Een inkijkje op Wereld 46!

DeletedUser

Guest
mooi topic zeker!

alleen idd foutje bij over SiQ.

ook dienen wij van SALT niet onderschat te worden met onze 6 leden ;). ik weet niet hoeveel weten hoelang we bestaan?
 

DeletedUser

Guest
Graag kom ik over een paar weken de spelers tegen die nu minachten over SALT. Velen vergeten dat politiek een machtig wapen kan zijn, en niet alles is wat het lijkt.

Btw over dat internen, let beter op ;)
 
Reactiescore
30
Graag kom ik over een paar weken de spelers tegen die nu minachten over SALT. Velen vergeten dat politiek een machtig wapen kan zijn, en niet alles is wat het lijkt.

Btw over dat internen, let beter op ;)

21 van je 32 geëdelde dorpen zijn interns.. En dan heb je ook nog 5 bb'tjes geëdeld:eek:

En bij mentalboys precies hetzelfde, van de laatste 46 geëdelde dorpen zijn er 37 interns. Dus ik denk dat ik goed opgelet heb.

En over dat politiek gedeelte, jullie proberen inderdaad zoveel bondgenootschappen aan te gaan met omringende stammen. Helaas voor jullie willen de meeste stammen dat niet:D
 

DeletedUser77215

Guest
Dit initiatief is nu een maand en 10 dagen oud.

Misschien tijd voor een update?

-Welke stammen hebben volgehouden;
-Hoe is de top 10 geëvalueerd;
-Wat zijn de meest belovende spelers voor de toekomst;
- ...

Ik zou 't alleszins fijn vinden mochten er mensen willen werken aan dit project. *
Is er vraag naar een nieuw artikel en ziet Freek het eventueel zitten om dit initiatief te leiden?

* Ik wil zelf ook meewerken als dat verlangd wordt.

Samen voor een levendiger forum!
 

DeletedUser

Guest
Graag kom ik over een paar weken de spelers tegen die nu minachten over SALT. Velen vergeten dat politiek een machtig wapen kan zijn, en niet alles is wat het lijkt.

Btw over dat internen, let beter op ;)

Dus, nog wat te zeggen over SALT? :D
 

DeletedUser76166

Guest
Ik wil best met jou een update doen, er is nog een reserve post, maar zullen we ons dan wel beperken tot de top 5? En verder enkel een vergelijking tussen toen en nu?
 

DeletedUser

Guest
Oke niks tegen te zeggen :s halve stam werd comminucatiedood dus geen oorlogen te voeren zo....

En lijkt me leuk! Top 5 is oke maar 10 graag als het kan ;)
 
Bovenaan