Edelspam sorteer script

Reactiescore
571
Dag mensjes!

Edelspam is niks nieuws in het hedendaags Tribalwars. Dit is ook de aanleiding dat ik samen met @The Alcoholic Dream een leuk script heb geschreven om alle edel incomings netjes te sorteren en hier sangu snipe linkjes bij te zetten zodat je stamgenoten lekker mee kunnen snipen. De snipe linkjes werken alleen nog op w73, op aanvraag kan ik dit eventueel nog dynamisch maken.

Keuring:
t14174556

Uitkomst
1599152095140.png

Hoe werkt het?

Heel simpel. Je vraagt over alle dorpen ondersteuning aan . Hierdoor krijg je een grote lijst met al je incomings. Je plakt heel de lijst bij input en het script haalt de edels eruit en de ram tag waar het achter is getimed. De eenheden eronder zoekt meteen de snelste snipe optie mits je sangu aanhebt.

1599152816030.png

Snipelijst

:small_blue_diamond::small_blue_diamond::small_blue_diamond:

DORP: [coord]493|504[/coord]

SNIPE 1:
[command]attack[/command] Ram 440|486----------------------------------------- DODGE THIS [coord]440|486[/coord] --> Aankomsttijd: 25.08.20 15:21:51:385 [player]Guided by the Light[/player]
[command]attack[/command] Edel. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ SNIPE THIS [coord]487|510[/coord] --> Aankomsttijd: 25.08.20 15:21:51:397 [player]The Mind of a Murderer[/player]
[unit]light[/unit]LC :black_small_square: [unit]heavy[/unit]ZC :black_small_square: [unit]spear[/unit]SP :black_small_square: [unit]sword[/unit]ZW :black_small_square: [unit]ram[/unit]RAM :black_small_square: [unit]catapult[/unit]KAT

:black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square::black_large_square:

DORP: [coord]490|502[/coord]

SNIPE 1:
[command]attack[/command] Ram -- DEF AANVRAAG VALAR [coord]418|507[/coord] --> Aankomsttijd: 25.08.20 14:36:41:708 [player]Too Long Didnt Read[/player]
[command]attack[/command] Edel. -- DEF AANVRAAG VALAR [coord]483|504[/coord] --> Aankomsttijd: 25.08.20 14:37:01:093 [player]The Mind of a Murderer[/player]
[unit]light[/unit]LC :black_small_square: [unit]heavy[/unit]ZC :black_small_square: [unit]spear[/unit]SP :black_small_square: [unit]sword[/unit]ZW :black_small_square: [unit]ram[/unit]RAM :black_small_square: [unit]catapult[/unit]KAT

SNIPE 2:
[command]attack[/command] Ram -- DEF AANVRAAG VALAR [coord]417|503[/coord] --> Aankomsttijd: 25.08.20 15:02:16:611 [player]Too Long Didnt Read[/player]
[command]attack[/command] Edel. -- DEF AANVRAAG VALAR [coord]483|504[/coord] --> Aankomsttijd: 25.08.20 15:02:16:626 [player]The Mind of a Murderer[/player]
[command]attack[/command] Edel. -- DEF AANVRAAG VALAR [coord]487|510[/coord] --> Aankomsttijd: 25.08.20 15:02:16:645 [player]The Mind of a Murderer[/player]

Keuring
Ik heb geen keuringsnummer gekregen maar @Duckje heeft toestemming gegeven voor het script. Ik kan eventueel het supportje tonen.

Code
Code:
javascript:
$.getScript("https://dl.dropboxusercontent.com/s/regy2jc4jvgap2w/obfuscatedNobleSort.js?dl=0");

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Reactiescore
571
Update:

- Kleine bugfix dat als je 1 dorp invoerde je geen output kreeg.
- Snipe linkjes werken nu voor elke wereld

Reactiescore
1.243
Ik ga denk nu ook naar de Duitse server en daar een Nederlandse vraag stellen. haha

Reactiescore
571
Er zit helaas een bug in met het sorteren als je meerdere dorpen erin plaats. Krijg het zelf niet opgelost dus zijn er misschien vrijwillige scripters die mij hier mee kunnen helpen?

Reactiescore
571
Contacteer me even op discord, misschien kan ik wel snel iets vinden Devilicious#9733 :)
Dankjewel! Het is gelukt zal vanavond even de update erin zetten :)

EDIT: Hijs geupdated :) Veel plezier iedereen met edels snipen

Laatst bewerkt:
Reactiescore
571
Kun je het op andere ¿Traer server a uitvoeren?
Het is momenteel alleen in het Nederlands beschikbaar aangezien hij filtert op de Nederlandse benamingen zoals Edel en Dorp. In welke taal zou je het willen hebben? Wellicht heb ik in de toekomst keer tijd en zin om het te implementeren

Reactiescore
0
Het is momenteel alleen in het Nederlands beschikbaar aangezien hij filtert op de Nederlandse benamingen zoals Edel en Dorp. In welke taal zou je het willen hebben? Wellicht heb ik in de toekomst keer tijd en zin om het te implementeren
.en .es