Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Reactiescore
634
Deze wereld ga je niet op delete?

Alweer een zeer goede bijdrage aan topic.
Wat zou de AF zonder EWS zijn :).

Post ook even iets over jullie nieuwste aanwinst :)
Of was jij toen gestopt met W74 ?

Naja, stop ook met het verder reageren op zo een onzin topic.
EWS toont met hun posten ook duidelijk aan waarom Punic moest stabben.
Succes verder in ieder geval............
 
Reactiescore
214
Door een begin gemaakt te hebben aan de dorpen overdracht vanuit de Du.
Vind HT dat er een dorp als CF gezien werd.
Tijdens de gesprekken hierover, beslist de topic starter dat hij het recht had om aan te vallen. (1)

Verder beslissen zij om de Du aan te vallen, terwijl er met de Du een Nap staat. Dus een Nap vanuit Punic met de Du. (2)
Alleen wordt, het edelen van BB dorpen, die niet in de cluster liggen van HT, gezien als een schending van de Nap en verbreekt HT de Nap.
Tegelijk krijgt de Du aanvallen vanuit NT, een EWS account.

Situatie loopt vrij uit de hand en via Jorn, Co speler binnen HT, volgt er opnieuw een poging om te zien of hetgeen op een normale manier opgelost kan worden.
De dorpen die gevraagd worden, zijn een enkele dorpen van de Du. (3)
Gister nacht werd er nog met de account eigenaar van HT gechat en account eigenaar erkent dat HT in de fout was gegaan.
Vandaag zou hij het binnen zijn Team bespreken en erop terug komen............... (4)

Al bij al, als de opzegging vanuit Campionen 20-2 niet mee wordt genomen en de aanvallen op de DU.
Krijgt HT 3 dagen afkoelperiode. (5)
Terwijl in de side note duidelijk staat omgeschreven wanneer de samenwerking per direct opgezegd zal worden. (6)
HT eist een afkoelperiode van 7 dagen en aangezien er geen 7 dagen zijn gegeven, komt er een AF post.
Reden dat HT zich in zijn recht voelt, komt ook mede door het oppoffen van EWS.

Je probeert je er alweer uit te praten. Is dit serieus de post waarmee je afkomt? Elk van deze punten zijn al aangehaald en probeer je nu ter verdraaien. Zal deze even verduidelijken voor je want je lijkt het niet te begrijpen;

(1) "Tijdens de gesprekken"? Bedoel je de eenrichtingsgesprekken? Waarin wij praten en jij leest maar niet antwoord? Die gesprekken? Zoja begon je pas weer te praten vanaf er een aanval gestuurd werd. Dan heb je opeens wel tijd voor ons? Het accountje waar je geen rekening mee hoeft te houden? We hebben genoeg geprobeerd om tot een duidelijk antwoord te komen waarom je die dorpen pakte en ons niet eerder contacteerde, aangezien dat de dorpen in kwestie IN ons cluster liggen. Verder laat je je zogezegde DU blijvend bb's nemen in ons cluster na dit voorval dus je bent hier gewoon op elke manier in fout. Dit had ik zelfs in mijn beginpost vergeten bij te zeggen.
(2) Zoals eerder al enkele malen gezegd, wij wisten NIETS van jouw mb/DU en is ondertussen al meermaals gevraagd om het gesprek te zien waarin je dit kan bewijzen dat wij op de hoogte hiervan zouden zijn. So far nog steeds niet mogen ontvangen. Misschien omdat dit bewijs er niet is?
(3) Dorpen die wij zelf hebben moeten bashen op een laag moraal en waar effectief gedeft op is. Plus enkele uitgebouwde dorpen van onszelf, 2-3tal.
(4) Dus, je geeft hier gewoon zelf toe je niet te houden aan de gesprekken? Je zegt nu zelf dat wij vandaag verdere besprekingen zou doen maar toch ga je vannacht dan wat dorpjes edelen? Wie is hier nu de 1 april grap?
(5) Er zijn gesprekken geweest, klopt, maar er is nooit een afspraak gemaakt of een "teller" waarin die 3 dagen zogezegd gestart zijn. Dit zeg je nu maar omdat het je goed zou uitkomen dat je zogezegd wel een nap gegeven zou hebben. De 25ste heb je ons gescout en vannacht heb je ons alweer aangevallen. Waar zit die 3 dagen nap dan net?
(6) "Terwijl in de side note duidelijk staat omgeschreven wanneer de samenwerking per direct opgezegd zal worden." Zolang jullie communicatie naar ons duidelijk was hebben wij ons altijd gehouden aan deze sidenote. "Als we niet goed zouden samenwerken tegen shock" was deze sidenote om even duidelijk te zijn.
 
Reactiescore
1.918
1614436328782.png




(repost van w69)
 
Reactiescore
634
Misschien moet Corus eens een screen posten waarin hij aangeeft aan Punic wie zijn du is?
Moet toch niet echt moeilijk zijn lijkt mij

Ben helaas momenteel niet in gelegenheid om screens te posten, dit zal later alsnog wel komen.

Hele gedoe ontstaat, doordat een stam van 3 accounts onderling vrij weinig weten wat er allemaal omtrent de stammen worden besproken en afgesproken.
Zodoende dat zij intern niet weten wat er gaande is en vanuit Fear ook onduidelijk is wie nu de contact persoon is.


Waarom maakt ik dan gebruik van de Side Note in de onderhandelingen ?

  • HT heeft een Nap met de DU en verbreekt deze Nap zonder aankondiging.
    • Terwijl HT na de zogenaamde CF's wel degelijk op de hoogte was dat er dorpen van DU waren ge-edeld
    • De aanvallen vanuit HT op de DU volgen ook pas nadat zij de CF terug hadden gekregen.
    • Tot de aanvallen heeft de DU geen CF gelegd bij HT, alleen na de dorp overnames vanuit HT vallen sommige dorpen in de CF van HT
  • De account Campionen zegt de Nap eenzijdig op per 20-02, eerdere post staat de uitleg hierover
    • Hiervan wordt de stam Punic op de hoogte gesteld dat de Nap door Campionen eenzijdig opgezegd was geworden
    • Hierop komt er enkel een reactie dat de Nap alleen met Campionen opgezegd zal worden en rest van de stam wel zou moeten blijven staan
    • Je kan als stam geen samenwerking onderhouden waarvan ene account (Campionen) geen Nap erkent
  • Er wordt vv afgegeven bij de tegenstander EWS tijdens de aanvallen vanuit Shock
    • Terwijl Fear account Speeder opneemt om te OS
  • De aankomst datum van de massa's worden doorgegeven aan de stam Punic, bedoeling hierbij is dat er vanuit meerdere fronten aanvallen gaan lopen, zodat Shock niet gericht kan stacken.
    • Vanuit Punic komt de bericht dat regelen van de aanvallen moeilijke taak blijkt te zijn door activiteit.
    • Laatste aanval geeft Stef de datum door, dit verloopt helaas niet geheel soepel.
    • De massa ervoor kiest Punic ervoor om target te switchen en valt de een andere stam aan
    • Massa ervoor, krijgt Punic niet alle stamgenoten mee en leveren zij een halve massa
  • De samenwerking tussen Punic en EWS wordt ontkent.
    • Alleen draait EWS wel vv bij Punic en zij vallen zelfde target aan ?
    • Eerste instantie dus de target Switch van Punic om de stam Mong aan te vallen, terwijl NT van EWS ook zelfde stam aanvalt
    • Later aanvallen op de stam van de DU, waarbij NT ook mee aanvalt.
      • Hierbij nogmaals > HT heeft een Nap met de DU
  • Punic met de stam Fear krijgt een afkoelperiode van 7 dagen
    • Vanuit Fear lopen er ook geen aanvallen op Punic
  • Door de onderhandelingen krijgt HT alsnog 3 dagen afkoelperiode, terwijl de Site Note het mogelijk maakt om de samenwerking per direct te stoppen
    • Met Jorn en Willen wordt er eigenlijk een akkoord bereikt. Alleen moet Yannick zijn zin door willen drukken en post veelal onzin
Dat EWS hier nu ook massaal aanwezig is, is dus ook een logische zet vanuit hun.
Notabene staan zij in midden punt van alle discussies die gaande zijn of hebben er zelf direct mee te maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
214
Jij bent nu toch echt een grap? Heb je überhaupt wel vorige posts gelezen?

Stop met rond de toren te kraaien en kom nu eens met feiten, bewijsjes en screens. Want elk van je punten zijn al (meerdere keren) ontkracht.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
34
@Coruscant en de rest die deze post leest

Nadat ik diverse malen bij coruscant aangehaald heb dat zijn MB speler een afspraak met mij heeft gemaakt over dat BB dorpje zoals jij dat noemt. Ben ik pas gaan zeuren over dat dorp.

Ik vind het namelijk als er een NAP is niet netjes dat jouw spelers zijn afspraken niet nakomt.
En als jij dat dan al niet wist is het in mijn ogen zeker wel netjes deze alsnog af te staan.

Maar nee Corus de grote doet dan alsof IK loop te zeiken.

Ja op een gegeven moment heb ik mij laten gaan en heb ik de NAP tussen mij en Corus opgezegd.
Ik ook op aangesproken door mijn eigen stamleden dat ik dat beter niet kan doen.

Ik begreep dit wel maar de irritatie zat zo hoog dat ik mij liet gaan. Ik heb aangegeven binnen de stam dat ik de NAP zal handhaven en heb dus ook gedaan.

Maar goed al met al ben ik netjes in gesprek gegaan met de spelers die zich uiteindelijk niet aan de afspraken hebben gehouden. En daar had dan Corus in mijn ogen op in moeten springen omdat die tevens onderdeel waren van het geheel Corus.

Zie beide gesprekken met die spelers en tevens doorgestuurd naar Corus.

Screenshot_20210227-165029.png
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210227-165123.png
    Screenshot_20210227-165123.png
    498,1 KB · Weergaven: 8
Reactiescore
1.380
@Coruscant ik denk dat je beter kan kappen. Je begint aardig op Ut te lijken. Op W74 was er van begin ook al gedonder en voordat dat begon hadden ze het al over voorgaande werelden over jou spel. Je kan misschien goed zijn in het spel maar geliefd ben je allerminst. Elke keer is er wel iets omtrent jou dus er zal toch wel iets van waar zijn. Kap gewoon ermee en speel eens normaal misschien dat mensen je dan nog serieus gaan nemen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zo goed in het spel is hij ook niet. Iedereen die beter is dan hij bestempelt hij als botter.. sja
 
Bovenaan