Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

Reactiescore
1.382
Gegroet werelders, hierbij een bericht uit naam van een wereldwinnaar richting alle betrokken partijen op deze wereld.

1609770621319.png

Na voor velen één van de wellicht meest spannende ontknopingen van een wereld, bleef het relatief rustig voorafgaand aan de winst in kamp Fix. Pas naderhand stroomden berichten binnen als "Gelukkig heeft de betere partij alsnog gewonnen" en "Fairplay doet overwinnen". Daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn en wil hier graag even -op vooral persoonlijke noot- voor terug in de tijd duiken.

Het begon allemaal bij een email die ik begin juni van vorig jaar binnen kreeg, met dank aan nonkel jos. Zo de terugkeer na een jaar of 3, laat ik ook eens een wereldje starten dacht ik, waarom ook niet? Het ging er al snel serieus aan toe en een veelbelovend pact met TimeDoesMatter en Reckless tegen bijvoorbeeld Panda6forever dwong mij om mijn steentje te blijven bijdragen. Uiteindelijk ontstond zo Ad. met een zuidelijk en noordelijk deel en begon daarbij het besef ook steeds meer door te draaien dat dit wereldje niet zomaar voorbij zou zijn voor me.

Inmiddels beruchte en grote namen zoals Speeder, TimeDoesMatter en toen nog Chili585 besloten het grotere Fix te joinen. Mijn credits naar Jah Lion, die voelde toen al aan zijn water dat de kansen op een wereldwinst voor hem zo goed als nihil zouden zijn en ging hier driftig tegenin. Na bijzonder goed aanvallend spel op laatstgenoemde van grootmachten Speeder en TimeDoesMatter moest Jah Lion zijn heil op een ander account binnen Planet zoeken. Nu maar een veilig gelegen rimaccount, dan kon hier in ieder geval niet wéér verslagen worden.

Fix had meer van dit soort bijzonder krachtige aanvallende acties in huis. Neem bijvoorbeeld Zireael die vakkundig is weggespeeld door voornamelijk We Like Turtles en daarna besloot om er snel van door te gaan. Maar ook een Grommende Tijgers, die compleet is vastgelegd door Panda en geen kant meer op kon.

Dit soort persoonlijke acties van Fix spelers resulteerden ook in grootse persoonlijke resultaten zoals:
1609769060609.png
1609769075284.png
1609769093671.png

1609770910090.png


Abuser besloot met LC te verdedigen en ChaosInTranquillity moest vaak enorm hard gecarried worden en eindigt dan ook officieel laatste in de stam op puntenaantal, maar dat geeft niet. In oost verdedigde Illy het gigantische front zo goed, dat er uiteindelijk zelfs een ban nodig was om hier wat dorpen vanaf te snoepen: die ban, was de start van het TIJDPERK DER UNIVERSITEITEN.

Het Tijdperk der Universiteiten, gestart door Planet, gewonnen door Fix. Het was persoonlijk een strijd om nooit te vergeten en ik zal deze wereldwinst als VF'er zijnde dan ook altijd bij me dragen. Ik wil al mijn stamgenoten bedanken en mijn medespeler Tijn de afgelopen paar maanden, ik zal na deze wereldwinst dan ook mijn (serieuze) tw carriere afsluiten, het was me verwerpelijk en tevens een waar genoegen. Hoewel ik er zelf ook anders over na heb gedacht, om allen misschien eens minder te focussen op wereldafspraken en meer te focussen op de daadwerkelijke instellingen, zal er een stuk minder gezeik zijn?

Last but not least, sluit ik graag af met dit bericht:

1609770560465.png



Met vriendelijke groet,
Speeder
 

Bijlagen

  • 1609768883341.png
    1609768883341.png
    35,8 KB · Weergaven: 26
  • 1609769017725.png
    1609769017725.png
    71,8 KB · Weergaven: 29
Reactiescore
68
Heb genoten op het account, en met het front waar soms actie was. Voor de kerst kwam AAO nog even op bezoek en hebben we hier koffie gedronken!

Nu wil ik graag Fix feliciteren met het winnen van de wereld!
 
Reactiescore
1.752
Ik huil niet dat zijn mijn ogen die zweten
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Mooi topic, maar het is als of zijnde. 'Als zijnde' bestaat niet. Gr
 
Reactiescore
2.062
W74 heeft w70 overtroffen, gefeliciteerd Fix!
 

DeletedUser69389

Guest
W74 heeft w70 overtroffen, gefeliciteerd Fix!
Bedankt Rene. Het was een genoegen om samen met Chris, Jamie, Mark en Thomas voor het enige serieuze wapenfeit namens F!x. tegen Planet te zorgen. Helaas bleek er een gebrek aan samenwerking, skills, tactisch inzicht en welwillendheid bij beide partijen om er serieus iets van te maken. Mark en ik hadden heel wat leuke plannen, maarja zonder fatsoenlijke hulp van je buren en een incapabele leider kom je dan niet ver. Zeker niet met het front wat wij hadden weten te creeeren door het dorpen pakken van Zireael.
 
Reactiescore
736
Goei bericht, wel wat lang. 4 REETEN. :)
 
Reactiescore
2.433
Bedankt Rene. Het was een genoegen om samen met Chris, Jamie, Mark en Thomas voor het enige serieuze wapenfeit namens F!x. tegen Planet te zorgen. Helaas bleek er een gebrek aan samenwerking, skills, tactisch inzicht en welwillendheid bij beide partijen om er serieus iets van te maken. Mark en ik hadden heel wat leuke plannen, maarja zonder fatsoenlijke hulp van je buren en een incapabele leider kom je dan niet ver. Zeker niet met het front wat wij hadden weten te creeeren door het dorpen pakken van Zireael.
Leuke plannen, jij? De hele stam stabben bedoel je? Snel opdonderen, zou me doodschamen als ik jou was. Denk dat je de grootste debiel en meest mislijkmakende vent bent die ik ooit ben tegengekomen.
 
Bovenaan