Een jaar W40

Reactiescore
47
Dat is uiteraard grote onzin wat je nu beweert
one size fits none had dat zelf geregeld

waarom zegt men anders dat covert een bg met ons moest aangaan in opdracht van xuq en bibber

je kan covert dat niet verplichten en zelf geen diplomatie aangaan en ons dus als vijand of neutraal zien
ik heb alle forumtopics gelezen dus weet dat ik de waarheid spreek

maar dat terzijde

weet je wat ik wel laf vind
dat is dat bejaakah de afgelopen maanden continu samengewerkt heeft met rasta3009 en continu in nood def van diezelfde rasta3009 kreeg
nu hij ook in error zit zegt hij trek je def maar terug en valt hij zomaar uit het niets aan. uit respect naar rasta3009 had die wel een afspraak kunnen maken in de trend van sorry ik zit nu in error , dank voor al je steun en def dus ik val je bijv de eerste 14 dagen niet aan erna wel

dan had die respect gehad van mij,


Richard, zlot heeft gelijk hoor, ik wist ook niet van die NAP, maar had ook geen aanvallen verwacht van jullie op ons of andersom.

En waarom wij wouden dat jullie het bijlegden is simpel, als jullie elkaar gingen slopen is dat helemaal in het voordeel van error, vandaar dat jullie het bij moesten leggen om dan weer beiden op error te kunnen gaan ipv op elkaar.

En wat betreft bejaakhaa en rasta ben ik het met je eens, dit kun je niet maken, laffe actie
 

DeletedUser

Guest
Richard, zlot heeft gelijk hoor, ik wist ook niet van die NAP, maar had ook geen aanvallen verwacht van jullie op ons of andersom.

En waarom wij wouden dat jullie het bijlegden is simpel, als jullie elkaar gingen slopen is dat helemaal in het voordeel van error, vandaar dat jullie het bij moesten leggen om dan weer beiden op error te kunnen gaan ipv op elkaar.

En wat betreft bejaakhaa en rasta ben ik het met je eens, dit kun je niet maken, laffe actie


bigarrow op 17.10. om 01:19 uur
en van wie heeft de covert leiding dit? aangezien jullie als NAP bij ons staan.

(problem
 
Reactiescore
154
Dat is wat ik bedoel.
Ga eens een beetje recenter bij je stammen overzicht, dan zul je zien dat ik een dag later ofzo de NAP heb weggehaald, want niemand wist uberhaubt dat die er was.
 

DeletedUser

Guest
Rasta wordt aangevallen omdat ik dat gevraagd heb. Nu Bejaakhaa dus in Error zit, wordt hij ook geacht hier gewoon aan mee te gaan werken. Ik heb dan niks te maken met wat eventueel netjes is. Calm heeft de mogelijkheid van ons gehad om een NAP voor te stellen aan XUQ en Covert. Dit is ook gebeurd maar door Covert meteen opzij geschoven. NS kwam helemaal niet in het plaatje voor omdat het toch al geen NAP was. (al had ik het zelf nog wel voorgesteld om ook hun mee te nemen) Maar Bejaakhaa valt en gaat als het aan mij ligt dus gewoon aanvallen. Dat is immers in het belang van Error en alleen daarom al belangrijker dan welk belang dan ook :)
 
Reactiescore
47
bigarrow op 17.10. om 01:19 uur
en van wie heeft de covert leiding dit? aangezien jullie als NAP bij ons staan.

(problem

Dat was ook een van de eerste dagen dat ik wist dat die nap er was.
Maar een nap was nieteens nodig, ga ervanuit dat we met beide stammen niets onderneemden tegen elkaar

Rasta wordt aangevallen omdat ik dat gevraagd heb. Nu Bejaakhaa dus in Error zit, wordt hij ook geacht hier gewoon aan mee te gaan werken. Ik heb dan niks te maken met wat eventueel netjes is. Calm heeft de mogelijkheid van ons gehad om een NAP voor te stellen aan XUQ en Covert. Dit is ook gebeurd maar door Covert meteen opzij geschoven. NS kwam helemaal niet in het plaatje voor omdat het toch al geen NAP was. (al had ik het zelf nog wel voorgesteld om ook hun mee te nemen) Maar Bejaakhaa valt en gaat als het aan mij ligt dus gewoon aanvallen. Dat is immers in het belang van Error en alleen daarom al belangrijker dan welk belang dan ook :)

Bejaakhaa toffe spelers, maar met een beetje respect hadden ze een tijdelijke NAP afgesproken met rasta, en het bevel geweigerd, dan praat ik alleen over rasta he. Aangezien rasta hun enkele keren flink geholpen heeft
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Had Calm hen niet geholpen door XUQ te joinen dan? Een grotere hulp dan os lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Bejaakhaa toffe spelers, maar met een beetje respect hadden ze een tijdelijke NAP afgesproken met rasta, en het bevel geweigerd, dan praat ik alleen over rasta he. Aangezien rasta hun enkele keren flink geholpen heeft

Ze komen er nog wel achter :p

Ik had er niet al teveel vertrouwen in, dus heb de stacks laten staan, is nu in mijn voordeel..
En ja, ik heb Bejaakhaa flink van OS voorzien tegen aloevera. en nuch.. tijdens hun (tijdelijk) verblijf in XUQ.
Maar hun speelwijze gaf al aan dat ze zonder scrupules handelen.

Bejaakhaa 15.09.15 11:29
Hebben net een dorp van aloe genomen! Binnen 1uur recap clear, binnen 3u recap edel van aloe zelf! Moest je hier def binnen krijgen zou dat schitterend zijn!!

https://nl40.tribalwars.nl/game.php?village=4128&screen=overview

Bejaakhaa 15.09.15 11:35
523|448

Bejaakhaa 16.09.15 13:17
Zie dat je uit Hack bent om Error te slopen.. Ik neem aan dat er tussen ons niets veranderd, aangezien je alleen maar Error wilt kloten :) Wij kunnen nog verder samenwerken als hiervoor of ben ik verkeerd?

Robbe | [player]Bejaakhaa[/player]

rasta3009 16.09.15 14:57
Dat heb je goed hoor ! Enige verschil is de stam, samenwerking zetten we gewoon voort zoals bedoeld.
Maar ik kan niet meer zien welke dorpen geclaimd zijn.
Komen we wel samen uit !

rasta3009 16.09.15 14:59
Zoals je hebt gemerkt, heb ik ook alle OS laten staan. En nog gestuurd naar 523|448

Bejaakhaa 16.09.15 15:11
Nja, ik ga het niet verkocht krijgen om de adelsplanner te delen :D maar ga me ietswat aan de edellijnen/claims die we al hadden proberen te houden :)

Heb trouwens net 70 clears en boel fakes naar aloevera gestuurd die vrijdagoverdag aankomen, probeer dan paar dorpen te pakken :)

rasta3009 16.09.15 15:21
Wat mijn claims betreft komen we er samen wel uit..ik doe niet moeilijk, heb toch niet al teveel edels daar..stuk of 12 maximaal.

Bejaakhaa 16.09.15 15:25
cva, hebben er ook maar 25 ofzo hoor :D

Jullie gaan nu vol op Error en hen kapotkatte'en zeker?

rasta3009 16.09.15 15:44
We moeten nog even een plan opstellen, er liepen/lopen nu nog aanvallen van mij op survival. Verder moet ik nu flink OFF troepen gaan rekruteren, veel clears stukgelopen op [ally]error[/ally].

Maar sowieso blijft [ally]error[/ally] ook mijn vijand.

Bejaakhaa 16.09.15 16:01
De mijne ook :)

Bejaakhaa 17.09.15 23:05
gaan jullie nu op eucalyptus en henk?

rasta3009 17.09.15 23:12
Nee, wij vallen [ally]HACK[/ally] niet aan. Waarom zouden we ?
Het zou enkel kunnen gebeuren als zij ons éérst aanvallen, maar dat is ook al uit de wereld geholpen.

Bejaakhaa 17.09.15 23:18
Omdat Ringo zoiets op het AF had gezet :)
Nu, je mag van ons weten dat wij tegen elke vorm van aanvallen van jullie stam zijn, wij willen met jullie samenwerken en denk dat zowat heel XUQ dat wilt :)

Bejaakhaa 17.09.15 23:18
aanvallen op jullie stam bedoel ik eh :)

rasta3009 17.09.15 23:21
Ik denk dat er méér leden uit [ally]HACK[/ally] bij ons zouden komen indien er aanvallen op ons gedaan gaan worden.

Wij hebben nu vernomen dat [ally]HACK[/ally] neutraal tegenover ons zal blijven, wat zoveel betekent: wie [ally]~BEUL~[/ally] wil aanvallen, mag zijn gang gaan.

Bejaakhaa 17.09.15 23:37
Zou het maar stom/belachelijk vinden als ze jullie zouden aanvallen..

Bejaakhaa 17.09.15 23:38
btw, sommige dorpen van Aloe staan gewoon leeg :)

rasta3009 17.09.15 23:38
We wachten het af..:)
Ik heb nog een dorp leeg geslagen van [player].aloevera[/player], misschien kun jij die edelen ?

Bejaakhaa 17.09.15 23:39
welk? ons eigen mini-massa komt morgenvroeg aan dus gaan dan ook wat proberen te pakken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
47
Had Calm hen niet geholpen door XUQ te joinen dan? Een grotere hulp dan os lijkt me.

Ja dat was een grotere hulp, maar nu 10x zo hard de grond weer ingetrapt.

Hoe zou jij het vinden als jij je buurman BG helpt bij een aanval op hem en je hem in nood os stuurt,

Vervolgens gaat hij jouw lopen aanvalen enkele weken later
 

DeletedUser

Guest
ja hoor eerste covert lid heeft ook al gesolliciteerd bij error zoals te verwachten was

al mijn voorspellingen van de stabbers komen toch weer uit
 
Reactiescore
7.931
Ja Richard, je bent geweldig. Je hebt alles zo goed voorspelt en voorzien! Ongelofelijk zeg!1

Hoeveelste wereld die je verliest is dit inmiddels?
 
Reactiescore
7.931
net zoveel werelden verloren als jullie gestabt hebben

Jij schaart alles en iedereen onder de noemer stabber waarvan je het niet kan winnen. Mensen die niet meegaan in je plannen zijn stabbers, mensen die hun werk niet goed doen zijn stabbers. Volgens mij noem je je goudvis zelfs een stabber als hij zijn visvoer niet opvreet. Jij heb geen recht van spreken, kijkende naar je historie, om iedereen als stabber neer te plaatsen. Je moet één ding goed onthouden Richard, er loopt hier één hele grote stabber rond en dat ben jij.
 

DeletedUser

Guest
Jij schaart alles en iedereen onder de noemer stabber waarvan je het niet kan winnen. Mensen die niet meegaan in je plannen zijn stabbers, mensen die hun werk niet goed doen zijn stabbers. Volgens mij noem je je goudvis zelfs een stabber als hij zijn visvoer niet opvreet. Jij heb geen recht van spreken, kijkende naar je historie, om iedereen als stabber neer te plaatsen. Je moet één ding goed onthouden Richard, er loopt hier één hele grote stabber rond en dat ben jij.

jonge je kan doorzeveren wat je wil om alle error stabs etc goed te praten maar gaat je niet lukken:D
 

DeletedUser49913

Guest
aaaah
Wij hebben de verjaardag van bibber gemist :(
Gecreërd: 2014-10-23 23:12:04
 
Reactiescore
154
Volgens mij is die ofwel eindelijk op delete, ofwel een laatste wannabe-goed plan aan het verzinnen op Error.
 
Reactiescore
30
Volgens mij is die ofwel eindelijk op delete, ofwel een laatste wannabe-goed plan aan het verzinnen op Error.

Net zo wannabe als dat jij Error plots gaat joinen en ze hier gaat verdedigen?
 
Reactiescore
154
Als ik Error nu niet zou verdedigen, waarom zou ik ze dan gejoind zijn?

Of, anders gesteld; Ik ben het eens met idee van Error.
 
Bovenaan