Edelprijs omlaag AUB!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20928

Guest
Zoals ook op andere werelden gebeurt is, zou ik het zéér fijn vinden om de prijs van de muntjes op W11 te halveren......
Zou Innogames dat willen overwegen?
Wellicht dat er weer wat leven in deze wereld komt, nu klaagt iedereen steen en been over edeltekorten!:mad:

ter info aan de andere spelers.....op W3 is de prijs inmiddels voor de 2e keer gehalveerd, dus betaal je een kwart van de prijs voor de muntjes om edels te maken! Dat heeft weer heel wat leven gebracht daar....dat zou ik ook graag op W11 willen zien gebeuren ;)
 

DeletedUser25172

Guest
Ik heb geen problemen met de edelsnelheid zelf..:p Ik zou graag mijn clears wat sneller opbouwen..:p

Al met al is dit wel vaker opgeworpen, maar gaat het voorlopig nog geen resultaat leveren..
 

DeletedUser

Guest
Dat zou niet eerlijk zijn tegenover nieuwe spelers in W11, de wereld is namelijk nog niet vol
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met OXI eens liever sneller clears op bouwen. Al kan zo groot account als kikker altijd wel een edelke extra gebruiken.
 

DeletedUser39259

Guest
Niet echt nodig vind ik.. Vind het vlot zat gaan op deze manier ^.^
 

DeletedUser50794

Guest
Nahh, liever bij deze prijs houden hoor, heb er geen problemen mee.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt ook veel meer edels dan mij en wildcat denk ik zo :D
 

DeletedUser

Guest
Er beginnen dagelijks denk ik wel 5-10 mensen opnieuw (kleine spelers vooral die dus opnieuw beginnen).
Dus na 100-200 dagen zal deze wereld wel vol zitten denk ik.
 

DeletedUser

Guest
kom op zeg
ik vind dat het gewoon zo moet blijven
zo is het tenminste leuk
als je edelprijs omlaag doet
hebben no-livers zo alle dorpen in hun bezit...
 

DeletedUser27685

Guest
kom op zeg
ik vind dat het gewoon zo moet blijven
zo is het tenminste leuk
als je edelprijs omlaag doet
hebben no-livers zo alle dorpen in hun bezit...

Lekker fatalistisch. Wat dacht je van je dorpen te verdedigen? Zelf ben ik al meer dan een half jaar aan het barbaren edelen en er komt maar geen einde in zicht. Wanneer er eindelijk een speler aan de horizon verschijnt, drukt die ook op delete...
 

DeletedUser

Guest
Lekker fatalistisch. Wat dacht je van je dorpen te verdedigen? Zelf ben ik al meer dan een half jaar aan het barbaren edelen en er komt maar geen einde in zicht. Wanneer er eindelijk een speler aan de horizon verschijnt, drukt die ook op delete...

geen last van XD
 

DeletedUser27685

Guest
Dacht ik wel, tot jij dan eens voor een half jaar lange zee komt te staan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan