Een half jaar Quiem!

DeletedUser60542

Guest
Afgelopen week bestond Quiem! een half jaar.

Tijd om eens terug te kijken op dit halfjaartje vol plezier.

Hoe is het begonnen?

Quiem! is ontstaan door een fusie van 2 stammen.
Quiem! en Breach!

Samen met Godof War gingen we de stammen tot 1 maken.

Fusie begonnen de leden kwamen over.
Quiem! was een rimstam vol met kleine spelertjes die het groot wilde maken.
We hadden veel activiteit en ervaring was er ook goed aanwezig.
VexX en Godof War creeerde een leiding van 4 spelers.

VexX en Godof War hoofdleiding

Mastermind6 en ROTK waren medeleiders.
De stam liep lekker.
We waren lekker bezig met zn alle, en al snel hadden in de kaarten onze plekjes te pakken met beste stam als ODA.
Toen waren de eerste personen die erover begonnen.
Maar wij als Quiem! wilde beter bekend worden met de wereld. We gingen maar is contacten leggen.
Zo kwamen we bij (V)(R) en gingen we praten.
Al vrij snel kwam er een BG uit rollen waar we nog steeds trots op zijn.
Samen met (V)(R) ging we tegen ~BL~ Nuke, nu beter gekend als unitis. We hebben daar al super resultaten behaald.

Onze stam bleef maar groeien en we kregen onze eerste tegenslagen.
Spelers als Morty. stopte ermee. Toch zette wij voort en gingen we lekker doorspelen.


Samen met (V)(R) aan onze zijde knalde wij rustig omhoog.
02-06-2012 was het eindelijk zo ver, onze 1e mijlpaal was binnen

We hebben als stam de 1 miljoen gehaald. Lekker bezig, dit nu doorzetten!

1.027.980

We kregen een lekkere push.

Niet veel later:
20 Quiem! 1.924.619 1.924.619 14 137.473 279 6.898

top 20 enzo

We stonden in de top 20.
Bijna 2 miljoen punten, de stam ging lekker.


23-06 kwam onze volgende mijlpaal.

Rang Stamnaam Punten Dorpen
1 Quiem! 1,01 Mio. 131
2 AD 310.583 62

Rank 1 in het continent c37 als stam.
De stam AD stond toen al sterk onder ons, dus daar kwam dan ook de eerste oorlog uit gerold.
Een oorlog die we afgerond hadden met 16-2 voor ons toen de stam opgeheven werd.

Een paar maandjes later kregen wij goed contact met CoVa.
Eerst was er enige onenigheid over hoe we het gingen doen.
Maar uiteindelijk was het rond, CoVa leden kwamen over naar onze stam.
Quiem! maakte een spurt in de lijsten, we schoten gelijk naar rank 1.
Waar eerst CoVa stond nam Quiem! het over.

.NotOneMoreTime op 03.09.2012 om 13:31 uur
ik wil even proosten op onze 1ste plaats in de wereld.

Dat deden we zeker. Enkel zat er ons wel iets dwars, onze punten waren mooi enkel onze ODA vonden we tegenvallen, slechts rank 7.
Dus toen alles rond was lijnen waren besproken ging Quiem! knallen. Als "nieuwe" stam.
Het ging ons goed af. Duidelijke afspraken en iedereen was het ermee eens.
Wat wil je nog meer als leiding?

Jaaaaa...Quiem! zat lekker in zn vel, we schoten de lucht in. Vochten lekker door.
Toch kwam onze eerste echte stamactie pas later.
Qaa? kreeg het zwaar te voorduren, maar niet meer dan terecht als ze onze HFM aanvallen.
Actie is Reactie.
Die oorlog is nog altijd bezig en zeker nog niet helemaal beslist.
Ookal zijn de stats erg naar ons getrokken 259-36.
Maar interns zijn het zeker nog niet.

Als ik terugkijk naar hoe onze stam ontwikkelt is het laatste half jaar en hoe het nu gaat denk ik dat de stam nog een goede tijd tegemoet gaat.

Ik wil iedereen bedanken die geholpen heeft met de stam tot deze stam te maken!

BEDANKT!
 

DeletedUser

Guest
Juist, prima verhaal :)

Even leuk om te lezen,, congrattzz van mij..

Btw (kheb grootmacht 50 dorpen Ooohh dikke bb dorpen :p)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nice post tik hem aan maar vind Quiem! nog steeds een copy als naam dam:p
 

DeletedUser66265

Guest
Goed verhaal, en gefeliciteerd:D

waarom is Cova toendertijd naar quiem gegaan, en niet andersom??
 

DeletedUser36258

Guest
Hmm dat is een lang verhaal, maar CoVa liep zowieso niet echt heel lekker meer. Misschien waren de stats van CoVa wel beter qua oda/odd etc. Maar Quiem had nog geen problemen gekend en G. wou niet naar CoVa haha:(

Ps: Gefeliciteerd Quiem:D
 

DeletedUser

Guest
Goed verhaal, en gefeliciteerd:D

waarom is Cova toendertijd naar quiem gegaan, en niet andersom??

Het kwam gewoon op neer dat we allang een BG met CoVa achter de hand hielden. Hij was er nooit officieel maar dat is 1 van de grootste troeven... En na verloop van tijd kwam er een chat en daar worden dingen gezegd (& heeel eerlijk: die was aangenaam).
En dan kwam cova bij ons omdat het niet lekker meer liep. Een deel ging naar Gentle, een ander naar Quiem! Maar ons cluster zag er niet uit dus gingen we leden rondselen. Quiem! zou Quiem! niet zijn mochten we onze idealen niet goed kunnen verkopen. Dus spelers als eenbaas, dajointmaster en king god sloten zich vlug aan om zo mede ons front te versterken en een vlugge eenmaking van de clusters te garanderen. Want oja, de oorlog met Qaa? stond toen al op de agenda :D
 

DeletedUser66265

Guest
Het kwam gewoon op neer dat we allang een BG met CoVa achter de hand hielden. Hij was er nooit officieel maar dat is 1 van de grootste troeven... En na verloop van tijd kwam er een chat en daar worden dingen gezegd (& heeel eerlijk: die was aangenaam).
En dan kwam cova bij ons omdat het niet lekker meer liep. Een deel ging naar Gentle, een ander naar Quiem! Maar ons cluster zag er niet uit dus gingen we leden rondselen. Quiem! zou Quiem! niet zijn mochten we onze idealen niet goed kunnen verkopen. Dus spelers als eenbaas, dajointmaster en king god sloten zich vlug aan om zo mede ons front te versterken en een vlugge eenmaking van de clusters te garanderen. Want oja, de oorlog met Qaa? stond toen al op de agenda :D

nounou, flink vooruit gedacht dus ;)
 

DeletedUser58335

Guest
Mjah, ik vond het al nooit zo'n leuk idee dat we secretly een bg hadden met quiem ;p
Maar ik ben blij dat het zo gelopen is, ik vind gentle een fijnere stam (sorry niels en jamilan) met wat meer activiteit, maar toch gefeliciteerd met jullie 6 maandig bestaan, eens kijken of jullie deze trend door kunnen blijven zetten :rolleyes:
 

DeletedUser36258

Guest
Mjah, ik vond het al nooit zo'n leuk idee dat we secretly een bg hadden met quiem ;p
Maar ik ben blij dat het zo gelopen is, ik vind gentle een fijnere stam (sorry niels en jamilan) met wat meer activiteit, maar toch gefeliciteerd met jullie 6 maandig bestaan, eens kijken of jullie deze trend door kunnen blijven zetten :rolleyes:

Hoef je geen sorry voor te zeggen, want denk dat iedereen dat wel in gedachte heeft :p
 

DeletedUser14450

Guest
Mooie post, mooi om te zien waar we helemaal vandaan komen en nu staan.
 

DeletedUser65601

Guest
Mooie tekst :D Congratz Quiemetjes aan de andere kant van de wereld

Wij zijn binnen 5 dagen ofzo aan de beurt :)
 

DeletedUser

Guest
Wie van de gewaardeerde Q leden gaat dit is updaten naar "een jaar Quiem?" :D
 

DeletedUser63354

Guest
Echt he, wie is er meer geschikt dan onze lievelingskat.
 
Bovenaan