Een jaar W40

Reactiescore
30
Als ik Error nu niet zou verdedigen, waarom zou ik ze dan gejoind zijn?

Of, anders gesteld; Ik ben het eens met idee van Error.

Dat is geen argument, omdat je zelf al lang hebt aangegeven wat jouw ''reden'' was om Error te joinen. En dat jij het eens bent met de Error ideeën hoorde daar zéker niet bij.
 
Reactiescore
154
Ik ben het eens met het idee dat de wereld gewoon snel gedaan moest zijn.

Mijn persoonlijke stukje in MN betoog, was de reden waarom ik Harms voorstel niet direct verwierp, maar ik het uberhaubt heb overwogen.
Lees deftig Ruben, dat staat er heel erg duidelijk in.
 
Reactiescore
30
Nogmaals, jouw join naar Error zal de wereld niet versneld doen eindigen. Je deed het enkel om een wereldoverwinning voor jezelf te bewerkstelligen. Ik weet gewoon zeker dat als jij over een tijdje een nieuwe wereld gaat spelen en je dan voor een stam solliciteert, je dan bij je ervaringen vermeld dat je in Error gespeeld hebt. Je moet je na zo'n actie gewoon gedeisd houden. Eenmalig uitleggen wat je redenen zijn voor die actie, en daarna gewoon verdwijnen. Weg uit die skypegroep, met je smoesje dat je telkens op mobiel zat, en weg van het AF waar jij probeert een stam te verdedigen die altijd jouw vijand is geweest, waar je in het verleden genoeg kritiek op hebt gehad en waar jij ook nu geen volwaardig lid van bent. Je hebt de naïeve drang om je bij een groep te voegen waar je eigenlijk niet bij hoort. Je kunt niet van het ene op het andere moment plotseling achter Error staan, maar dat probeer je wel uit te stralen door hier die onzin te posten. Niemand is er mee gebaat dat je dat doet, en jijzelf al helemaal niet. Verdwijn gewoon hier, en zit je tijd uit op W40 totdat de wereld dicht gaat.
 

DeletedUser

Guest
Uhm toen calm (ONZE BG) naar QUX ging zaten wij toen ook te janken om een stab ? Nee omdat we toch wel zouden winnen:rolleyes: dat jullie nu niet kunnen winnen ligt toch ook aan jullie en het kinderachtige gedoe

Tussen covert en NS.
 
Reactiescore
30
Uhm toen calm (ONZE BG) naar QUX ging zaten wij toen ook te janken om een stab ? Nee omdat we toch wel zouden winnen:rolleyes: dat jullie nu niet kunnen winnen ligt toch ook aan jullie en het kinderachtige gedoe

Tussen covert en NS.

Als die BG tussen Error en Calm zo vlotjes verliep had Calm nog wel bestaan en had de wereld ook al zo goed als klaar moeten zijn. Ik beschouw dit dan ook niet als een stab van Error, maar meer als matig spel (dat is heel wat anders dan een stab). De Calmers die er aan mee hebben gewerkt zijn echter weer een ander verhaal. En dat ''de alliantie'' ook voor een groot deel aan zichzelf te danken heeft dat de wereld nu wel klaar is zal ik ook niet ontkennen. Een tijdje geleden zag de wereld er echt niet naar uit dat jullie ''wel even zouden winnen'', dat is gewoon overdreven. Dat Error toen de grootste kanshebber was klopt, maar je merkte aan alles dat het Error op de zenuwen werkte dat het niet zo makkelijk ging als gedacht. Het is Error ook uiteindelijk gewoon voor de wind gegaan met de val van Hack, gezeik bij de opponenten, een paar noobs in het noorden met veel punten die zomaar joinen, etc.
 
Reactiescore
1.075
je ziet ze vliegen jongeman
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, jouw join naar Error zal de wereld niet versneld doen eindigen. Je deed het enkel om een wereldoverwinning voor jezelf te bewerkstelligen. Ik weet gewoon zeker dat als jij over een tijdje een nieuwe wereld gaat spelen en je dan voor een stam solliciteert, je dan bij je ervaringen vermeld dat je in Error gespeeld hebt. Je moet je na zo'n actie gewoon gedeisd houden. Eenmalig uitleggen wat je redenen zijn voor die actie, en daarna gewoon verdwijnen. Weg uit die skypegroep, met je smoesje dat je telkens op mobiel zat, en weg van het AF waar jij probeert een stam te verdedigen die altijd jouw vijand is geweest, waar je in het verleden genoeg kritiek op hebt gehad en waar jij ook nu geen volwaardig lid van bent. Je hebt de naïeve drang om je bij een groep te voegen waar je eigenlijk niet bij hoort. Je kunt niet van het ene op het andere moment plotseling achter Error staan, maar dat probeer je wel uit te stralen door hier die onzin te posten. Niemand is er mee gebaat dat je dat doet, en jijzelf al helemaal niet. Verdwijn gewoon hier, en zit je tijd uit op W40 totdat de wereld dicht gaat.

Ben hier toch 100% met je eens :)
 

DeletedUser17568

Guest
Was Calm maar nooit XUQ gejoint dan was de wereld wel als nog gewonnen door Error, maar hadden we in het noorden Calm makkelijk de grond ingeboord
 

DeletedUser

Guest
Was Calm maar nooit XUQ gejoint dan was de wereld wel als nog gewonnen door Error, maar hadden we in het noorden Calm makkelijk de grond ingeboord
Doe dat nu nog even dan in plaats hier lopen janken. Knal calm de grond in ik hou je niet tegen hoor:eek: mijn deff misschien...
 
Reactiescore
154
Was Calm maar nooit XUQ gejoint dan was de wereld wel als nog gewonnen door Error, maar hadden we in het noorden Calm makkelijk de grond ingeboord

Boy neem ik aan?

En vanwaar haal je dat? Vita en Ajav die stopten, opedelen die klap. Wauw. Prestatie!

Als we de BG hadden vortgezet, was het een enorme uitdaging geweest, maar mits hulp van Error had dat misschien wel gelukt.
Maar we dachten toen, oke, we zijn eigenlijk door de ligging nogal verplicht om tegen error te gaan.

En daar we niet met z'n allen naar Error konden, kozen we ervoor, niet wetende dat de kwaliteit in XUQ zo laag lag, voor XUQ.
 
Reactiescore
7.918
je ziet ze vliegen jongeman

Hij ziet ze helemaal niet vliegen, Ruben heeft gewoon gelijk. Face it. Ik mag dan wel een Error lid zijn maar ik verbaas me soms toch wel een beetje over hoe er gedaan wordt door mijn medeleden. Face it, toen bibber Error aanviel zaten we gewoon in de shit omdat dat kleine stammetje meer tegenstand bood dan dat we hadden verwacht. En als Ruben het had geflikt om alle stammen te scharen onder één collectief dan hadden wij echt wel in de shit gezeten. Ik vraag me oprecht af of we dan nog de wereld zouden kunnen winnen voor de zomer van 2016 want dat betwijfel ik. Wel denk ik dat we zouden winnen maar wel met moeite. Ik vind dan ook dat wij nu als stam niet zo hoog van de toren hoeven te blazen, want het aannemen van de ex calm leden is gewoonweg matig spel. Wat werd er namelijk wat afgevloekt toen hun naar de vijand gingen en we een poos later een massa binnen krijgen, nu nemen we hen weer terug om de wereld sneller te eindigen. Dat onze vijand dat matig spel vind is gewoonweg terecht. Uit het Error standpunt blijft het wel slim natuurlijk, maar het verdient de schoonheidsprijs niet.
 

DeletedUser

Guest
Hij ziet ze helemaal niet vliegen, Ruben heeft gewoon gelijk. Face it. Ik mag dan wel een Error lid zijn maar ik verbaas me soms toch wel een beetje over hoe er gedaan wordt door mijn medeleden. Face it, toen bibber Error aanviel zaten we gewoon in de shit omdat dat kleine stammetje meer tegenstand bood dan dat we hadden verwacht. En als Ruben het had geflikt om alle stammen te scharen onder één collectief dan hadden wij echt wel in de shit gezeten. Ik vraag me oprecht af of we dan nog de wereld zouden kunnen winnen voor de zomer van 2016 want dat betwijfel ik. Wel denk ik dat we zouden winnen maar wel met moeite. Ik vind dan ook dat wij nu als stam niet zo hoog van de toren hoeven te blazen, want het aannemen van de ex calm leden is gewoonweg matig spel. Wat werd er namelijk wat afgevloekt toen hun naar de vijand gingen en we een poos later een massa binnen krijgen, nu nemen we hen weer terug om de wereld sneller te eindigen. Dat onze vijand dat matig spel vind is gewoonweg terecht. Uit het Error standpunt blijft het wel slim natuurlijk, maar het verdient de schoonheidsprijs niet.

Laatste gedeelte heb ik niet zo ervaren. Calm hebben wij vooral opzij gezet door ze niet op te nemen in Error destijds en dus werd er ook niet gevloekt omdat zij naar XUQ gingen, was in wezen een logische stap.

Daarnaast deel ik je mening wel grotendeels, al betwijfel ik wel of ik naar Calm was gegaan als dat gedonder tussen NS en Covert een week eerder gebeurd zou zijn. Want eigenlijk was dat al de grote klap, het rekruteren van Calm in dezelfde week zorgde er alleen voor dat het slechte moraal nog slechter werd en was de bekende druppel die de emmer deed overlopen bij de tegenstand.
 

DeletedUser

Guest
Hij ziet ze helemaal niet vliegen, Ruben heeft gewoon gelijk. Face it. Ik mag dan wel een Error lid zijn maar ik verbaas me soms toch wel een beetje over hoe er gedaan wordt door mijn medeleden. Face it, toen bibber Error aanviel zaten we gewoon in de shit omdat dat kleine stammetje meer tegenstand bood dan dat we hadden verwacht. En als Ruben het had geflikt om alle stammen te scharen onder één collectief dan hadden wij echt wel in de shit gezeten. Ik vraag me oprecht af of we dan nog de wereld zouden kunnen winnen voor de zomer van 2016 want dat betwijfel ik. Wel denk ik dat we zouden winnen maar wel met moeite. Ik vind dan ook dat wij nu als stam niet zo hoog van de toren hoeven te blazen, want het aannemen van de ex calm leden is gewoonweg matig spel. Wat werd er namelijk wat afgevloekt toen hun naar de vijand gingen en we een poos later een massa binnen krijgen, nu nemen we hen weer terug om de wereld sneller te eindigen. Dat onze vijand dat matig spel vind is gewoonweg terecht. Uit het Error standpunt blijft het wel slim natuurlijk, maar het verdient de schoonheidsprijs niet.

eindelijk een antwoord waar ik respect voor heb
 
Reactiescore
1.701
Hij ziet ze helemaal niet vliegen, Ruben heeft gewoon gelijk. Face it. Ik mag dan wel een Error lid zijn maar ik verbaas me soms toch wel een beetje over hoe er gedaan wordt door mijn medeleden. Face it, toen bibber Error aanviel zaten we gewoon in de shit omdat dat kleine stammetje meer tegenstand bood dan dat we hadden verwacht. En als Ruben het had geflikt om alle stammen te scharen onder één collectief dan hadden wij echt wel in de shit gezeten. Ik vraag me oprecht af of we dan nog de wereld zouden kunnen winnen voor de zomer van 2016 want dat betwijfel ik. Wel denk ik dat we zouden winnen maar wel met moeite. Ik vind dan ook dat wij nu als stam niet zo hoog van de toren hoeven te blazen, want het aannemen van de ex calm leden is gewoonweg matig spel. Wat werd er namelijk wat afgevloekt toen hun naar de vijand gingen en we een poos later een massa binnen krijgen, nu nemen we hen weer terug om de wereld sneller te eindigen. Dat onze vijand dat matig spel vind is gewoonweg terecht. Uit het Error standpunt blijft het wel slim natuurlijk, maar het verdient de schoonheidsprijs niet.

En zo zie ik het ook :).
 
Reactiescore
1.075
Hij ziet ze helemaal niet vliegen, Ruben heeft gewoon gelijk. Face it. Ik mag dan wel een Error lid zijn maar ik verbaas me soms toch wel een beetje over hoe er gedaan wordt door mijn medeleden. Face it, toen bibber Error aanviel zaten we gewoon in de shit omdat dat kleine stammetje meer tegenstand bood dan dat we hadden verwacht. En als Ruben het had geflikt om alle stammen te scharen onder één collectief dan hadden wij echt wel in de shit gezeten. Ik vraag me oprecht af of we dan nog de wereld zouden kunnen winnen voor de zomer van 2016 want dat betwijfel ik. Wel denk ik dat we zouden winnen maar wel met moeite. Ik vind dan ook dat wij nu als stam niet zo hoog van de toren hoeven te blazen, want het aannemen van de ex calm leden is gewoonweg matig spel. Wat werd er namelijk wat afgevloekt toen hun naar de vijand gingen en we een poos later een massa binnen krijgen, nu nemen we hen weer terug om de wereld sneller te eindigen. Dat onze vijand dat matig spel vind is gewoonweg terecht. Uit het Error standpunt blijft het wel slim natuurlijk, maar het verdient de schoonheidsprijs niet.

ik had het eerder over dat hij denkt dat bij ons het gevoel opkwam dat de overwinning in gedrang kwam en dat we maar voor de wind gaan en ex calm recruiteren. Dat is natuurlijk pure lulkoek.
Dat de ex calmers plots als pure stabbers gezien worden is natuurlijk ook belachelijk, zowat heel w40 zijn ze al vijand van jullie geweest, op nu 2 maanden na hebben we er een lange samenwerking mee gehad, dat ze nu pas het wit licht zien dat XUQ niet het beloofde land is, is vervelend maar ook niet abnormaal als je ziet dat bijna elk front account buiten de ex calmers/huidige error leden hard aangepakt worden en verliezen lijden.
 
Reactiescore
30
ik had het eerder over dat hij denkt dat bij ons het gevoel opkwam dat de overwinning in gedrang kwam en dat we maar voor de wind gaan en ex calm recruiteren. Dat is natuurlijk pure lulkoek.
Dat de ex calmers plots als pure stabbers gezien worden is natuurlijk ook belachelijk, zowat heel w40 zijn ze al vijand van jullie geweest, op nu 2 maanden na hebben we er een lange samenwerking mee gehad, dat ze nu pas het wit licht zien dat XUQ niet het beloofde land is, is vervelend maar ook niet abnormaal als je ziet dat bijna elk front account buiten de ex calmers/huidige error leden hard aangepakt worden en verliezen lijden.

Zo te zien weet je niet eens wat voor de wind gaan betekent. En ik zeg wél dat het onzin is om hier te verkondigen dat ''jullie wel even de wereld zouden gaan winnen'' toen XUQ, Hack en Bibber nog overeind stonden. Zoals Steven zegt was Error nog steeds de grootste kanshebber, maar die onterechte arrogantie die jij hier uitstraalt is echt tenenkrommend. En of het nu een stab is of niet van Calm doet er niet zoveel toe, het is gewoon speltechnisch gezien slecht dat je als groep spelers nooit een keuze voor een partij hebt kunnen maken. Dat je uiteindelijk dan maar voor de gemakkelijkste optie kiest om nog even een wereldoverwinning mee te pakken zonder ook maar iets gepresteerd te hebben op deze wereld wordt logischerwijs kritiek op geleverd. Als je daar dan ook nog de partij waar je op dat moment bij hoorde extreem benadeelt is dat gewoon jammerlijk gespeeld. Dat ze een tijd geleden bij jullie hoorden is totaal niet relevant, Instant Crush hoorde ook lange tijd bij Run en dat is ook niet meer relevant. Als Harm al zegt dat het hij het niet verwacht had dat er nog wat tegenstand kwam en dat hem dat niet meeviel, wie ben jij dan om te zeggen dat dit allemaal lulkoek is? De wereld hebben jullie al gewonnen, wees nu gewoon eens realistisch zonder door die roze Error-bril te kijken. Propaganda is niet meer nodig.
 
Bovenaan