Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Reactiescore
736
Reactiescore
1.242
Coruscant kansloze stabbende vertoning die wederom bang is van de grote snelle Night Train. Wellicht nog zweterige dromen hoe die op W74 afgegaan is en dorpen verloor aan de grote Night Train zonder maar enige massa gekregen te hebben. Terwijl Coruscant elke week opnieuw probeerde te schitteren met alle MB cleartjes erop en eraan om dan groene edels minuten na clears aan te laten komen. Het niveau van de grote stoer pratende Coruscant maar die absoluut irrelevant wordt beschouwd dezer dagen omdat er geen Rik/Stef/Carlo/René meer speelt.

Er is geen enkele gezamenlijke aanval opgezet betreffende mong of op je DU (die overigens bbs a volonté in ons cluster edelde en gejumped was in onze rim, lekker spel crocuscantje) . Dat HT/punic TW stats bekijkt en ziet dat wij dorpen overnemen is het slim van hun om ook hun graantje mee te pikken. Want zoals tw stats ook aangeeft zie je duidelijk dat de meeste dorpen overgenomen zijn in NB en moesten we een gezamenlijke aanval opzetten zou ik dat niet bepaald in NB laten aankomen.

PS: Mark als je zelf posts typt met gruwelijk veel spellingsfouten is het best komisch om andere hun intellectuele capaciteiten in vraag te stellen. Misschien eerst maar eens het verschil tussen de/het leren ja? Vergeet je pamper vannacht niet want wie weet snoepen wij weer dorpjes van je af.

Dikke kus,

Je ergste nachtmerrie
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
201
Hoelang kan iemand samen met Coruscant in 1 stam te zitten?
1/1
Proficiat, je hebt de bronzen award gewonnen en hierbij ook meteen de zilveren en gouden.
Je hebt volgende vlag verdient
‘Balanceert het aanvallend geluk met 20’

maw... heb je niks aan
 
Reactiescore
1.075
Feit blijft dat Coruscant nog steeds niet weggespeeld is??
 
Reactiescore
34
en de klap op de vuurpijl en daar kan natuurlijk weer over gediscussieerd worden hadden wij een NAP met fear tot vandaag 12:20 uur
en wat gebeurd er jullie kunnen het vast raden.....

maar goed dan komt de discussie mag je al aanvallen voor die 12:20 uur of mogen de aanvallen gewoon na die 12:20 uur aankomen.
Ik heb nooit anders gedaan dan aanvallen versturen na die NAP tijd. Want je valt gewoon aan.
Maar goed met de tijd zien we corusje weer vluchten.
 
Reactiescore
34
Nja uiteindelijk is er geen stab gebeurd.
Campionen beeindigd de nap op 20-2, waarbij corus meteen aangeeft dat dit dan voor de hele stam geldt.
Ik kan gerust de screentjes droppen met bewijzen maar lijkt me niet perse aan mij.

Oja is dat zo dan ben je meer op de hoogte dan ik zelf.
ik heb nogmaals inderdaad uit irritatie gezegd dat de nap tussen mij en hem maar op moet houden.

voor diegene wat wilt lezen dit is mede de oorzaak en ik heb de nap opgezegd van mijn acc in zijn richting na dit gesprek.
ik heb niets te verbergen. Als corus na mijn uitleg nog niet snapt dat zijn mbs een afspraak niet zijn nagekomen zorg je dat jij dat oplost en je niet in het gewisse laat.

Campionen 17.02.21 08:14
jullie zijn grappig bezig......
een uitstekende samenwerking hebben we weer.
het gaat verder waar we gebleven waren op 74
afspraken niet nakomen!

Ik ga ermee kappen hier heb ik geen zin in.

Coruscant 17.02.21 10:53
Wat is er aan de hand dan ?

Campionen 17.02.21 14:33
ik moet ook eigenlijk niet bij jou zijn en liet me even gaan mijn excuus.
er zijn wat afspraken gemaakt tussen mij en een speler. dat dorp heb jij gisteren overgenomen als intern lijkt mij.
ik was dat dorp al aan het edelen en zij liepen er ook op maar omdat het dorp alleen als springdorp gebruikt zou worden hadden we afgesproken dat ik dat dorp mocht overnemen wanneer hij zover was.

nu is dat dorp een paar dagen geleden overgenomen door vive en daarna door jou.
vive zou mij het een en ander laten weten niets gehoord. Heer teakema oid. reageert ook niet dus ja daar word ik sjaggie van als er afspraken gemaakt waren. ik heb het bewust zo gelaten omdat we een NAP hadden maar anderen houden zich dan niet aan afspraken.
waarom zou ik dat dan nog wel doen en niet gewoon dat dorp aanvallen.
precies zo ben ik ik ben loyaal aan afspraken houd mij er aan.
dus daar ben ik enorm geïrriteerd over maar had je niet gelijk zo moeten aanspreken.

Gr Jeroen

Campionen 17.02.21 14:34
het gaat maar om 1 dorpje en daar gaat het mij niet eens zo om. voor mij is het een principe.

Coruscant 17.02.21 16:16
We overleggen vanavond.
Nu eerst massa afhandelen

Coruscant 18.02.21 01:43
Even terug komend.

Ik weet eerlijk gezegd niks van jullie afspraken af en vind het zeer jammer dat er tegen mij hierover niks verteld was geworden.

Daarbij spelen wij het spel samen om gezamenlijke tegenstander Shock wat tegen te kunnen houden.
hierbij verlenen we elkaar zoveel mogelijk steun.
O.a. dat Speeder nu bij ons zit voor OS.

Campionen 18.02.21 08:04
dit is het gesprek met de desbetreffende speler

is prima hoor

Heer TaekeJansmaop 10.02. om 10:07 uur

excuses daarvoor.

Heer TaekeJansmaop 10.02. om 10:05 uur

Het gaat iets langer duren ben ik bang. hoofddorpen zijn weg dus moet ff langer op gs wachten.

Campionenop 07.02. om 12:22 uur 

ja maakt niet uit wilde hem nu ook hebben haha

Heer TaekeJansmaop 07.02. om 12:21 uur

Afgesproken.
Het wordt wel een kut dorp met een adelshoeve en gs in de lage levels.
Maar goed een dorp is een dorp ;p

Campionenop 07.02. om 12:19 uur 

oke als de belofte er ligt nadat je verder naar het oosten kan dat ik je dorp krijg zoals je al aangaf.
hand erop

Heer TaekeJansmaop 07.02. om 12:17 uur

Ja dat snap ik.
Ik ga rustig naar het oosten waar het wat rustiger is aangezien ik net uit het midden van het midden kom.
Mijn vorige springdorp was 'The Great Escape'.

Campionenop 07.02. om 12:15 uur 

we hebben het nu juist ff rustig onderling vandaar dat ik het vreemd vond snap je

Campionenop 07.02. om 12:15 uur 

want je bent niet de enige haha

Campionenop 07.02. om 12:15 uur 

wat is de reden dan als ik vragen mag?

Heer TaekeJansmaop 07.02. om 12:13 uur

Wacht even.
Ik bouw asap een adelshoeve en dan ben ik weer weg. dan kun je hem daarna weer edelen.
Mijn excuses, ik wist niet dat je het dorp aan het edelen was

Campionen 18.02.21 08:07
daarna heeft deze speler het dorp van diegene overgenomen uit dezelfde dochterstam

zie gesprek hieronder. nooit meer een reactie gehad.

Campionenop 16.02. om 19:35 uur 

is goed we wachten af

ViveLeLocaop 16.02. om 18:45 uur

Dat gaat wel meevallen, ik zal hem even een bericht sturen en dan hoor je nog van me.

Campionenop 16.02. om 18:41 uur 

is goed ik wil ook niet dat we gezeik gaan krijgen uiteraard onderling

ViveLeLocaop 16.02. om 18:40 uur

Doe ik even!

Campionenop 16.02. om 18:39 uur 

nee dat klopt dat jij die ook niet gemaakt hebt hoor.
jouw stamgenoot had dat toegezegd zodat hij daardoor gewoon dat dorp uitgebouwd kon worden.
gezien de NAP deden we er allebei ook niet moeilijk over. anders had ik het dorpje allang overgenomen namelijk.

maar overleg het even als je wilt met de vorige eigenaar

ViveLeLocaop 16.02. om 18:35 uur

Volgens mij heb ik die afspraak niet met je gemaakt, maar ik ga wel even overleggen.

Campionenop 16.02. om 12:14 uur 

ik zie dat je het dorp overgenomen hebt die tegen mijn cluster aan ligt. ik heb een afspraak staan met de vorige speler dat ik dat dorp na zijn jump zou krijgen.
nu verwacht ik eigenlijk wel dat die afspraak nagekomen word.

graag hoor ik van je.

Groeten Jeroen

Campionen 20.02.21 01:14
klasse hoor goed bezig

Campionen 20.02.21 18:21
jullie reageren niet dat is prima. dan is dit voor mij ook een reden geen nap meer stand te laten houden. wat jullie met de rest van de stam doen prima maar ik ben dit soort geneuzel een beetje zat.

als dat niet begrepen wordt dan zijn jullie op de helft.

Coruscant 20.02.21 18:23
Jij hebt een afspraak met een account, waarvan zijn dorp wordt overgenomen door een andere.
Ik edel zijn dorp en nu ben ik de boosdoener ?

Campionen 20.02.21 18:54
lekker onschuldig....je merkt dat ik een beetje geïrriteerd raakt van dit verhaal.

even nogmaals voor de duidelijkheid.
beide spelers horen bij jullie het waren zusterstammen of hoe je het ook noemen wilt.

1 van hen beloofd mij iets omdat ik dat dorp al aan het edelen was.
we maken redelijke en goede afspraken hierover zodat hij kon jumpen.

daarna neemt vive het dorp over die ook gewoon in jullie zusterstam zat.

daarna neemt jij al zijn dorpen over.

bij beide heb ik aangegeven wat de afspraken waren. als het mij was overkomen andersom had ik gezegd....laat de afspraak maar zien want als een speler van ons die afspraak maakt en niet nakomt zal ik ervoor zorgen dat die afspraak rechtgetrokken wordt.

maar dat is waar ik mij het meest aan stoor dat je instelling niet zo is.

Coruscant 20.02.21 19:01
Inderdaad,
Alleen snap ik niet waar mijn deel in dit geheel zit ?

Jij hebt een afspraak gemaakt met ene speler en een andere speler neemt zijn dorp over.
Ik edel gewoon een speler en jij komt mij benaderen dat ik een dorp ge-edeld zou hebben die tot jou zou behoren.

Snap dus nog steeds niet wat je punt is.
Ik verbreek geen afspraak met jou en die speler die schijnbaar een afspraak had is er niet.

Hoezo had jij dat ene dorpje dan niet overgenomen toen het door een andere speler was overgenomen ?

Campionen 20.02.21 19:12
waarom niet overgenomen omdat die speler in een van jullie zusterstammen zat

Campionen 20.02.21 19:12
en ik dan in overleg ga over de gemaakte afspraken.

Coruscant 20.02.21 19:15
Snap je dan niet dat ik hier geheel los van sta.
Ik weet niks van die afspraken af.

Snap sws niet wat jullie doel is.
Wij strijden samen tegen Shock.
Hebben jullie zelfs geholpen met OS en nu zo hatelijk tegen mij doen ?!?!?

Campionen 20.02.21 19:16
ben jij nu echt uit een ei gekropen om niet te snappen dat jouw/jullie spelers afspraken maken die ze niet nakomen.

maar laat maar geen probleem

Coruscant 20.02.21 19:18
Goed kerel

Laatste maal en serieus laatste maal.
Er is een massa gepland tegen Shock.
Als goed is gaan wij samen tegen Shock strijden.

ALs jij zo koppig wilt doen, dan blaas ik die massa af en kunnen we zien wie van wie dorpen gaat pakken.

Ben jullie kinderachtig gedoe zat namelijk.
Zonder onze steun en OS waren jullie allang weg geblazen door Shock

EWS die paar keer vv van jullie had gedraaid, was te vuil om jullie te OS.

Keus is aan jullie en ik zie wel wat het gaat gebeuren.

Campionen 20.02.21 19:41
laat maar zien dan haha ik laat me niet afbekken met verkapte dreigementen.
zoek het uit.

Campionen 20.02.21 19:41
en je moet niet over jullie beginnen ik ben met je aan het praten

Campionen 25.02.21 00:49
welkom we hadden dit al verwacht

Campionen 25.02.21 00:52
hoi
 
Reactiescore
736
en de klap op de vuurpijl en daar kan natuurlijk weer over gediscussieerd worden hadden wij een NAP met fear tot vandaag 12:20 uur
en wat gebeurd er jullie kunnen het vast raden.....

maar goed dan komt de discussie mag je al aanvallen voor die 12:20 uur of mogen de aanvallen gewoon na die 12:20 uur aankomen.
Ik heb nooit anders gedaan dan aanvallen versturen na die NAP tijd. Want je valt gewoon aan.
Maar goed met de tijd zien we corusje weer vluchten.

Geen stress man! Corus kennende zit er toch 4 seconden tussen clears en edels.
 
Bovenaan