Een gokje wagen,

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je kan altijd een gokje wagen toch! Hier is ons verhaal :)


Night Visions. :

De stam zelf:
Op 5 december 2013 is onze stam voor het eerst opgericht,
Met deze stam hebben wij als record op rang 3 gestaan,
Na twee maanden hebben wij deze wereld opgegeven, wij hadden het enkel zo leuk binnen onze stam dat wij besloten om verder te gaan in een nieuwe wereld met degene die mee wilden.
Wij zijn in wereld 37 voor een tweede start gegaan en hebben het in onze stam erg gezellig gehad,
Als respect voor onze oude leider, die toen helaas moest stoppen vanwege persoonlijke redenen, hebben wij deze stam voortgezet.
Dit was niet van lange duur gezien wij gingen fuseren met een andere stam, de nieuwe stam Rise, Shine And Cultivate ontstond.

Na wereld 37 ben ik samen met een paar schoolvrienden een lange tijd gestopt met Tribal Wars,
Toen wij een mail kregen over een nieuwe wereld, namelijk wereld 40, waren wij overtuigd om toch nog maar eens een gokje te wagen,
Opnieuw onder de naam: Night Visions. , waarom? Omdat wij aan deze naam gewend waren en het een goede stamnaam vonden :)

Wereld 40:
2014-09-12 20:11:00,
Een nieuwe wereld met nieuwe kansen, dit keer met nieuwe spelers, maar ook met de klasgenoten met wie ik in wereld 37 in deze stam heb gestreden,
Na een paar dagen in een massastam gezeten te hebben, besloten wij om op eigen houtje verder te gaan.
De eerste leden waren de drie klasgenoten met wie ik eerder in een stam heb gezeten en een lid van onze oude stam.
Dezelfde avond hebben wij een aantal andere klasgenoten en vrienden uitgenodigd om op deze wereld en in onze stam te komen spelen,
Na twee dagen besloten wij om meer spelers te vinden van eerdere werelden, hierdoor kwam er nog één lid bij met wie wij ook in deze stam hebben gezeten in eerdere werelden.
Wij zijn dan wel geen grote stam, maar ik denk dat wij zeker niet onderschat moeten worden, wij zijn klaar om deze wereld te verrassen.
En de samenwerking? Het is heel simpel, op school gaat het vaak over onze dorpen, degene die slecht gaat pakken we niet in het spel aan maar gewoon in het echt, zo wil hij wel doorgroeien! :D
Nee, ruzies zullen er niet zijn, het is gezellig in-game, maar nu ook in het echt en de motivatie en samenwerking is beter als ooit te voren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan