Een kijk op de wereld.

DeletedUser

Guest
Inleiding:

Aangezien W16 nu precies 1 week bezig is en er toch al wat mooie stammen zie die opvallen aan hun goeie spelers zal ik deze stammen opsommen en daarbij mijn mening neerzetten en proberen zo goed mogelijk te beargumenteren.

Kaart:

Om te beginnen zal ik eerst een kaart posten van de 5 stammen waarvan ik het meest verwacht.

w16.png


.Click

Ik begin bij .Click. ik ben zelf niet zo'n fan van .Click, maar ik denk dat ze toch een mooie kans maken in de top van deze wereld. Voor zover ik weet is .Click een stam met een paar toppers, een paar subtoppers en voornamelijk spelers die niet zo goed presteerden, maar toch heb ik wel vertrouwen dat .Click het ver zal schoppen. Daarnaast is de ligging van .Click opvallend. Voornamelijk omdat de helft van de spelers in continent 45 op een kluitje ligt. daar zullen ze het zeker lastig krijgen met uitbreiden.

image.php


FnF:

Ten tweede FnF, een stam waar toch al een stuk meer ervaren spelers inzitten, voor zover ik weet. Maar ook een stam met een stuk meer spelers als de meeste premades die hier nog besproken worden. de ligging van deze stam is redelijn netjes. ze liggen (bijna) nergens met een kluitje van meerdere spelers op elkaar.

image.php



_twdc_:

_twdc_ is voor zover ik heb gehoord is een stam met enkel top spelers. Ik denk dat _twdc_ de beste ligging van de vijf heeft, wat beholpen word met hun kleine zestal van spelers.

image.php


De val van Break!:
Break was ook een premade die vanaf het begin deelnam. maar door niet zo soepele handelingen van een van de leiders liep de premade na 2 dagen al in de soep. hieruit ontstonden (deels) 2 nieuwe stammen.

Modus:

Ten eerste modus, ik weet niet zeker of die hierdoor is ontstaan, maar een deel van de leden van Break! zijn naar modus overgestapt. Ook modus heeft met haar mooie ligging goeie kansen voor de top. De stam ligt met haar 6 spelers in de top 20 ver bovenaan met het puntengemiddelde.

image.php


What?:

What? is dus ontstaan uit de val van Break!. 1 dezelfde leider en 2 nieuwe. een achttal leden kwam uit break, en 3 nieuwe spelers sloten zich hierbij aan. Deze stam bestaat ook uit enkele toppers en subtoppers. Ook What? maakt kans op een mooie top 10 plek. Niet alleen omdat dit mijn eigen stam is, maar ook omdat ze ook een mooie ligging hebben (die wel op sommige plekken wat gaten bevat). en omdat ze een goed team van spelers bezitten.

image.php
 

DeletedUser

Guest
Nooit wordt er blijkbaar gesproken over smurf. :)

+ Mss moet daar binnenkort Ginyu. bijkomen.
 

DeletedUser26151

Guest
Mwah niks bijzonders eigenlijk sorry.
Maar in ieder geval een poging tot serieusheid ;)
Wat weinig mensen hier zijn.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je dat toegeeft ^^

Modus is niet door de val van break ontstaan hoor.

Verder hebben wij een mooi puntengem omdat iedereen zijn vv 24/7 heeft =)
 

DeletedUser

Guest
het is fijn dat ik nu zo een goed ovrzicht heb over die topstammen

fijn loco ;)
 

DeletedUser

Guest
dankje.



Eerlijk gezegd had ik die erin gezet, alleen bleek later dat ik een . vergeten was.
Had geen zin om het kaartje weer opnieuw te maken.

ik maak komende week anders wel een update met hoe het er dan uitziet.

Bedoel je nu Smurf of ginyu? + wel mooi gedaan hoor ;).
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je dat toegeeft ^^

Modus is niet door de val van break ontstaan hoor.

Verder hebben wij een mooi puntengem omdat iedereen zijn vv 24/7 heeft =)

Hij zei ook dat hij dat niet zeker wist;)
Verder mooi stukje, ook leuk dat je ondanks je haat tegen ons toch met ons begint:D
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je nu Smurf of ginyu? + wel mooi gedaan hoor ;).

kijk de quote, smurf idd. maar die zal ik in de loop van de week erbij zetten, en ginyu.

Ginyu was me eigenlijk nog niet eens op gevallen:p, wel gezien maar t zijn maar 2 spelers. zeker in opstand gekomen tegen .Click of wat? want daar zaten zei eerst in zover ik weet?

Hij zei ook dat hij dat niet zeker wist;)
Verder mooi stukje, ook leuk dat je ondanks je haat tegen ons toch met ons begint:D

klopt, ik wist enkel wel dat er een aantal daarnaartoe zijn gegaan.
 
Bovenaan