Edelprijs omlaag AUB!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tja dat is inderdaad klote. Denk je eindelijk die BBms bijna op. Ga je een buur aanvallen drukt die naar enkele weken ook op delete. baf 900 dorpjes erbij en besluit een andere buur naar wat gepest. Ook maar te Delete. Hup stuk of 1500 grijze Dorpjes erbij. Al edelt hij lief nu wel weer lekker snel. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Tja This inderdaad klote denk je eindelijk die BB,s bijna op ga je een buur aanvallen drukt die naar enkele weken ook op delete baff 900 dorpjes erbij en besluit een andere buur naar wat gepest. Ook maar te Delete hup stuk of 1500 grijze Dorpjes erbij al edelt hij lief nu wel weer lekker snel. :D

Yep, zo is het hier al minstens een jaar van dat. Maar nu krijgen we zelfs de kans niet meer om de volgende te pesten :p

(Btw, je post mag je wel even door een spellchecker jagen ;))
 

DeletedUser

Guest
Wie weet Komen er weer BB,s bij heb weer zo waardeloze tegenstander in lief die volgens mij denkt dat verkenners Veel troepen Blocken gezien de noob alleen verkenners maakt in dorpen die ik om de dag aanval. :D
 

DeletedUser25172

Guest
Wie weet Komen er weer BB,s bij heb weer zo waardeloze tegenstander in lief die volgens mij denkt dat verkenners Veel troepen Blocken gezien de noob alleen verkenners maakt in dorpen die ik om de dag aanval. :D

Misschien hoopt hij dan dat je zijn kerk niet vindt..;) Niet dat dat wat uitmaakt als je alleen maar verkenners hoeft te mollen..:p
 

DeletedUser2826

Guest
Ik heb de vraag doorgegeven aan het community-management. Echter komt wereld 11 nog niet in aanmerking voor een edelprijsverlaging. Één van de vereisten is namelijk dat het spelersaantal toch onder de 1000 spelers is gezakt.

Jullie kunnen het later uiteraard nogmaals proberen als minstens aan deze vereiste is voldaan.
Groetjes, BeNnOo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan