Een kijk op de wereld.

DeletedUser

Guest
Tjah, vind dit eigenlijk beetje zever, kan je evengoed in topic topstammen plaatsen, is zeker geen nieuw topic waard, gewoon kaartje gemaakt met paint, even wat gegevens van twstats, je eigen mening in het kort even neerzetten en huplaaaaa.... Met alle respect.
 

DeletedUser

Guest
hou het ontopic graag, dus over de 5 stammen die hier genoemd zijn en eventuele andere kansmakers.
 

DeletedUser

Guest
Er zitten heel wat elites in zover ik weet, maar ik weet niet hoe het in die andere stammen verloopt dus ik ben radeloos.

Ik sta niet echt achter je antwoord. Toen /Break gevallen was, was ik bij mijn pa en zei opeens. Hé Yorin. Break. is gevallen. Hij wilt dat ik stop met de pre-mades, aangezien meestal meer dan de helft ego'tjes zijn. Alleen met een echte vriendengroep van een andere wereld, kun je een pre-made startten, anders weet je zeker dat hij binnen een half jaar weg is.
 

DeletedUser

Guest
Ik sta niet echt achter je antwoord. Toen /Break gevallen was, was ik bij mijn pa en zei opeens. Hé Yorin. Break. is gevallen. Hij wilt dat ik stop met de pre-mades, aangezien meestal meer dan de helft ego'tjes zijn. Alleen met een echte vriendengroep van een andere wereld, kun je een pre-made startten, anders weet je zeker dat hij binnen een half jaar weg is.

What? is geen premade dus wij gaan het zeker maken :)
 

DeletedUser27974

Guest
Ik sta niet echt achter je antwoord. Toen /Break gevallen was, was ik bij mijn pa en zei opeens. Hé Yorin. Break. is gevallen. Hij wilt dat ik stop met de pre-mades, aangezien meestal meer dan de helft ego'tjes zijn. Alleen met een echte vriendengroep van een andere wereld, kun je een pre-made startten, anders weet je zeker dat hij binnen een half jaar weg is.
Lol, pr'e-mades kunnen werken ja en zoals jij zegt als het een hechte vriendengroep is, maar zelfs dan is succes niet gegarandeerd. Je zult toch altijd nieuwe spelers meoten recruiten en ouwe spelers stoppen. Succes is nooit gegarandeerd.

P.S. Was jouw vader die blonde op de meeting? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat FnF en Modus wel wat worden :rolleyes:.

Ik denk dat ze zullen fuseren :p

(gebeurd toch meestal met angsthazen)

Ik sta niet echt achter je antwoord. Toen /Break gevallen was, was ik bij mijn pa en zei opeens. Hé Yorin. Break. is gevallen. Hij wilt dat ik stop met de pre-mades, aangezien meestal meer dan de helft ego'tjes zijn. Alleen met een echte vriendengroep van een andere wereld, kun je een pre-made startten, anders weet je zeker dat hij binnen een half jaar weg is.

ow Yorin wordt wijs?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je vergeet ginyu

Valt ook niks over te zeggen. zeer goede spelers maar totaal geen goede leiders
(wereld 10 heb ik ze van dichtbij weten uit eenvallen, wereld 11 voorspeld en van het zelfde steeds voor het edellen er aankwam).
Maar als je een paar weekjes ergens wilt achteraan huppellen zekerst een aanrader maar verwacht er niks solied van
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, pr'e-mades kunnen werken ja en zoals jij zegt als het een hechte vriendengroep is, maar zelfs dan is succes niet gegarandeerd. Je zult toch altijd nieuwe spelers meoten recruiten en ouwe spelers stoppen. Succes is nooit gegarandeerd.

P.S. Was jouw vader die blonde op de meeting? :p

Nee, dat was iemand anders. Was jij er ook? Mijn vader was er wel idd. :D.

Ik denk dat ze zullen fuseren :p

(gebeurd toch meestal met angsthazen)



ow Yorin wordt wijs?

Hehe ^^. Ly. Bona.
 

DeletedUser27974

Guest
Nee, dat was iemand anders. Was jij er ook? Mijn vader was er wel idd. :D.
Ja, samen met wat EXiRE-menschjes. :p

Maar ontopic
Ik verwacht eigenlijk vrij weinig van click. Omdat ze in 2 continenten echt veeeeels te dicht op elkaar liggen. What? is mijn inziens ook net iets te ver uit elkaar en FNF kan wel een mooie kern krijgen. Ook zie ik Modus k54 pakken.
 

DeletedUser

Guest
Ik sta niet echt achter je antwoord. Toen /Break gevallen was, was ik bij mijn pa en zei opeens. Hé Yorin. Break. is gevallen. Hij wilt dat ik stop met de pre-mades, aangezien meestal meer dan de helft ego'tjes zijn. Alleen met een echte vriendengroep van een andere wereld, kun je een pre-made startten, anders weet je zeker dat hij binnen een half jaar weg is.

Coole pa :cool:.

Die van mij heeft Tribal Wars al 17 keer geblokkeerd omdat ik er te vaak op zat. :D
 
Bovenaan