Een eerbetoon aan onze favoriete spamm.. Mod ;D

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
Hee Christine,

Bij deze wilde ik je even heel erg feliciflapstaarten met het feit dat je nu toch al weer 7 maanden mod bent :D
Ik bedoel, met jouw spammersachtergrond en je geniale aanleg is het toch een geniaal iets dat je deze mijlpaal bereikt.

Ik denk dan ook dat eenvoudig elke spammer Duckje op de blote knietjes dankbaar zal zijn, mijzelf inclusief :p

Voor de gelegenheid heb ik even een paar mooie quotes bovengehaald:D

We beginnen natuurlijk met een simpele MSN quote van gisteren:

27-7-2011 14:02:39 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] HOLY FUCKING SHIT IK BEN AL ZEVEN MAANDEN MODERATOR
27-7-2011 14:02:42 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] HOLY ****
27-7-2011 14:02:43 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] ****
27-7-2011 14:02:44 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] HOE KAN DIT
27-7-2011 14:02:47 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] IS MIJNHEER DUCK GEK GEWORDEN OFZO?

Kennelijk wel =)
Want je spamwijze is toch wel uitzonderlijk te noemen:

25-7-2011 17:42:06 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] hmm
25-7-2011 17:42:07 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] ik denk eigenlijk
25-7-2011 17:42:11 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] dat ik gespamd heb in een tijd
25-7-2011 17:42:15 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] dat spam nog goed was
25-7-2011 17:42:16 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] :)
25-7-2011 17:42:57 Christine [c=21]Jeroen[/c=32] De zorgeloosheid tot boosaardige nonchalance (op het vlak van spelling, inhoud en goede smaak) van een trol leidt tot bezorgdheid en overwerk bij moderatoren.

Zo kun je het ook noemen ja:rolleyes:

Dan heb ik nog een paar staaltjes van je beste werk verzameld, gewoon om nog eens heerlijk te genieten van de prachtige wijze waarop het modereren ook kan gebeuren (met dank aan Amy:p)

dude080492 zei:
Wss krijg ik weer een spam waarschuwing. Maar deze trollface heeft diepgang binnen de thread.
mod, ban die spammer!!!

Amy: IK BEN HET NIET EENS MET DE INFRACTION! DAT WAS GEEN SPAM! DAT WAS OPRECHT EN SERIEUS!

Christine: Ik doe toch ook wat je zegt? Ik geef een spammer een infraction...

careless zei:
je bent altijd noob ze Of je nu start, of op een groot acc speelt
en jij bent altijd een lul al heb je geen ballen

Christine: Ondanks dat ik het erg leuk vind om te zien dat je eens hebt opgelet bij anatomie van de biologieles, wil ik je erop wijzen dat je toch wel érg offtopic bent gegaan. Tot over drie dagen dan maar weer.

Carlo Rizzi zei:
Best grappig van je. Ik schrijf mijn eerste artikel voor W14 en het ging over Ex-Revo. , als ik BB nam was het ook wat Maar goed, laat de W13 gangster hier maar met rust over W14 Sorry mannen!
YES, ik ben EINDELIJK ook een man.

Christine: Je hebt ballen. Dat is wat anders dan dat je een man bent.

Ook altijd leuk is natuurlijk een mod die gewoon plezier in haar werk heeft!

2lnzoyu.jpg

En om dit mooie eerbetoon af te sluiten hebben een paar mensen nog een mooi berichtje voor je achtergelaten:

Mattthew zei:
Hai Christine,

Ik vind het een geweldig iets dat je nog een Mod bent.
Vind dan ook écht dat je door moet gaan in alles wat je doet als mod…. Volgens sommige is dat bar weinig, maar ik weet wel beter. Sommige zeggen wel vaker dat ik dingen beter weet, maarja dat zeggen ze wss ook wel vaker tegen jou? Zodoende weten wij die dingen beter é.

Hej gefeliciteerd met deze mijlpaal in je leven die je feitelijk maar 1x mee maakt..
Net zoals je verjaardag.. maak je ook maar 1x mee.. of geboren worden op je verjaardag is ook een uniek iets… naja gefeliciteerd, maak er een mooie dag van. En op naar de vele jaren.

Xx Matty

Amytje12 zei:
Mijn lieve modje is al weer 7 maandjes schizofreen! Want zeg nou zelf, wie kan er nou mod EN spamster zijn?
Het is dan ook een wonder dat haar spamkant zijn dominantie nog niet heeft getoond.
Want was dat gebeurd, dan hadden de dokters haar het psychiater in gegooit! (Voor de mensen met een lager IQ: dan was ze wel ontslagen.)

Maar christine, jouw favo spamster feliciteerd je met die zeven maanden en ik ben blij dat jij onze mod bent!
Een betere had ik niet kunnen wensen, want zeg nou zelf, welke spamster is nou niet blij als de mod weigert infractions aan haar te geven?

Vriendelijke groetjes Amy.

Basje zei:
Heey Christine

Van harte gefeliciteert met je nu alweer 7 maanden mod zijn, je houd het toch maar weer goed vol.

En met de typetjes die hier te vinden zijn is dat niet niets. Veel succes verder in het leven als mod en laten we hopen dat je nog lang mod mag blijven.

Groetjes Bas

Careless zei:
Ik hou van mijn spammodje^^

Ze is mijn lichtje in de duisternis<3
:p

The Angry Pirate zei:
ik ben Fred Flintstone met een knuppel
en ik rijd op een dino


Hmm juist. En ten slotte nog even een persoonlijk bericht van Nomi:

Nomi zei:
Beste Christine,

Na een 7 maandelijkse op elkaar volgende ' Woehoew ik ben nog altijd Mod ' traditie, komt erbij dat Baran Quilla. door en door gratis PA zou mogen krijgen van desbetreffende mod die dit ontvangt.

Alvast bedankt voor je harde inzet, vergoed deze nu maar met dat PA =$

Liefs Nomitje

Nou, wat valt er voor mij dan nog aan toe te voegen? Christine, om het zo maar eens te zeggen: Je bent top, mod!
Gaat zo door, want we gaan voor de 12 maanden hoor <3


Jeroen


Mede mogelijk gemaakt door:

-Je favoriete spammertje Amy.
-Een stevige dosis spam :D






Ik had beloofd nog iets leuks te zeggen over Matty en Nomi, dus jongens, jullie zijn schatjes
icon_redface.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
christine(L) (bweh, nu vind matty me vast weer een modhugger)
 

DeletedUser

Guest
huglogo.gif



btw, wie is amytje12?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan