Een Eschatologisch Moment

DeletedUser28246

Guest
Anderhalf jaar weg en jullie zijn er nog steeds. Jullie zijn wel echte die-hards, niet?
 

DeletedUser28246

Guest
Jazeker Janderk Heesen de 1e

Ik werd midden in de nacht wakker en had opeens een heftige flashback and mijn Tribalwars periode op wereld achtien en vloog naar mijn computer om dit te vertellen aan jullie. Nu zie ik alleen dat ik drie jaar geleden precies hetzelfde al had gedaan. Deja vu?

Mis jullie allemaal nog steeds heel erg hoor. Heb blijkbaar zelfs bannanas veranderd in “ derk is de man “ sorry daarvoor . Tot over vijf jaar! Tegen die tijd ben ik vast vader ofzo.
 

DeletedUser73681

Guest
Blijft een prachtig verhaal, het mooiste verhaal van TW ondanks dat ik er zelf geen deel aan heb genomen.
 
Reactiescore
259
Hallo

Good old memories hier
 

DeletedUser28246

Guest
Ik werd midden in de nacht wakker en had opeens een heftige flashback and mijn Tribalwars periode op wereld achtien en vloog naar mijn computer om dit te vertellen aan jullie. Nu zie ik alleen dat ik drie jaar geleden precies hetzelfde al had gedaan. Deja vu?

Mis jullie allemaal nog steeds heel erg hoor. Heb blijkbaar zelfs bannanas veranderd in “ derk is de man “ sorry daarvoor . Tot over vijf jaar! Tegen die tijd ben ik vast vader ofzo.

Het is weer zover.. na 1.5 jaar even snel kijken naar dit forum. Er is weinig gebeurd zo te zien. De tijd gaat wel erg snel! Ben nog altijd geen vader alleen. Als het team van Qualitate. nog altijd aanwezig is op het forum, dan wil ik aan ze melden dat jullie angstaanjagende tegenstanders waren die me veel slapeloze nachten hebben bezorgd. Tot over een jaartje of 3! Groetjes, Derk (Widar).
 
Bovenaan