Een jaar W40

DeletedUser

Guest
Dus jij weet al op voorhand, nadat de vorige massa mislukt was, dat de aankomende direct een voltreffer is en XUQ/Bibber met de grond gelijk gaat maken? Hoop voor jou dat dat nu zo zal zijn zodat je jezelf nu niet belachelijk maakt met die uitspraak en dat het dan ook effectief lukt. ;)

Mislukt is die alleminds. Doel is gewoon bereikt. Zij het op een wat rare en verkeerde manier, maar THS moest down en is neer. Daarnaast is XUQ flink verzwakt. Zie Dwarz maar :)
 

DeletedUser

Guest
Nu moet Error de oorlogen winnen voor dat het december is :rolleyes:
 
Reactiescore
1.015
Waar maak jij uit op dat er een coalitie is tussen deze stammen? En dan ook nog die brute moraalbrekerstam van ons er bij. Vooral toen zij deze zogenaamde 'coalitie' joinden zullen de leden van Error wel geschrokken zijn. Vandaar die 800+ incomings op mij natuurlijk. :D

Het is nog altijd dezelfde als voorheen waarschijnlijk, logica. Alleen is Covert wat kleiner (Hack - N-S)

Pas op dat je er niet nog verder in kruipt straks zit je vast

Omdat jouw verstand niet al te best is, Bibber front heeft voordeel tov het Error front daar ;)

Hee gilles jij hier ook weer, ben er even tussenuit geweest op w40 en tot mijn grote verbazing kan ik De Drie Musketiers, het onverslaanbare account dat geen enkel dorp gaat verliezen niet meer vinden :eek:?

Aaah Marnix, alles goed noob?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
154
Mislukt is die alleminds. Doel is gewoon bereikt. Zij het op een wat rare en verkeerde manier, maar THS moest down en is neer. Daarnaast is XUQ flink verzwakt. Zie Dwarz maar :)

Ik heb van dit topic enkel deze post en je beginpost gelezen.

Ik ben het volledig met je eens dat het merendeel noob is op deze wereld, of op z'n minst weinig ervaring met deffen en gewoon tw in het algemeen op een vrij hoog niveau.
Wat mij betreft heeft dat 1 reden; Goede spelers stoppen meer en meer, sneller en sneller, quiten. Waarom? De comunity maakt tw kapot met haar drang naar extra inkomsten, nieuwe pp voordelen, die enkel pp abusers in de kaart spelen.
Doordat die goede spelers quitten, moeten de stammen al gauw hun heil gaan zoeken in de 2e of zelfs 3e rangsspelers.
Ik ben het ermee eens dat de gemiddelde kwaliteit in XUQ lager is dan die van Error, zeer zeker, maar je merkt ook dat ook Error niet bestaat uit enkel toppers, anders werden er wel op alle fronten meer winsten geboekt.

XUQ is inderdaad verzwakt, vooral door de (grote) fouten van de individuele spelers in XUQ.

Wat ik van deze wereld vind? Een vervelend ding, dat is het :p
 
Reactiescore
47
Mislukt is die alleminds. Doel is gewoon bereikt. Zij het op een wat rare en verkeerde manier, maar THS moest down en is neer. Daarnaast is XUQ flink verzwakt. Zie Dwarz maar :)


Kan je nu wel zo gaan doen, maar dit is absoluut niet wat jullie van de massa hadden verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Kan je nu wel zo gaan doen, maar dit is absoluut niet wat jullie van de massa hadden verwacht.

Doel was om THS neer te halen, daarvoor had ik 3.000 clears gereserveerd. Dat is gehaald. Alles wat we op XUQ binnen zouden halen is mooi meegenomen.
 

DeletedUser

Guest
Doel was om THS neer te halen, daarvoor had ik 3.000 clears gereserveerd. Dat is gehaald. Alles wat we op XUQ binnen zouden halen is mooi meegenomen.

Met of zonder account hacken/verkloten ? Welke versie had je op voorhand in gedachten, naar ons inziens niet de reguliere clear methode. Normaal zouden die 3000 clears voor 75% neergehaald zijn door THS, indien het account niet was leeggezet. Er is dus geen echte prestatie neergezet door error, enkel is er een account neergehaald door achterbakse en totaal onaanvaardbare acties.

WEES DAAR ALS NUMMER 1 STAM TROTS OP !
 

DeletedUser

Guest
Met of zonder account hacken/verkloten ? Welke versie had je op voorhand in gedachten, naar ons inziens niet de reguliere clear methode. Normaal zouden die 3000 clears voor 75% neergehaald zijn door THS, indien het account niet was leeggezet. Er is dus geen echte prestatie neergezet door error, enkel is er een account neergehaald door achterbakse en totaal onaanvaardbare acties.

WEES DAAR ALS NUMMER 1 STAM TROTS OP !

Als ik van tevoren had bedacht dat mijn spy dat account leeg ging zetten. Had ik wel 2,500 clears op Rasta, Paulvdn en Lovebird laten gooien en 500 op THS. Dan is het een beetje overdreven om zoveel op één speler te rammen.
 

DeletedUser

Guest
Als ik van tevoren had bedacht dat mijn spy dat account leeg ging zetten. Had ik wel 2,500 clears op Rasta, Paulvdn en Lovebird laten gooien en 500 op THS. Dan is het een beetje overdreven om zoveel op één speler te rammen.

Je kan dat ook hebben gedaan om de schijn op te houden, we zullen het nooit voor 100% zeker weten, want jouw geloofwaardigheidsgehalte is tergend laag.
 
Reactiescore
1.728
Harm, je bent gewoon een stabbende achterbakse hacker. Laagste uitschot in deze community.
 

DeletedUser

Guest

Pff, dat is echt zo rot aan deze wereld. Wat ik ook doe. Ik krijg nooit aanvallen. Op W2 en W19 beide nummer 1 ODA en 1 OD gestaan omdat ze mij als grootste klier/tegenstander zagen. Hier kom ik niet eens in de buurt :(
 

DeletedUser

Guest
Pff, dat is echt zo rot aan deze wereld. Wat ik ook doe. Ik krijg nooit aanvallen. Op W2 en W19 beide nummer 1 ODA en 1 OD gestaan omdat ze mij als grootste klier/tegenstander zagen. Hier kom ik niet eens in de buurt :(

Voor onze clears sta jij misschien wel op de negeerlijst!
We gunnen jou de ODD ook niet, die gunnen we aan een speler die het verdient.
 

DeletedUser42600

Guest
Pff, dat is echt zo rot aan deze wereld. Wat ik ook doe. Ik krijg nooit aanvallen. Op W2 en W19 beide nummer 1 ODA en 1 OD gestaan omdat ze mij als grootste klier/tegenstander zagen. Hier kom ik niet eens in de buurt :(

Gooi mijn clears nog liever op me zelf dan op jou. Jij bent de niet eens waard
 

DeletedUser17568

Guest
Geen clears nodig gewoon account hacken ^^ veel beter idee
 

DeletedUser37428

Guest
Zijde 1:
Stammen: Error, E.M.P.
Zijde 2:
Stammen: QUX, XUQ

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 123
Kant 2: 159
Verschil: 36

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,115,988
Kant 2: 1,445,968
Verschil: 329,980

chart

Zijde 1:
Stammen: Error, E.M.P.
Zijde 2:
Stammen: Bibber, Tommie

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 111
Verschil: 86

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226,319
Kant 2: 886,311
Verschil: 659,992

chart

Iemand die mij kan uitleggen wat 'met de grond gelijkmaken' wilt zeggen? :rolleyes:

Stats van spelers die zijn gaan rennen, chapeau.
 
Bovenaan