- Reactiescore
- 2.039
Dan is je geheugen niet heel goed want dat heeft ctrl ook bij je stam op w19 gedaan anders.
Denk dat je je in meerdere dingen flink vergist: ten eerste waren BA en c66 allebei even groot als ctrl terwijl ze een BG hadden, en ten tweede hebben wij precies zo'n clear/fakemolen op Harm en het acc van steff gedaan. Destijds geopperd door Jeroen tld, en uitgewerkt door richward en mijzelf. Waar je wel gelijk in hebt is dat er meer tijd in zat dan op een wereld als 42 (ondanks sangu), maar dat is verder helemaal niet relevant.
Uhu, Fair war heeft ook de lading incs gehad - aanhoudend. Echter waren ten tijden van de Ctrl vs BA/C66 tijdenallede meeste (pinky was bijv kleiner) accounts al ruim boven de 7 miljoen en de meeste waren de 10 al ruim voorbij. Toen Fair war die incs kreeg was zijn acc al tegen de 20 miljoen en het mijne rond de 16/17 miljoen. Dat is toch echt een heel ander stadium dan dat alle accounts tussen de 2 en de 4-5 miljoen waren zoals op w42. Daarbij was wereld 19 6 (volle) continenten lang en 6 breed o.i.d. en dat was op wereld 42 ook niet het geval - vandaar een groot verschil in totaalhoeveelheid clears op één front. Ook het aantal personen in de stam was véél hoger - ook door regelgeving - waardoor de stuurdruk per account veel lager was om een aantal accounts dagelijks onder vuur te houden. Het gebrek aan techniek compenseert dat echter wel weer een beetje.
Aangezien ik gewoon een systeem opperde van het stelselmatig onder vuur houden van bepaalde spelers in kleine groepjes - elk account stuurt elke dag 250 incs op twee targets - op bepaalde dagen clears ipv fakes etc etc. Dat is iets dat nog niet eerder gedaan is op andere werelden voor zover mijn geheugen reikt.
Ik mis 1 punt wat de molen op 42 zo intensief maakte. Namelijk de kata's op boer.
Jij claimt dit maar dit klopt gewoon voor geen kant, wat je beschrijft wordt nu al door 2 anderen onderuit gehaald waaronder op een wereld waar je zelf op gespeeld hebt. Dat jij het anders voor ogen had wat je bedoelde kan zijn, maar doet niets aan af dat deze quote simpelweg onzin is. Een rondje vragen in je gemiddelde stamchat zal al genoeg voorbeelden geven van werelden waar dit ook toegepast werd, w21 en 22 bijv.
Overigens had w19 een ledenlimiet van 30 (waarvan wij destijds 22 hadden) en w42 een van 40, dus dat gaat ook niet helemaal op.
Aangezien ik gewoon een systeem opperde van het stelselmatig onder vuur houden van bepaalde spelers in kleine groepjes - elk account stuurt elke dag 250 incs op twee targets - op bepaalde dagen clears ipv fakes etc etc. Dat is iets dat nog niet eerder gedaan is op andere werelden voor zover mijn geheugen reikt.
Die molen leverde toen wel +10 op volgens mijAha dus die molen was het geheime wapen van Imago.
Roald je zegt hier gewoon dat jij een systeem opperde wat nog niet gedaan is op andere werelden. Je kunt dan wel wereldgroottes en dergelijke erbij halen maar dat maakt voor "het systeem" niks uit. Dat het op de ene wereld misschien intensiever ervaren kan worden dan op de andere wereld, of dat het op de ene wereld beter ter uitvoering kan komen dan op de andere, staat los van de claim die je doet. Je zegt dat je iets hebt uitgevonden (want op andere werelden nog nooit gedaan) maar werelden daarvoor is het al gedaan. Of het dan in de uitvoering misschien een andere uiting krijgt door allerlei variabelen die elke wereld weer anders zijn, denk alleen al aan instellingen, staat los van de claim die je doet.
Aha dus die molen was het geheime wapen van Imago.
Wat een super leuke en relevante discussie voor deze wereld