Een greep uit het ouevre van CAT en SB

Reactiescore
0
Waarom zeuren jullie zo? Als we stoppen met het gebruik van kata, gaan jullie nog steeds "oh jij wint omdat je kata gebruikt, wat een noob". Niemand zei dat je ze niet op ons kunt gebruiken? Waar dient Kata voor in het spel als we ze niet kunnen gebruiken? Als dat het "probleem" is dat je ziet, waarom verlies je dan jammer? Je kunt niet van mij verwachten dat ik naar Nederland ga en Nederlands spreek of naar Japan ga en Japans spreek? Als jullie zo bang zijn voor "vreemdeling" zorg er dan voor dat .NL geen accountregistratie uit een ander land accepteert?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Waarom zeuren jullie zo? Als we stoppen met het gebruik van kata, gaan jullie nog steeds "oh jij wint omdat je kata gebruikt, wat een noob". Niemand zei dat je ze niet op ons kunt gebruiken? Waar dient Kata voor in het spel als we ze niet kunnen gebruiken? Als dat het "probleem" is dat je ziet, waarom verlies je dan jammer? Je kunt niet van mij verwachten dat ik naar Nederland ga en Nederlands spreek of naar Japan ga en Japans spreek? Als jullie zo bang zijn voor "vreemdeling" zorg er dan voor dat .NL geen accountregistratie uit een ander land accepteert?
Wat?
 
Reactiescore
24
al dit gepraat door spelers die de helft van hun stam in 2 dagen verloren
Deze thread heb ik persoonlijk geopend en niet uit naam van de stam. Deze oneliner is daarmee eigenlijk offtopic.

Dit is een risico dat bij solo starten hoort. Het leuke van niet altijd maar met dezelfde kliek starten is dat je ook nieuwe mensen leert kennen in het spel. Maar inderdaad, dat pakt speltechnisch niet altijd goed uit. We hebben hen geprobeerd te helpen, maar dat mocht helaas niet baten.
 
Reactiescore
16
Deze thread heb ik persoonlijk geopend en niet uit naam van de stam. Deze oneliner is daarmee eigenlijk offtopic.

Dit is een risico dat bij solo starten hoort. Het leuke van niet altijd maar met dezelfde kliek starten is dat je ook nieuwe mensen leert kennen in het spel. Maar inderdaad, dat pakt speltechnisch niet altijd goed uit.

Ik denk dat je het punt van "tribalwars" niet begrijpt
 
Reactiescore
864
Als je excuus is dat wij diplomatisch niet goed genoeg zijn geweest, ofwel we hadden onze krachten moeten bundelen met 20 andere om jullie groep van 20 accounts te verslaan, heb je een plaat voor je kop.
 
Reactiescore
24
als je een alliantie had gehad, zou het hetzelfde zijn geweest

slechte diplomatie aan uw kant is niet onze zorg

laten we ook alle "fusies" niet vergeten

Er zit een significant verschil in een alliantie tussen twee stammen versus twee stammen die vanaf het begin af aan al als één fungeren. De manier waarop jullie dwars door elkaar heen groeien doet vermoeden dat van een alliantie geen sprake is en dat jullie een constructie opgezet hebben om de stamlimiet te overschrijden. Twee aparte stammen, hoe goed ze ook met elkaar omgaan, zouden een dergelijke verdeling nooit accepteren. Ook op .net, waar groeien op deze manier normaal is, zou dit nooit geaccepteerd worden tussen twee aparte stammen.

Ik denk dan ook dat de vergelijking tussen wat jullie doen versus diplomatie van andere stammen niet op gaat.

Verder zijn wij ook tegenstanders van de vele fusies, en vinden we dat iedereen gewoon op zijn beoogde account zou moeten starten.
Op ons account boosten en fuseren we dan ook nooit. Dit kun je verifiëren door onze twstats-pagina te bekijken.
 
Reactiescore
1.089
Het is chronologisch wel echt helemaal mooi om je stamlimiet + X start te relativeren met fusies die early/mid game (gaan) plaatsvinden en in vele gevallen irrelevant zijn voor wereld verloop.

Het is overduidelijk een verkapte vorm van de massa stammen die ze normaal op .net classics hebben.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vind de verdediging ''Waarom zeuren jullie zo? Als we stoppen met het gebruik van kata, gaan jullie nog steeds "oh jij wint omdat je kata gebruikt, wat een noob" ook wel vrij sterk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
wacht maar tot ik de .net server ga verpesten met mijn ethisch correct spel

dat zal ze leren
 
Reactiescore
17
Wel beetje respect opbrengen voor de man die Cabbie gefloat heeft naar de winst op de Quarantaine wereld hé!

Hoeveel vv had jij daar ook alweer gedraaid? Volgens mij dat hele account gecarried :biggrin:
Tsja geen idee ik speelde op itsyourdestiny met Rik
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
kunnen ni allemaal zo dom zijn als jij
 
Reactiescore
499
Reactiescore
17
Weet de namen niet exact meer, maar het voorval nog wel.. we werden toen gestabbed door iemand die van een ander team kwam, ik merkte dat als hij de tags veranderde in ram ok if sniped of blok ok etc er helemaal geen snipe was of heel weinig.. omdat het zo hectisch was op laatst had niemand dat door.. ik heb mijn vermoedens toen met Rik gedeeld.. later bleek dit correct
 
Reactiescore
499
Weet de namen niet exact meer, maar het voorval nog wel.. we werden toen gestabbed door iemand die van een ander team kwam, ik merkte dat als hij de tags veranderde in ram ok if sniped of blok ok etc er helemaal geen snipe was of heel weinig.. omdat het zo hectisch was op laatst had niemand dat door.. ik heb mijn vermoedens toen met Rik gedeeld.. later bleek dit correct
Ah, Don Hassies, kijk eens naar de app chat van itsYourDestiny :p
Lm, zie dat je uit de app groep bent haha
 
Bovenaan