Een nieuwe contest

Reactiescore
2.478
huh maar ik vond het idee van David best leuk en origineel dus dat kunnen we best doen!

Tot op heden is er maar 1 bedankje op die post. Alles nalezen is voor mij teveel werk, dus bedankjes is veel overzichtelijker en sneller voor mij.
 

DeletedUser76166

Guest
Hmm, nu 2 en er zijn meerdere mensen die anderszins aan hebben gegeven het te steunen, ik zou die in je bestandje erbij zetten ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Rapbattle :$?
 

DeletedUser68249

Guest
Met rijmen en dichten gaan we aldo oplichten, inleveren prijzen, je hoeft niet meer te wijzen, de echte winnaar is hier, 1 van plezier en vertier. Nou kom maar op tegen deze ouwe rot, je lacht je voerkant toch wel rot :D


Nee ff serieus leuk initiatief aldo! Me complimenten! Ik mis wel je weekbladen!
 

DeletedUser69614

Guest
Nou, wil niet lopen klagen, maar hoe zielig? 150PP voor de eerste plaats ... Denk dat Tribalwas eens moet nadenken over waar ze naartoe willen. Als je wat GS verkoopt heb je dat zo verdiend.

Begrijp me niet verkeerd: al wie wil meedoen: laat je niet tegenhouden. Maar wat voor signaal geef je nu naar de buitenwereld als er een hele contest komt waarmee je als winnaar 3€ aan PP verdient. Kan er echt niet wat meer vanaf bij TW ?

Idem geldt trouwens ook voor de winnaar van speedronden en werelden etc imo. Mensen zijn wel degelijk te motiveren met PP. Trek er wat geld voor uit zodat de interesse terugkeer!
 

DeletedUser7072

Guest
Nee hij moet gewoon 5k pp uitdelen, gier dat die is :D

Maar even serieus, jullie kunnen ook allemaal pp inleggen en dat de winnaar daar dan een percentage van krijgt, #2 een kleiner percentage, etc.
 

DeletedUser76166

Guest
Hoe kom jij er überhaupt bij dat dit vanuit Tribalwars komt? Is gewoon bedacht door Aldo hoor o_O
 
Reactiescore
2.478
Hij heeft het over de prijzen gesponsord door TW ;)
Maar ik ben het met je eens je wint vooral voor de eer Churchill.

Als je het zo'n lage prijs vind koffiemokkem zou ik gwn sponseren en de prijzenpot verhogen. Ik bedoel je hebt het er zo weer uit met gs verkopen:x
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Dit verandert niks aan het feit dat je te hard probeerd skat

Wederom prachtig verwoord, wat wil je er nu mee bereiken? Je wilt mijn motivatie/drive bekritiseren, ofzo? Wat ik snap werkelijk niet waarom je het nu twee keer moet aanhalen, maar goed je opmerking staat genoteerd.

Anyways, David komt dit weekend als het goed is met een uitwerking van 'presteer je stam'. Ik ben benieuwd!

q18umxjy3srlc.png
 

DeletedUser76166

Guest
Mooi zo, Kayo ga iemand anders lastig vallen, laat deze jongen.
 
Reactiescore
206
Vraag me af wie die clown überhaupt is. Not nooit gehoord van een kayo.
Ziet er in mijn ogen uit als een suffe noname die wat tof probeert te doen.
 
Bovenaan