Een constatering

  • Topicstarter Deleted User - 487962456
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487962456

Guest
Beste spelers,

Inmiddels ongeveer 7/8 jaar geleden dat ik TW voor het laatst heb gespeeld. Wat een grote verandering is ten opzichte van toen is dat het een pay to win game is geworden. Door vooral in het begin maar veel GS te kopen voor PP, kun je veel sneller groeien.

Wat heeft inno het spel verprutst zeg. Vroeger draaide het om tactiek en strategie. Nu is het betalen om goed te zijn. Snap niet dat jullie dit hebben laten gebeuren.

Groet.
Chiel
 
Reactiescore
489
Dag Chiel,

je hebt volkomen gelijk. Ik denk dat ik voor velen spreek dat het toevoegen van de PP functie iets was waar heel wat mensen tegen waren. Maar we konden hier helaas niets aan doen. INNO zocht nieuwe inkomsten en daar valt niets aan te doen, wij zijn ook maar spelers, geen eigenaars van dit spel...

Nu is die PP functie er al wel even, waardoor mensen nu wereld(en) op voorhand PP farmen, zodat ze die dan kunnen gebruiken voor een volgende wereld die ze serieus spelen. Al bij al kan je dus wel inspelen op mensen die hier bakken met geld in gooien, alleen aan jou dan om een wereldje zelf gs te verkopen zodat je die later weer kan kopen ;)
 
Reactiescore
389
Niemand heeft dit laten gebeuren, alsof iemand enige invloed heeft op Inno.
Enige wat je kan doen is stoppen met spelen zodat ze hun fout inzien. Dat is massaal gedaan en ze gaan gwn door :p

Alle voorstellen wordt ook niks mee gedaan dus dan houd het ver op.
 

Deleted User - 487962456

Guest
MegustAa,

Dan gaat het spel toch zijn doel voorbij? Als je eerst op andere werelden PP moet gaan verdienen om vervolgens in een latere wereld enigszins mee te kunnen komen met andere spelers. Volgens mij speel je een spel voor plezier. Zoals je het nu beschrijft lijkt het alsof je eerst moet investeren (werken) om vervolgens plezier te beleven aan het spel.

Ik vind het een rare gang van zaken...
 

Deleted User - 487962456

Guest
Jokersbrain,

Een echte ondernemer gelooft in zijn eigen product. Als je het spel leuk blijft houden zal je op lange termijn meer geld cashen. Toen ik TW speelde waren werelden ongeveer 16 continenten groot. Nu nog niet eens 4...
 

DeletedUser79704

Guest
MegustAa,

Dan gaat het spel toch zijn doel voorbij? Als je eerst op andere werelden PP moet gaan verdienen om vervolgens in een latere wereld enigszins mee te kunnen komen met andere spelers. Volgens mij speel je een spel voor plezier. Zoals je het nu beschrijft lijkt het alsof je eerst moet investeren (werken) om vervolgens plezier te beleven aan het spel.

Ik vind het een rare gang van zaken...
je kan tw nog perfect spelen zonder overmatig pp gebruik. de start is moeilijker zonder maar mid/endgame heeft pp abuse nog weinig invloed
 

Deleted User - 487962456

Guest
Nee dat is lastig is je constant een leger van 300 bijl en 200 LC op je dak krijgt. Dan praten we over spelers die net 1 week bezig zijn. Onmogelijk
 

DeletedUser79704

Guest
Nee dat is lastig is je constant een leger van 300 bijl en 200 LC op je dak krijgt. Dan praten we over spelers die net 1 week bezig zijn. Onmogelijk
ofwel doe jij iets niet goed?
ik heb nog geen 50€ uitgegeven op tw en heb er nog weinig probleem mee gehad
 
Reactiescore
3.536
Jokersbrain,

Een echte ondernemer gelooft in zijn eigen product. Als je het spel leuk blijft houden zal je op lange termijn meer geld cashen. Toen ik TW speelde waren werelden ongeveer 16 continenten groot. Nu nog niet eens 4...

De mensen die er veel geld in steken vinden het ook leuk en die brengen veel meer op dan een wereld met 4x zoveel volk op zonder extra pp functies.


Toen ik begon waren de werelden 99 continenten. Het ging al drastisch omlaag zonder bijkomende pp functies. W23 was bv al dik de helft kleiner met 0 bijkomende pp functies. Het spel in het algemeen dooft gewoon uit wat weinig te maken heeft met bijkomende pp functies. Werelden volgen elkaar ook sneller op.

Het enige echte grote nadeel van de pp functies zijn dat het gemiddelde niveau drastisch omlaag is gegaan omdat matige spelers nu goeie speler kunnen outboosten en pro's minder motivatie hebben te nolife terwijl een ander door niks te doen toch beter gaat als jij.
 

Deleted User - 487962456

Guest
Hmm ik denk dat ik wel weet hoe het moet. Heb aardig wat ervaring en denk dat m'n strategie prima is. Ik snap trouwens ook niet hoe je het pay to win principe kan verdedigen als je een liefhebber bent van het spel.
 

DeletedUser79704

Guest
Hmm ik denk dat ik wel weet hoe het moet. Heb aardig wat ervaring en denk dat m'n strategie prima is. Ik snap trouwens ook niet hoe je het pay to win principe kan verdedigen als je een liefhebber bent van het spel.
ik verdedig het niet, ik kies er bewust voor om het niet te doen en ken nog vele spelers die het niet doen. er zijn mensen die 100-en euro's in een wereld steken om vervolgens volledig weggespeeld te worden. ieder speelt het spelletje op zijn manier en het zijn de pp abusers die dit spelletje draaiend houden
 
Reactiescore
768
ik verdedig het niet, ik kies er bewust voor om het niet te doen en ken nog vele spelers die het niet doen. er zijn mensen die 100-en euro's in een wereld steken om vervolgens volledig weggespeeld te worden. ieder speelt het spelletje op zijn manier en het zijn de pp abusers die dit spelletje draaiend houden

Jij verzamelt PP op de ene wereld en gaat dat vervolgens gebruiken op een andere wereld? Of ben je echt een oldskool dat je zonder doet?
 

DeletedUser79704

Guest
Jij verzamelt PP op de ene wereld en gaat dat vervolgens gebruiken op een andere wereld? Of ben je echt een oldskool dat je zonder doet?
zonder pp, als ik pp farm is het enkel voor PA en AM te betalen. 1x een potje gelegd omdat de co's het deden en ik een bijdrage wou leveren maar anders bijna volledig zonder pp
 

DeletedUser79704

Guest
Ook geen halveren dus. Netjes mijn man. Lekker oldskool :D
ik heb wel nog maar 1 wereld solo gestart sinds mn terugkeer maar op ieder account die ik sinds toen gespeeld heb spelen we altijd met dezelfde gedachte
 
Reactiescore
534
Erg mooie constatering, echter niet de juiste plek om hem te delen. Laten we het hier W73-gericht houden.

Deze discussie kan in dit topic verder gevoerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan