DeletedUser
Guest
Je bevestigt wat ik zeg. Je hebt moedwillig gebruik gemaakt van het vertrouwen van andere mensen en moedwillig andere stammen en spelers tegen elkaar uitgespeeld. Jij schijnt dat als een gigantisch tactische grootheid te zien maar ik en velen met mij zien dat heel anders. Om een wereld te winnen is dat inderdaad erg functioneel maar als ik zo een wereld moest winnen dan won ik liever niet. Ik geloof dat een hele hoop spelers er zo over denken.
Dat een heleboel spelers er zo over denken maakt je standpunt niet sterker. Een heleboel mensen geloven ook in God, maar dat maakt het daardoor nog niet meer waar.
Daarnaast speel ik echt een spel om te winnen. En aangezien in dit spel goede diplomatie voeren zo'n beetje het belangrijkste is wat je moet doen, zijn dit soort zaken dus ook geoorloofd. Zolang je het uiteindelijk maar netjes afhandeld en dat hebben we gedaan. Er is aangekondigd dat we gingen aanvallen, terwijl we geen NAP hadden, en we hebben ons daar ook aan gehouden. Sterker nog: het duurde nog veel langer voordat we echt gingen aanvallen.
Wat jullie en de rest van de wereld gewoon gedaan hebben is heel erg naïef zijn. Bezig zijn met je eigen gebiedje en het grote geheel niet zien. Dan moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar gebruik van maak. Je moet van jezelf balen dat je zo naïef was om alleen maar aan de korte termijn te denken.