Een greep uit het ouevre van CAT en SB

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Waar wij voorheen al veel katas van hun BG hebben gekregen kregen wij toevallig vanmorgen ook de eerste katas uit CAT, van Oh Bandit dit keer.
Ik zie dat ik een speelfout gemaakt heb op deze wereld. Ik heb namelijk "oeuvre" verkeerd gespeld in de titel van dit topic. Maar dat maakt niet zo veel uit, want dat had toch niemand in de gaten.

Na het duidelijk falen van de twee aanvallen eerder zaten de heren van CAT en SB met de spreekwoordelijke handen in het even zo spreekwoordelijke haar. Blijkbaar is het voor negen accounts met in totaal vijf miljoen punten niet mogelijk om een enkel account met 300k punten op de knieen te dwingen. Na een paar dagen van diep nadenken kwam het orakel bigjoe99 met de oplossing. Hun tactiek is simpel, maar effectief: Ze gaan ons doodvervelen.

Sinds gisteren valt het wonderkind van CAT ons permanent aan met 30 offdorpen. Timen doen ze maar niet meer, want daarmee komen ze toch enkel voor gek te staan.

Bekijk bijlage 30072

Overigens hebben we niets tegen katapulten, maar we vinden het wel jammer dat jullie niet meer met ons willen spelen en het nu maar kwantitatief en over de lange adem gaan oplossen. Overigens hadden we dat ergens al wel verwacht, dus ter voorbereiding hadden we de hoofdgebouwen al flink opgeschroeft.

Tot slot moeten we concluderen dat we naast CAT en SB nog een vijand op deze wereld hebben, die voorkwam dat wij ons kwartet compleet konden maken.

52651803465d259b146a6c912f032db9-2.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Ik zou mij kapot schamen als .NLer om in deze stam te moeten zitten - normen en waarden zit letterlijk ergens in hun kleine teen verstopt. Lekker tof doen dat ze geen kata's gebruiken maar als het een beetje moeilijk wordt kunnen ze al niet meer zonder.

Wel beetje respect opbrengen voor de man die Cabbie gefloat heeft naar de winst op de Quarantaine wereld hé!

Hoeveel vv had jij daar ook alweer gedraaid? Volgens mij dat hele account gecarried :biggrin:
 
Reactiescore
864
Wel beetje respect opbrengen voor de man die Cabbie gefloat heeft naar de winst op de Quarantaine wereld hé!

Hoeveel vv had jij daar ook alweer gedraaid? Volgens mij dat hele account gecarried :biggrin:

Ik heb op Quarantaine maar tot 3/4mio gespeeld ofzo op mamma ducky. Daarna gestopt omdat dat account(toen nog) over actief was met Melle, Siemen, Jordin en Wesley.
 
Reactiescore
13
Lol, fionne begon met het gebruik van kata’s tegen ons.

beetje zielig om dan te gaan janken dat wij het terug doen,vind je niet?

reacties zal ik waarschijnlijk niet lezen want deze AF is te toxic en ik heb wel betere dingen te doen in het leven.

groetjes
 
Reactiescore
864
Lol, fionne begon met het gebruik van kata’s tegen ons.

beetje zielig om dan te gaan janken dat wij het terug doen,vind je niet?

reacties zal ik waarschijnlijk niet lezen want deze AF is te toxic en ik heb wel betere dingen te doen in het leven.

groetjes

Ooh en Jager begon zeker ook met kata's sturen? Man man..
 
Reactiescore
24
Lol, fionne begon met het gebruik van kata’s tegen ons.

beetje zielig om dan te gaan janken dat wij het terug doen,vind je niet?

reacties zal ik waarschijnlijk niet lezen want deze AF is te toxic en ik heb wel betere dingen te doen in het leven.

groetjes
Een reactie die even voorspelbaar als kortzichtig is. Bovendien wist iedereen al lang dat wij katapulten hadden omdat de held op sokken Trebuchet met lichtsnelheid op de Discord dat rapportje liet posten een paar dagen geleden. Ik twijfel of je mijn vorige post wel gelezen hebt, of dat je direct in de pen geklommen bent toen je het plaatje zag. Ik schrijf namelijk in mijn vorige post:

(...) Overigens hebben we niets tegen katapulten (...)

De post was gericht op het feit dat jullie ons nu tot in den treurnis gaan vervelen omdat jullie het op timing niet kunnen redden. Met twee stammen die alles gratis gekregen hebben en daardoor ruim 13x zo groot zijn als ons account is het natuurlijk logisch dat wij dat niet eindeloos volhouden. De katapulten zijn niet relevant en kunnen ons verder ook niet zo veel schelen.

Het is aan iedereen vrij om zijn eigen speelstijl te handhaven, en daar zul je ons niet over horen. Maar zelf schrijf jij het volgende:

Ik probeer deze groep altijd zo te leiden dat het niet alleen voor ons leuk blijft maar ook voor onze tegenstanders, (...)

(...) we zijn inderdaad niet vies van kata's maar als iedereen hier daar zo gevoelig over doet dan gebruiken we ze toch niet :) we vertrouwen op onze skills, ondanks iedereen hier zegt dat .net weinig skills heeft. (...)

We kunnen dus concluderen dat jij maar wat blaat en dat jouw woorden geenszins van waarde zijn, omdat je ze direct aan de kant schuift zodra het jullie spelersgroep een keer niet mee zit.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
hahahaha hebben ze nu nog geen speler van 300k kunnen edelen met hun epische clusters dat zo goed werkt blijkbaar :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
1.918
LOLLekes wat een flopspelers


@bigjoe99
deze kan je wel gebruiken

mvg
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.017
dus je start met 10 accounts op een wereld met stamlimiet 5 en dan verwijt je de tegenstand aan slechte diplomatie te doen en dat het niet jouw zorg is dat ze achterlopen :boer:
 
Bovenaan