Overig Edit notes on report page

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
256
Auteur
Martijn1279
Beschrijving
Hiermee kan je dorpsnotities wijzigen vanuit een aanvalsrapport. Ook kan je direct het aanvalsrapport toevoegen aan de dorpsnotitie.
Publiek of Privé
Publiek
Afbeelding-URL
- https://cdn1.iconfinder.com/data/icons/modern-universal/32/icon-17-16.png
Werkt op pagina
Aanvalsrapport
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Edit-notes-on-report-page_206248.js');
Hiermee kan je dorpsnotities wijzigen vanuit een aanvalsrapport. Ook kan je direct het aanvalsrapport toevoegen aan de dorpsnotitie.

JYLkH8T.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.754
@martijn1279 sorry voor het tagje maar ik zie jou staan als maker van het script :D
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een knop toe te voegen die automatisch de datum toevoegt aan de notitie? Beetje zoals de 'add report' knop maar dan de datum van het bericht in een bepaald format, nu typ ik zelf steeds dag en maand (vb. 31/8) maar lijkt me toffer als met een druk op de knop het uur er ook bij staat want er is een groot verschil tussen 0:01 en 23:59 :p
 
Reactiescore
1.237
@martijn1279 sorry voor het tagje maar ik zie jou staan als maker van het script :D
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een knop toe te voegen die automatisch de datum toevoegt aan de notitie? Beetje zoals de 'add report' knop maar dan de datum van het bericht in een bepaald format, nu typ ik zelf steeds dag en maand (vb. 31/8) maar lijkt me toffer als met een druk op de knop het uur er ook bij staat want er is een groot verschil tussen 0:01 en 23:59 :p
Zoiets? Hoe gedetailleerd wil je het? :p
1630418388622.png
 
Reactiescore
1.140
Haha nice nice.
Het is zeker niet mogelijk om bijvoorbeeld live weer te geven hoe lang geleden het gevecht heeft plaats gevonden (in aantal dagen).
Mogelijk dat het kan maar dan zal het enkel zichtbaar zijn voor de gene die het script hebben draaien omdat hij dat dan uitrekkend aan de hand van die notitie die dan uiteraard overal op de zelfde manier moet staan zodat het script het ook kan herkennen en uitrekenen.

nog kleine QoL zou de maand in tekst doen dat kijkt makkelijker in 1 oogopslag imo.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Nice ja idd ^^
Zien stam genoten die het script hebben dat ook of werkt het alleen met je eigen raportjes?
Euhm kan ik niet echt testen tenzij jij daarbij kunt helpen. :p
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.754
Een kleine 'bug' die ik zonet ontdekte met de update:
Als ik nu bijvoorbeeld "Full off" typ en dan op add report druk, doet die volgend format: 05.09.21 20:39:54Full off[spoiler ]
Als ik dan "Full off" typ en eerst een enter doe, komt de spoiler op de volgende lijn: 05.09.21 20:39:54Full off

Is het mogelijk dat de tekst wordt ingegeven op de plaats waar het typ streepje staat? Op die manier kan je eerst je notitie doen en dan komt de data en spoiler daaronder te staan :)
 
Reactiescore
1.237
Een kleine 'bug' die ik zonet ontdekte met de update:
Als ik nu bijvoorbeeld "Full off" typ en dan op add report druk, doet die volgend format: 05.09.21 20:39:54Full off[spoiler ]
Als ik dan "Full off" typ en eerst een enter doe, komt de spoiler op de volgende lijn: 05.09.21 20:39:54Full off

Is het mogelijk dat de tekst wordt ingegeven op de plaats waar het typ streepje staat? Op die manier kan je eerst je notitie doen en dan komt de data en spoiler daaronder te staan :)
Zoiets dan?

 
Reactiescore
1.754
Jaaaaaaaa!!!!! <3
 
Reactiescore
1.237
Bovenaan