iets op manier te zetten? Jullie krijgen nog een aantal dagen de tijd en als er dan nog geen niks op papier is dan ist topic gefaald.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik heb het beloofd en ik zal die belofte ook nakomen. Ik kan echter niet beloven dat het vandaag of morgen al zal verschijnen. Alle hulp is dan ook welkom.
 
Bovenaan