Een Classic Zonder Premades

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Deze Classic was er een zonder de uitnodigingsfunctie, waardoor premades maken een stuk lastiger wordt. Je kan immers wel met speler A en B willen starten, maar als jij in C 54 ligt en de andere speler in C 44 dan wordt het al een stuk lastiger.

Hoe is dit tot nu toe bevallen? Zijn er alsnog mensen die met geluk naast elkaar gespawned zijn? Of valt er nog niks te zeggen over de stammen die er nu zijn?
 
Reactiescore
326
Er valt vrij weinig te zeggen over de stammen die er nu zijn. De meeste deftige stammen gaan rond de edelfase pas gevormd worden.
Als je naar de topspelers kijkt, zitten veel in geen of in een niet serieuze stam.
 
Reactiescore
510
Ik vind het wel fijn, heb je niet van die mensen die met 10 interns naast zich gaan starten.
 

DeletedUser79481

Guest
Ik ben toevallig naast mijn huisgenootje "Mr. Finch" gespawned.. Maar dat vond ik eigenlijk niet zo leuk, want we konden elkaar niet helpen, en omdat we toch op dezelfde internet verbinding zaten was het ook een beetje meh.. dus besloten om Tedtski maar op delete te gooien en verder te gaan op Mr. Finch :D
 

DeletedUser67517

Guest
Iedereen ligt tegenwoordig bij elkaar toch. Veel meer dan een vol continent heb je niet.
 
Reactiescore
2.039
Ik vind het wel fijn, heb je niet van die mensen die met 10 interns naast zich gaan starten.

Actieve spelers edelen is achteraf toch leuker gebleken, geef je de vv af van je interns vergeten ze er op in te loggen :(

Iedereen ligt tegenwoordig bij elkaar toch. Veel meer dan een vol continent heb je niet.

Hoe weet jij dat, jij kan toch helemaal niet starten??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan