Een BG aangaan stelt niet veel voor?

Reactiescore
0
Beste allemaal

Wij van stam Fast hebben al een geruime tijd een BG met stam HA.96
We worden zonder mededeling vandaag aangevallen door KingTryndamere en Koning Beu en inderdaad onze BG van stam HA.96
Melding gedaan in onze gezamenlijke forum, maar gelijk daarna heeft stam HA.96 de BG verbroken.
Wat een trieste figuren heb je tegenwoordig in TW.
Ik speel al 12 jaar TW, maar de laatste paar jaren is het op deze manier echt achteruit gegaan. Ik heb best veel TW vrienden in deze jaren gemaakt, maar ik kom steeds meer zielige figuren tegen die het spel verkloten. Echt balen dit.

Mijn vraag is of er een verandering kan komen in het spel met NAP en BG?
Als je dan een NAP aangaat dat er standaard na het verbreken je elkaar 7 dagen niet kan aanvallen.
Voor een BG verbreken geld dan 14 dagen géén aanvallen op elkaar. De aanvallen worden dan bezoeken.
Zou dit misschien in het spel verwerkt kunnen worden?
https://i.gyazo.com/32518cafb60e255a24c51ccc8e40e563.png






 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wat een smerige stam dat HA.96
 
Reactiescore
338
Je kan het misschien als idee in het ideeëntopic gooien! En anders nieuwe bondgenoot zoeken en ten aanval trekken!
 
Reactiescore
1.140
Beste allemaal

Wij van stam Fast hebben al een geruime tijd een BG met stam HA.96
We worden zonder mededeling vandaag aangevallen door KingTryndamere en Koning Beu en inderdaad onze BG van stam HA.96
Melding gedaan in onze gezamenlijke forum, maar gelijk daarna heeft stam HA.96 de BG verbroken.
Wat een trieste figuren heb je tegenwoordig in TW.
Ik speel al 12 jaar TW, maar de laatste paar jaren is het op deze manier echt achteruit gegaan. Ik heb best veel TW vrienden in deze jaren gemaakt, maar ik kom steeds meer zielige figuren tegen die het spel verkloten. Echt balen dit.

Mijn vraag is of er een verandering kan komen in het spel met NAP en BG?
Als je dan een NAP aangaat dat er standaard na het verbreken je elkaar 7 dagen niet kan aanvallen.
Voor een BG verbreken geld dan 14 dagen géén aanvallen op elkaar. De aanvallen worden dan bezoeken.
Zou dit misschien in het spel verwerkt kunnen worden?
https://i.gyazo.com/32518cafb60e255a24c51ccc8e40e563.png

Vergelijkbare dingen zijn wel is voorgesteld.
En tbh kan ik me er wel in vinden al moeten er dan wel meer opties komen zoals met wederzijdse instemming eerder kunnen verbreken.
En meer opties wat betreft nap periodes (max 2 weken ofzo)

Nadeel is ook wel dat je dan misschien nog harder gestabt kan worden door spelers die je cf'en zonder dat je het kunt recappen dus of het echt het probleem gaat oplossen is sterk te betwijfelen.
 
Reactiescore
358
Hoort er bij, beter bedenken wie je vertrouwd de volgende keer

Beter bedenken wie je gaat vertrouwen? Hoe kan je dat doen?

Als je bedrogen uitkomt in een situatie heb je dat niet zelf in de hand en kan je daar dus zelf ook op geen enkele manier invloed op hebben. Het enige wat ik hier op te zeggen heb is dat het verbreken van een BG in de beste gevallen gepaard mag gaan met een tijdelijke NAP of dergelijke in plaats van met een onaangekondigde trein. Dat is namelijk voor nare ventjes.
 
Reactiescore
5.686
Uiteraard, ik ben geen barbaar
 
Reactiescore
67
Als niemand zich meer aan zijn woord houdt, waar gaan we dan heen in deze wereld? Is iedereen een leugenaar? wie kan ik nog vertrouwen? Word Trump in 2024 nog een keer president van de VS? Wat zal ik eens eten vanavond? Wat kwam ik hier ook al weer doen? Wie zijn jullie? Ik ga maar weer.......

MAKE AMERICA GREAT AGAIN AGAIN
 
Reactiescore
67
Maar zonder dollen, zou het opzich niet verkeerd vinden als er ingame gevolgen aan een BG zaten.

Zeker met het kleinere stamlimiet.

Lekker makkelijk om met heel de omgeving BG's aan te gaan, zodra je sterk genoeg bent verbreek je ze en edel je je Bondgenoten.
Iets in de trend van een NAP van 7 dagen wat hier eerder al gezegd werd vind ik wel goed.
 
Reactiescore
416
Stel nou dat je bij aangaan BG/NAP ingame kan kiezen (scroll down optie) hoelang de BG duurt (aantal dagen) en dan verzenden naar de andere partij die daar ook akkoord op moet geven voordat het tot stand komt. Wanneer beiden partijen op deze manier akkoord gegeven hebben is het ook bindend en zal er onderling niet meer aangevallen kunnen worden tot die ingame overeenkomst verstrijkt.

Uiteraard kan je nog uitzonderingen op de regel implementeren wanneer iemand een stam leaved of joined (aantal dagen voordat dit effect heeft net zoals het zenden van OS een uitzonderingsregel geïmplementeerd heeft). Ik noem maar een voorbeeld....

Uiteraard zou je ook een optie erin kunnen maken voor eerdere ontbinding, maar die zou door beiden partijen geaccordeerd moeten worden voordat hij daadwerkelijk ontbonden kan worden.

Dit concept is overigens niet nieuw, er zijn al vaker variaties van dit idee gepitched in het verleden, echter zagen de werelden er toen nog heel anders uit xD
 
Reactiescore
1.365
Stel nou dat je bij aangaan BG/NAP ingame kan kiezen (scroll down optie) hoelang de BG duurt (aantal dagen) en dan verzenden naar de andere partij die daar ook akkoord op moet geven voordat het tot stand komt. Wanneer beiden partijen op deze manier akkoord gegeven hebben is het ook bindend en zal er onderling niet meer aangevallen kunnen worden tot die ingame overeenkomst verstrijkt.

Uiteraard kan je nog uitzonderingen op de regel implementeren wanneer iemand een stam leaved of joined (aantal dagen voordat dit effect heeft net zoals het zenden van OS een uitzonderingsregel geïmplementeerd heeft). Ik noem maar een voorbeeld....

Uiteraard zou je ook een optie erin kunnen maken voor eerdere ontbinding, maar die zou door beiden partijen geaccordeerd moeten worden voordat hij daadwerkelijk ontbonden kan worden.

Dit concept is overigens niet nieuw, er zijn al vaker variaties van dit idee gepitched in het verleden, echter zagen de werelden er toen nog heel anders uit xD
noob acc hopper, niet zo veel typen op de zondag maat. xx
 
Reactiescore
272
Beste allemaal

Wij van stam Fast hebben al een geruime tijd een BG met stam HA.96
We worden zonder mededeling vandaag aangevallen door KingTryndamere en Koning Beu en inderdaad onze BG van stam HA.96
Melding gedaan in onze gezamenlijke forum, maar gelijk daarna heeft stam HA.96 de BG verbroken.
Wat een trieste figuren heb je tegenwoordig in TW.
Ik speel al 12 jaar TW, maar de laatste paar jaren is het op deze manier echt achteruit gegaan. Ik heb best veel TW vrienden in deze jaren gemaakt, maar ik kom steeds meer zielige figuren tegen die het spel verkloten. Echt balen dit.

Mijn vraag is of er een verandering kan komen in het spel met NAP en BG?
Als je dan een NAP aangaat dat er standaard na het verbreken je elkaar 7 dagen niet kan aanvallen.
Voor een BG verbreken geld dan 14 dagen géén aanvallen op elkaar. De aanvallen worden dan bezoeken.
Zou dit misschien in het spel verwerkt kunnen worden?
https://i.gyazo.com/32518cafb60e255a24c51ccc8e40e563.png






Ha man! Dat ik je ooit nog op het AF zou zien :eek:

Smerige streken dit. Als je me nodig hebt: Ik ben er nog om te helpen ;)
 
Bovenaan