Een BG aangaan stelt niet veel voor?

Reactiescore
0
Beste allemaal

Wij van stam Fast hebben al een geruime tijd een BG met stam HA.96
We worden zonder mededeling vandaag aangevallen door KingTryndamere en Koning Beu en inderdaad onze BG van stam HA.96
Melding gedaan in onze gezamenlijke forum, maar gelijk daarna heeft stam HA.96 de BG verbroken.
Wat een trieste figuren heb je tegenwoordig in TW.
Ik speel al 12 jaar TW, maar de laatste paar jaren is het op deze manier echt achteruit gegaan. Ik heb best veel TW vrienden in deze jaren gemaakt, maar ik kom steeds meer zielige figuren tegen die het spel verkloten. Echt balen dit.

Mijn vraag is of er een verandering kan komen in het spel met NAP en BG?
Als je dan een NAP aangaat dat er standaard na het verbreken je elkaar 7 dagen niet kan aanvallen.
Voor een BG verbreken geld dan 14 dagen géén aanvallen op elkaar. De aanvallen worden dan bezoeken.
Zou dit misschien in het spel verwerkt kunnen worden?
https://i.gyazo.com/32518cafb60e255a24c51ccc8e40e563.png






 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wat een smerige stam dat HA.96
 
Reactiescore
338
Je kan het misschien als idee in het ideeëntopic gooien! En anders nieuwe bondgenoot zoeken en ten aanval trekken!
 
Reactiescore
1.140
Beste allemaal

Wij van stam Fast hebben al een geruime tijd een BG met stam HA.96
We worden zonder mededeling vandaag aangevallen door KingTryndamere en Koning Beu en inderdaad onze BG van stam HA.96
Melding gedaan in onze gezamenlijke forum, maar gelijk daarna heeft stam HA.96 de BG verbroken.
Wat een trieste figuren heb je tegenwoordig in TW.
Ik speel al 12 jaar TW, maar de laatste paar jaren is het op deze manier echt achteruit gegaan. Ik heb best veel TW vrienden in deze jaren gemaakt, maar ik kom steeds meer zielige figuren tegen die het spel verkloten. Echt balen dit.

Mijn vraag is of er een verandering kan komen in het spel met NAP en BG?