Een jaar W40

DeletedUser

Guest
Je bevestigt wat ik zeg. Je hebt moedwillig gebruik gemaakt van het vertrouwen van andere mensen en moedwillig andere stammen en spelers tegen elkaar uitgespeeld. Jij schijnt dat als een gigantisch tactische grootheid te zien maar ik en velen met mij zien dat heel anders. Om een wereld te winnen is dat inderdaad erg functioneel maar als ik zo een wereld moest winnen dan won ik liever niet. Ik geloof dat een hele hoop spelers er zo over denken.

Dat een heleboel spelers er zo over denken maakt je standpunt niet sterker. Een heleboel mensen geloven ook in God, maar dat maakt het daardoor nog niet meer waar.

Daarnaast speel ik echt een spel om te winnen. En aangezien in dit spel goede diplomatie voeren zo'n beetje het belangrijkste is wat je moet doen, zijn dit soort zaken dus ook geoorloofd. Zolang je het uiteindelijk maar netjes afhandeld en dat hebben we gedaan. Er is aangekondigd dat we gingen aanvallen, terwijl we geen NAP hadden, en we hebben ons daar ook aan gehouden. Sterker nog: het duurde nog veel langer voordat we echt gingen aanvallen.

Wat jullie en de rest van de wereld gewoon gedaan hebben is heel erg naïef zijn. Bezig zijn met je eigen gebiedje en het grote geheel niet zien. Dan moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar gebruik van maak. Je moet van jezelf balen dat je zo naïef was om alleen maar aan de korte termijn te denken.
 

DeletedUser42600

Guest
Dat een heleboel spelers er zo over denken maakt je standpunt niet sterker. Een heleboel mensen geloven ook in God, maar dat maakt het daardoor nog niet meer waar.

Daarnaast speel ik echt een spel om te winnen. En aangezien in dit spel goede diplomatie voeren zo'n beetje het belangrijkste is wat je moet doen, zijn dit soort zaken dus ook geoorloofd. Zolang je het uiteindelijk maar netjes afhandeld en dat hebben we gedaan. Er is aangekondigd dat we gingen aanvallen, terwijl we geen NAP hadden, en we hebben ons daar ook aan gehouden. Sterker nog: het duurde nog veel langer voordat we echt gingen aanvallen.

Wat jullie en de rest van de wereld gewoon gedaan hebben is heel erg naïef zijn. Bezig zijn met je eigen gebiedje en het grote geheel niet zien. Dan moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar gebruik van maak. Je moet van jezelf balen dat je zo naïef was om alleen maar aan de korte termijn te denken.

ik ik ik winnen winnen winnen, meer onzin praat jij niet het is een teamspelletje maar ach wat weet jij van een team.
jij bent vast een kei gezellig jongen om een spelletje mee te doen * not*

plezier is ook een ding van een spelletje en jij weet echt perfect omdat de grond in te trappen met jou hoge skills in diplomatie
 

DeletedUser

Guest
ik ik ik winnen winnen winnen, meer onzin praat jij niet het is een teamspelletje maar ach wat weet jij van een team.
jij bent vast een kei gezellig jongen om een spelletje mee te doen * not*

plezier is ook een ding van een spelletje en jij weet echt perfect omdat de grond in te trappen met jou hoge skills in diplomatie

Ik speel dit spel niet voor het plezier van mijn vijanden weet je ;) We maken nu Bibber en XUQ met de grond gelijk, enkel en alleen voor ons plezier. Tsjaa, dat jullie als Bibber daar met 800 cleartjes weinig tegenover kunnen zetten is niet mijn probleem.
 

DeletedUser42600

Guest
Ik speel dit spel niet voor het plezier van mijn vijanden weet je ;) We maken nu Bibber en XUQ met de grond gelijk, enkel en alleen voor ons plezier. Tsjaa, dat jullie als Bibber daar met 800 cleartjes weinig tegenover kunnen zetten is niet mijn probleem.

haha met de grond gelijk leg EMP dan even uit wat nachtbonus in houdt :p

maar we zullen zien hoe ver jullie komen dit is ook waar ik het spelletje voor speel en een massa zorgt daar juist voor betekent niet meteen dat we op delete gaan

36 leden met 141 mil punten of 17 met 33 mil klein verschil aan aantal beschikbare clears is dus niet te vergelijken he;)
 
Reactiescore
1.015
met de coalities op de wereld die er wel degelijk zijn: Error + EMP vs Covert + XUQ + Bibber + QUX + Tommie zijn het 80 tegen 74 leden. Dus stop eens met te janken over aantallen ;). Covert zal ook nog wel een klein stammetje achter de hand hebben.
 

DeletedUser42600

Guest
met de coalities op de wereld die er wel degelijk zijn: Error + EMP vs Covert + XUQ + Bibber + QUX + Tommie zijn het 80 tegen 74 leden. Dus stop eens met te janken over aantallen ;). Covert zal ook nog wel een klein stammetje achter de hand hebben.

ik heb het toch over bibber dat zijn er 17 niet de rest erbij tellen als we het daar niet over hebben
 
Reactiescore
1.015
Ik zag er hier al voorbij komen uit alle kampen die klaagden dat Error + EMP 80 leden telt... Kijk naar jullie eigen diplo en je zit er zelf ook zo goed als of zelfs aan.

Maaruh, voor de korte periode dat ik in Error zat. Ik zag hier een halvegare voorbijkomen die sprak over een onofficiele NAP tussen Error en XUQ? Wat een droeftoeter is me dat, onofficiele nap...
 

DeletedUser

Guest
ik heb het toch over bibber dat zijn er 17 niet de rest erbij tellen als we het daar niet over hebben

Maar dan is het nog wel onzin om net te doen alsof alle dorpen van ons tegen Bibber vechten. Als we dat gaan doen zullen we andere fronten echt zwaar gaan verwaarlozen. Het fijne voor ons, Error, is alleen dat we wel beter samenwerken met elkaar dan jullie stammen apart. Wij kunnen prioriteiten stellen. Jullie vallen vaak maar alleen met je eigen stam aan en op een beperkt front.
 

DeletedUser42600

Guest
Maar dan is het nog wel onzin om net te doen alsof alle dorpen van ons tegen Bibber vechten. Als we dat gaan doen zullen we andere fronten echt zwaar gaan verwaarlozen. Het fijne voor ons, Error, is alleen dat we wel beter samenwerken met elkaar dan jullie stammen apart. Wij kunnen prioriteiten stellen. Jullie vallen vaak maar alleen met je eigen stam aan en op een beperkt front.

ja duuh natuurlijk werkt 1 stam beter samen dan 4 of meerdere aparte stammen maar wat is nou je punt daarmee?
en ondanks dat wij een beperkt front steeds aanvallen en jullie alles in 1x keer laten de stats toch zien dat wij het nog niet zo slecht doen;)
 
Reactiescore
1.015
Jullie staan overal prestack en hebben meer personen aan het front. Zoals Harm zegt, kan Error niet alle middelen op 1 front/stam richten dus dat jij het zo raar vindt dat het eigenlijk hetzelfde is qua perspectieven...
 

DeletedUser

Guest
Er heeft ook iemand het heel druk met in het achterste van Harm te kruipen geloof ik. :rolleyes:

Dat jij het goede vertrouwen van mensen naïef noemt dat moet je helemaal zelf weten Harm.
Als jij zo wilt winnen dan is dat je goed recht. Ieder heeft zijn eigen manier en zijn eigen belangen in dit spel.
Over 2 jaar kun jij wellicht in je handtekening zetten dat jouw stammetje W40 won en wellicht kun je nog eens op een verjaardag pochen dat je een online spel hebt gespeeld en daar mee won.

Ik ben blij dat ik het met mijn stammetje op mijn manier speel. Ongeacht dat wij enorme noobs zullen zijn, doen wij het best leuk. Dat 'met de grond gelijk maken' valt voorlopig nog reuze mee.
 

DeletedUser76308

Guest
Ik speel dit spel niet voor het plezier van mijn vijanden weet je ;) We maken nu Bibber en XUQ met de grond gelijk, enkel en alleen voor ons plezier. Tsjaa, dat jullie als Bibber daar met 800 cleartjes weinig tegenover kunnen zetten is niet mijn probleem.

Zijde 1:
Stammen: Error, E.M.P.
Zijde 2:
Stammen: QUX, XUQ

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 123
Kant 2: 159
Verschil: 36

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,115,988
Kant 2: 1,445,968
Verschil: 329,980

chart

Zijde 1:
Stammen: Error, E.M.P.
Zijde 2:
Stammen: Bibber, Tommie

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 111
Verschil: 86

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226,319
Kant 2: 886,311
Verschil: 659,992

chart

Iemand die mij kan uitleggen wat 'met de grond gelijkmaken' wilt zeggen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: Error, E.M.P.
Zijde 2:
Stammen: QUX, XUQ

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 123
Kant 2: 159
Verschil: 36

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,115,988
Kant 2: 1,445,968
Verschil: 329,980

chart

Zijde 1:
Stammen: Error, E.M.P.
Zijde 2:
Stammen: Bibber, Tommie

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 111
Verschil: 86

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226,319
Kant 2: 886,311
Verschil: 659,992

chart

Iemand die mij kan uitleggen wat 'met de grond gelijkmaken' wilt zeggen? :rolleyes:

De massa is misschien pas net begonnen?
 
Reactiescore
1.015
Er heeft ook iemand het heel druk met in het achterste van Harm te kruipen geloof ik. :rolleyes:

Dat jij het goede vertrouwen van mensen naïef noemt dat moet je helemaal zelf weten Harm.
Als jij zo wilt winnen dan is dat je goed recht. Ieder heeft zijn eigen manier en zijn eigen belangen in dit spel.
Over 2 jaar kun jij wellicht in je handtekening zetten dat jouw stammetje W40 won en wellicht kun je nog eens op een verjaardag pochen dat je een online spel hebt gespeeld en daar mee won.

Ik ben blij dat ik het met mijn stammetje op mijn manier speel. Ongeacht dat wij enorme noobs zullen zijn, doen wij het best leuk. Dat 'met de grond gelijk maken' valt voorlopig nog reuze mee.

Ik hoef niet in Harm zijn kont te kruipen. Wat hij aanhaalt aan argumenten tov donstef en jou, dat is gewoon correct. Jullie maken jezelf gewoon belachelijk met jullie uitspraken...
 

DeletedUser73282

Guest
We hebben XUQ nooit gestabd. Niet voor niets dat ik geen officiële NAP wilde omdat ik dat per sé wilde voorkomen. Als we namelijk zouden aanvallen, zou dat nooit als stabben gezien kunnen worden. Immers hadden we geen NAP.

Daarnaast zie ik het echt puur als tactisch spelen. Jullie hielden Calm lekker bezig zodat wij op Raid! konden gaan. Iets soortgelijks deden we met Rekesh. Hadden we ook een soort van NAP mee tegen Raid! en nadat we hun niet meer nodig hadden is het tot een confrontatie gekomen. Kun je heel vervelend vinden, maar is in mijn optiek gewoon onderdeel van het spel. Jullie waren gewoon teveel gefocust op de korte termijn: van Calm winnen. Ik zat al veel verder te denken. Als jullie slim waren geweest, had je juist gezorgd dat je met Calm ging samenwerken tegen ons. Want van Error zou je sowieso verliezen één op één. Tegen Calm alleen had je daarna nog kans gemaakt. Maar dat deden jullie niet, jullie moesten en zouden Calm aanvallen dus ik greep die kans aan om jullie die ruimte te bieden en Calm bezig te houden. Uiteindelijk zou de samenwerking toch stopgezet worden want Pjvo en Grotenoob moeten door jullie heen om sowieso nog iets te kunnen edelen. Alleen dat hebben jullie op de één of andere manier nooit gezien. Dat de samenwerking simpelweg niet een lang leven beschoren zou zijn.

Jij hebt geen enkel idee hoe deze 3e partij, 'Calm' er in stond.

Ik zag er hier al voorbij komen uit alle kampen die klaagden dat Error + EMP 80 leden telt... Kijk naar jullie eigen diplo en je zit er zelf ook zo goed als of zelfs aan.

Maaruh, voor de korte periode dat ik in Error zat. Ik zag hier een halvegare voorbijkomen die sprak over een onofficiele NAP tussen Error en XUQ? Wat een droeftoeter is me dat, onofficiele nap...

Hee gilles jij hier ook weer, ben er even tussenuit geweest op w40 en tot mijn grote verbazing kan ik De Drie Musketiers, het onverslaanbare account dat geen enkel dorp gaat verliezen niet meer vinden :eek:?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42600

Guest
Ik hoef niet in Harm zijn kont te kruipen. Wat hij aanhaalt aan argumenten tov donstef en jou, dat is gewoon correct. Jullie maken jezelf gewoon belachelijk met jullie uitspraken...


Pas op dat je er niet nog verder in kruipt straks zit je vast
 

DeletedUser

Guest
met de coalities op de wereld die er wel degelijk zijn: Error + EMP vs Covert + XUQ + Bibber + QUX + Tommie zijn het 80 tegen 74 leden. Dus stop eens met te janken over aantallen ;). Covert zal ook nog wel een klein stammetje achter de hand hebben.

Waar maak jij uit op dat er een coalitie is tussen deze stammen? En dan ook nog die brute moraalbrekerstam van ons er bij. Vooral toen zij deze zogenaamde 'coalitie' joinden zullen de leden van Error wel geschrokken zijn. Vandaar die 800+ incomings op mij natuurlijk. :D
 

DeletedUser76308

Guest
De massa is misschien pas net begonnen?

Dus jij weet al op voorhand, nadat de vorige massa mislukt was, dat de aankomende direct een voltreffer is en XUQ/Bibber met de grond gelijk gaat maken? Hoop voor jou dat dat nu zo zal zijn zodat je jezelf nu niet belachelijk maakt met die uitspraak en dat het dan ook effectief lukt. ;)
 
Bovenaan