Edelhalvering? Ja of Nee?

Is het tijd voor een edelhalvering op deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser69389

Guest
Dat was een vergissing van mij. Dat is ook niet de redenen. Het was 20% en geen 26%, dus ze zijn idd 4% gegroeid. Mijn excuus.

Je mag over de edelhalvering een apart topic openen. Als je dat doet wil ik er zelfs wel een facebookpost aan wagen zodat er een groter publiek is. Maar dat initiatief moet van jullie komen om het topic op te starten.

Ik heb dit nu in support gezegd, op discord en nu hier. Het is graag of niet.

Dus hier. Naar mijn inziens is het tijd voor een edelhalvering. Dat getreiter en gezeur duurt nu al veel te lang door al die noobs.
 
Reactiescore
1.094
Ik ben twee en ik zeg nee
 

Deleted User - 487958296

Guest
Op een schaal van 1-10 zou ik graag deze classic afronden.
 
Reactiescore
1.094
Ja is goed kick me maar. Ik heet howlin en speel op Aesthetics
 

Deleted User - 487694086

Guest
Oke, situatie is nu dus: Er werd een 1 april gemaakt door duckje om een w1 wereld te starten, er kwamen een stuk of 15 af'ers die dat leuk vonden en toen is plotsklaps besloten deze wereld te doen in plaats van de classic, omdat dat de enige mogelijkheid was om het zonder pp te doen. Nu start er een hele langzame classic waar lategame iedereen andere instellingen wilt, maar het maar speelt omdat het iets minder slecht is dan normale werelden. Kom je nu in de situatie dat je 2 classics gespeeld had kunnen hebben in de tijd die er nu is geweest en de wereld is zelfs nog lang niet klaar ( Qua procenten). Alle classic spelers worden compleet genegeerd door de mods en wij moeten het nu maar oplossen. Hopen dat de mods nu eens meedenken?
 
Reactiescore
2.490
Doe nou even rustig aan ;) geef gerust je mening en dan kijken wij wat we kunnen doen om het iets sneller te laten gaan...

Ik sta trouwens nog steeds achter de instellingen van deze Classic. Er is bij voorbaat gewaarschuwd dat deze Classic langzamer ging gaan en toen werden de instellingen wel degelijk geapprecieerd.

Dat het nu saai wordt is iets wat we kunnen veranderen. En waarin we gerust willen helpen daarom dat er de vraag gesteld werd om een topic te openen en voorzien wij een IgM, de stemming is Indicatief en is niet beslissend.

Die beslissing ligt bij ons.
 
Reactiescore
461
Wacht, als de stemming niet beslissend is waarom moet deze er dan komen ?
 
Reactiescore
151
Dat deze classic saai uitvalt ligt aan de tegenstanders, de settings zijn vrij prima (behalve geen fakelimiet dan). Dat ie niet heel snel zou gaan kon je al bij de instellingen zien, dus daarover nu klagen is een beetje raar. Een beetje experimenteren met settings hoort ook bij classics. Er wordt dan ook genoeg naar de classic spelers geluisterd voor de settings volgens mij (meestal komen de settings sowieso van de lijstjes op het AF, en dit keer is er door te vragen nog boerderijlimiet in gekomen).

Denk wel dat een stemming voor edelhalvering gepast is ondertussen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat deze classic saai uitvalt ligt aan de tegenstanders, de settings zijn vrij prima (behalve geen fakelimiet dan). Dat ie niet heel snel zou gaan kon je al bij de instellingen zien, dus daarover nu klagen is een beetje raar. Een beetje experimenteren met settings hoort ook bij classics. Er wordt dan ook genoeg naar de classic spelers geluisterd voor de settings volgens mij (meestal komen de settings sowieso van de lijstjes op het AF, en dit keer is er door te vragen nog boerderijlimiet in gekomen).

Denk wel dat een stemming voor edelhalvering gepast is ondertussen.
Settings zijn niet via het classic AF gekomen, is op het normale AF gekomen en toen is besloten het op de classic te plaatsen. Classic spelers hebben toen nog geprobeerd te redden wat er te redden viel.
 
Reactiescore
151
Settings zijn niet via het classic AF gekomen, is op het normale AF gekomen en toen is besloten het op de classic te plaatsen. Classic spelers hebben toen nog geprobeerd te redden wat er te redden viel.

Ja weet ik. Maar de meeste classics worden van de lijstjes van het classic AF geplukt, en af en toe zit er wat experimentatie bij.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
En als het experiment faalt dan probeer je het toch recht te trekken denk ik dan
 
Reactiescore
2.490
Settings zijn niet via het classic AF gekomen, is op het normale AF gekomen en toen is besloten het op de classic te plaatsen. Classic spelers hebben toen nog geprobeerd te redden wat er te redden viel.

Ik denk dat je dan volgende keer duidelijker moet zijn in je feedback.

Ik vind het prima over wijziging van instellingen na te denken maar niet als je dit soort onzin loopt te verkondigen. Ik quote jouw specifieke Posts graag:

Goed, zeker het boerlimiet aan. Zal niet per se iedereen aanspreken maar zijn wel gebalanceerde instellingen waar je een prima wereld mee kan krijgen.

Os buiten de stam staat aan. Ze zeiden w1 instellingen, niet per se goed. :p
Maar merendeel is vrij interessant ja, alleen vind goedkope edels en geen boerlimiet toch wel echt echt heel jammer

Boerlimiet is nadien ingevoerd..
Oh lol geen AM, mijn new-gen hoofd slaat nu al op hol.

Ochja je hebt mass rekruut en lategame is t alleen maar muurtjes opbouwen, dus dat lijkt me niet eens t probleem
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Amai Mats aan wiens kant staat gij zelf?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Denk dat het ook meer is dat deze snelheid niet meer van deze tijd is. Een wereld als 67 (speed 1,6) gaat bijvoorbeeld al veel sneller dan dit.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik denk dat je dan volgende keer duidelijker moet zijn in je feedback.

Ik vind het prima over wijziging van instellingen na te denken maar niet als je dit soort onzin loopt te verkondigen. Ik quote jouw specifieke Posts graag:





Boerlimiet is nadien ingevoerd..
Ik heb toen meermaals in de discord aangegeven hoe ik er over dacht dat de classic met zijn snelheid zomaar aan de kant werd geschoven. Rest van de instellingen waren inderdaad ook oke, wat ik in mijn posts ook aangeef. Gaat hier om maar 1 punt, de snelheid van de wereld en daar ben ik altijd tegen geweest, dat ik het eens was met andere instellingen is vrij irrelevant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
461
Ik denk dat je dan volgende keer duidelijker moet zijn in je feedback.

Ik vind het prima over wijziging van instellingen na te denken maar niet als je dit soort onzin loopt te verkondigen. Ik quote jouw specifieke Posts graag:
Punt is meer dat iedereen wel openstond eens wat nieuws te proberen maar dat het alsnog gewoon tegengevallen is vooral om de trage snelheid. Wat ook de enige reden is dat de classic nog bezig is, maar dat kon je ook wel weten als je het forum en IG wat volgt.
Als je dan een support stuurt waarop je zo een debiel antwoord krijgt moet je niet verbaasd zijn dat je opeens full commentaar krijgt op de gekozen instellingen.
Zonder dat antwoord was al deze heisa niet eens gestart en had je gewoon een feedback dat de instellingen dan toch niet meegevallen zijn en deze er geen tweede keer moesten komen.
 
Bovenaan