een lvl veroveren

DeletedUser

Guest
is het een idee dat:

als je een gebouw van de tegenstander een paar lvls verlaagt dat als je troepen terugkomen dat je die lvls erbij krijgt bij je eigen gebouwen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Niks waard het is zo goed.
Waarom zou je het trouwens willen paar min en resources en het is weer goed.
 

DeletedUser

Guest
ja maar die lvls duren zo lang me muur doet er al 2 uur over voor 1 upgrade
 

DeletedUser

Guest
Ja het duurt bij iedereen even lang om een lvl up te graden (variabele: Hoofdgebouw) dus nogal overbodig.
 

DeletedUser

Guest
Hoe realistisch zeg.. poehpoeh..

Hier een Doe-Het-Zelf Bouwdoos voor jouw van de WokSint .. ¬.¬
 

DeletedUser

Guest
is het een idee dat:

als je een gebouw van de tegenstander een paar lvls verlaagt dat als je troepen terugkomen dat je die lvls erbij krijgt bij je eigen gebouwen:rolleyes:
Trouwens zal dit heel erg dom zijn eentje maakt 100bijl en valt de heletijd 1persoon aan, deze heeft nu geen lvls meer en die andere heeft die erbij.
Dat helpt de simcity bouwers helemaal niet!:mad:
 

DeletedUser

Guest
is het een idee dat:

als je een gebouw van de tegenstander een paar lvls verlaagt dat als je troepen terugkomen dat je die lvls erbij krijgt bij je eigen gebouwen:rolleyes:

niet echt realistisch he...
als ik bij jouw thuis een ruit kapot sla krijg ik thuis toch ook niet een nieuwe ruit :p
 

DeletedUser

Guest
En zoiezo, wat nou als je bij je eigen dorp die gebouwen die je bij hem sloopt al uitgebouwd hebt? Ja dan wordt het ook moeilijk he.
 

DeletedUser

Guest
Ok, houd er nou is mee op om steeds slotje te zeggen en dan heb ik het niet alleen over jou maar over iedereen die dat zegt. Het begint mij zelfs te irriteren. Klik is op het blauwe knopje naast Mandrils naam (in mijn quote) en dan begin je maar te lezen.

Als een topic gestart word met onzin, is het niet zo heel erg als men offtopic gaat. Maar er zijn al genoeg van zulke topics. In het "spam" topic MAG je offtopic gaan. Gebruik dat onderwerp dan ook om offtopic te gaan, daar valt men de serieuze leden niet mee lastig.
Laat de rest van het forum fijn met rust qua offtopic/nutteloze spam berichten!

Ook wou ik nog even toevoegen, dat berichten als "Slotje!" ook gewoon spam zijn.
Er zijn moderators aangesteld, die zelf kunnen bepalen of iets op slot kan of niet. Vaak kan er nog genoeg toegevoegd worden aan topics, zelfs als de originele vraag al beantwoord is.
 
Reactiescore
2.490
gewoon iedereen die 'slotje' zegt, zonder enige andere zinnvolle toevoeging tot het topic.... reporten( voor al jullie slotjezeveraars, dat ben ik ondertussen al een paar dagen bezig. )

en ik vind het een redelijk dom idee...
geeft alweer een voordeel aan de sterke spelers :)
 

DeletedUser

Guest
ok maar dan wil ik het wel zo doen:

degene die het topic start mag alleen slotje zeggen zodat de admin weet of er genoeg info is ja of nee
 

DeletedUser

Guest
Dan heb je mooi pech. Jij maakt hier niet de regels, dat doen de mods, de makers en de administrators. Aangezien jij geen bent maak jij dus geen regels :D.

Dat wil niet zeggen dat ik er een ben, en dat kan me geen ruk schelen want de regels zijn voor mij duidelijk en redelijk.
 

DeletedUser

Guest
gewoon iedereen die 'slotje' zegt, zonder enige andere zinnvolle toevoeging tot het topic.... reporten( voor al jullie slotjezeveraars, dat ben ik ondertussen al een paar dagen bezig. )

en ik vind het een redelijk dom idee...
geeft alweer een voordeel aan de sterke spelers :)

krijg je dingen als dat je academie lvl 7 is... of je muur lvl 37
 

DeletedUser

Guest
Dan heb je mooi pech. Jij maakt hier niet de regels, dat doen de mods, de makers en de administrators. Aangezien jij geen bent maak jij dus geen regels :D.

Dat wil niet zeggen dat ik er een ben, en dat kan me geen ruk schelen want de regels zijn voor mij duidelijk en redelijk.

dat weet ik maar als de mods dan een slotje er op gooien en ik snap het nog niet wat dan???:confused:
 

DeletedUser

Guest
dan zal je iemand moeten pm'en denk ik... trouwens ff vragen: sluiten de mods geen topics waar al lang niets is gezegd? dan is het toch een betere oplossing om ipv 'slotje!' te zeggen gewoon te zwijgen en hopen dat het gesprek daar stilvalt?
 

DeletedUser

Guest
krijg je dingen als dat je academie lvl 7 is... of je muur lvl 37

Ja inderdaad, dan zou ik wel hele hoge muren en snelle kazernes hebben:p
Waardeloos idee, want ik zou overal de boederijlevels vernietigen, zodat ik zelf grotere legers kan maken.:)
 

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, dan zou ik wel hele hoge muren en snelle kazernes hebben:p
Waardeloos idee, want ik zou overal de boederijlevels vernietigen, zodat ik zelf grotere legers kan maken.:)

Precies, dan val ik mezelf aan in ene dorp, verlaag daar de boerderij lvls en krijg die in mijn andere dorp erbij.
Resultaat dat ik in dat dorp uiteindelijk 100.000 axes, 50.000 light cavs, veel Cats en rams heb en niemand meer tegen mij is opgewassen :p
 
Bovenaan