Edelmannen: muntenaantal slaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser79910

Guest
Hallo, ik vroeg me iets af over de edelmannen. Ik weet dat als je een edelman wilt hebben, je steeds munten moet slaan en dat per edelman je wil rekruteren in een dorp, het aantal munten ervoor zal stijgen. Maar ik vraag me toch iets af aan de hand bij volgende scenario.

Scenario: Ik heb 1 dorp in mijn bezit met daarin 3 edelmannen. Hiervoor had ik dus 6 munten voor nodig om. Ik neem een dorp over en bezit nu dus 2 dorpen. In het 2de dorp dat ik net heb overgenomen, staat er al een adelshoeve. Hierin wil ik dan ook edelmannen rekruteren.

Vraag: Begint in dorp 2 het aantal munten dat ik nodig heb voor een edelman te rekruteren terug bij 1 aangezien het mijn eerste edelman zal zijn dat ik rekruteer in dat dorp? Of zal ik dan 4 munten moeten slaan, aangezien ik al reeds in mijn eerste dorp 3 edelmannen had gerekruteerd waardoor ik al aan 4 munten sta voor een volgende?
 

DeletedUser78889

Guest
Per 100 katapulten op je acc krijg je 1 gratis edel. Munten is dus een verouderde tactiek. Gewoon per dorp 300 katas maken
 

DeletedUser79878

Guest
Dit wist ik dus niet. Dankuwel!

Er is recent een wijziging in de spelregels geweest, waardoor munten een inefficiente manier is geworden. Door relatief veel katapulten te bouwen ben je dan niet alleen offensief sterker, maar krijg je direct ook meer edels, een win-win situatie dus.
 
Reactiescore
167
Sorry burgemeester ik wil je grap niet verpesten, maar ik neem aan dat deze vraag van dogbreed gewoon serieus was, dus verdient het ook wel een serieus antwoord he ;)

@Dogbreed je moet idd 4 munten slaan voor de volgende edel ongeacht het dorp waarin je ze wilt hebben :)
En katapulten geven geen gratis edels, was het maar zo'n feest:rolleyes:
 

DeletedUser79878

Guest
Sorry burgemeester ik wil je grap niet verpesten, maar ik neem aan dat deze vraag van dogbreed gewoon serieus was, dus verdient het ook wel een serieus antwoord he ;)

@Dogbreed je moet idd 4 munten slaan voor de volgende edel ongeacht het dorp waarin je ze wilt hebben :)
En katapulten geven geen gratis edels, was het maar zo'n feest:rolleyes:

Ik weet niet of W49 jou laatste wereld was? Zo ja, dan snap ik dat wel.

Recent is er een grote update geweest die deze regel namelijk heeft veranderd.
 
Reactiescore
831
Greengang is pas terug in het spel. Tribalwars heeft recent een metachange proberen te maken en daardoor zijn katapulten wel degelijk de beste unit voor alles, inclusief edels maken. Daarbij zijn troepen zelf niet zo relevant. De topspelers bij infect kopen deze door premium punten te kopen met hun hardverdiende centen. Met het nieuwe event kunnen ze dan hun troepen kopen. Jammer genoeg behoor ik niet tot de elite van TW omdat ik niet zoveel IRL centjes heb.
 

DeletedUser78889

Guest
Sorry burgemeester ik wil je grap niet verpesten, maar ik neem aan dat deze vraag van dogbreed gewoon serieus was, dus verdient het ook wel een serieus antwoord he ;)

@Dogbreed je moet idd 4 munten slaan voor de volgende edel ongeacht het dorp waarin je ze wilt hebben :)
En katapulten geven geen gratis edels, was het maar zo'n feest:rolleyes:

Beetje zielig om de tips & tricks niet te delen met de minder ervaren spelers. Hoe verwacht je dat nieuwe spelers het spel leren als je ze voorliegt
 
Reactiescore
831
idd erg jammer dat de elite liegt tegen de nieuwere spelers om zo hun uit te buiten en de wereld te winnen. Daarna zeggen ze dan dat katapulten niet mag omdat de elite het zegt. Al een geluk zijn er nog profeten zoals burgemeester snorhaar en kakaka leider die gewoon de waarheid durven te vertellen.
 
Reactiescore
167
@Zuur kunnen katas ook munten stelen van andere mensen?
 
Reactiescore
1.019
Geen vooroordelen maken, als je misschien in mijn handtekening had gekeken heb je gezien dat ik de laatste classic nog heb gewonnen, daarnaast speel ik pas een jaar of 3. Voortaan iets langer nadenken graag voor je iets post, zeker op een post die verre van serieus is
 

DeletedUser72803

Guest
Ik heb het geprobeerd maar krijg geen edel:( Moet ik nu een supportje indienen?
 
Reactiescore
1.367
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan