Early - Midgame verwachtingen

Reactiescore
449
Je schrijft zoals mn opa, misschien tijd om tuinieren op te pakken in plaats van floppen in dit spelletje?
 
Reactiescore
103
Haha ik mag die Icetubbie wel, in zijn uppie tegen de werelders schoppen!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
449
Heb eens respect voor de oud gediende hier. Newgen dat je bent.

Ik ben niet newgen hoor, gewoon een nieuw forum acc gemaakt toen ik terugkwam in 2020 zoals wel meer mensen in de covid-tijden deden ;)
Lijkt mij trouwens verschrikkelijk voor de goede man om jouw opa te moeten zijn.
Zoiets gun je niemand.
Nou gefeliciteerd je hebt 1x in je leven EOS geedelt, hier kun je weer 10 werelden op putten want meer zit er ook niet in de tank vrees ik voor je! Mijn opa en ik hebben een prima band met elkaar hoor, dus zal wel meevallen allemaal :D
 
Reactiescore
65
1) Logisch dat ik 1 x in mijn leven die profs geedelt heb, is pas de eerste keer dat we elkaar op een wereld tegenkomen.
2) Jij denkt dat je een goede band met jouw opa hebt. Maar oudere mensen zijn een stuk verstandiger dan jij en waarschijnlijk laat hij jou gewoon in de waan dat het zo is. Maar dat ga je pas begrijpen als je zelf wat ouder/verstandiger wordt.
 
Reactiescore
1.702
Ik ben niet newgen hoor, gewoon een nieuw forum acc gemaakt toen ik terugkwam in 2020 zoals wel meer mensen in de covid-tijden deden ;)

Nou gefeliciteerd je hebt 1x in je leven EOS geedelt, hier kun je weer 10 werelden op putten want meer zit er ook niet in de tank vrees ik voor je! Mijn opa en ik hebben een prima band met elkaar hoor, dus zal wel meevallen allemaal :D
Newgen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
2) Jij denkt dat je een goede band met jouw opa hebt. Maar oudere mensen zijn een stuk verstandiger dan jij en waarschijnlijk laat hij jou gewoon in de waan dat het zo is. Maar dat ga je pas begrijpen als je zelf wat ouder/verstandiger wordt.
jij bent nog steeds diezelfde zieligaard die je op w67 al was

waar is dat verstand die oudere mensen hebben waar je over spreekt? je stopt het goed weg!!
 
Reactiescore
470
Jij ziet alleen wat je wilt zien en dat zijn niet de feiten.
Dat het account een hele stam ten noorden van hen opgerold heeft past niet in jouw kromme gedachtes.
Maar ik word een beetje lacherig hiervan.
Als jij en jouw groepje zelfbenoemde topspelers winnen was het een fantastische wereld.
Als een ander wint was het een slechte wereld.
Jij hebt helemaal gelijk mijnheer Rutte.
Hahaha ik denk dat de emoties het over hebben genomen van het rationele.
Waar in mijn post benoem ik een groep "topspelers" ik kaart juist aan dat het een van de slechste classics ooit was door een hoop geintern.
Maar aangezien jij je die classic nog goed herinnert moet ik je er wellicht niet aan herinneren dat je eerst op je eigen acc werd weg gespeeld voor dat je op je "wereldwinst" account kwam, een account waarvan je de naam niet eens wist dus je deel in je "winst", of ja massa intern zal ook wel miniem zijn.

Zelfde verhaal over je prestaties pp gtje, eerst weg gespeeld worden omdat je verschrikkelijk veel te kort komt op alle vlakken en later waterdrager worden op een account :redface:

Early game weg gespeeld worden en mid game internen lijkt me wel een beetje de rode draad in jou "tw carriere".
Ik snap wel dat je het dan nu op een andere boeg hebt gegooid en samen met je slaafjes bent gestart om de begin fase eens te overleven, voor de verandering.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
65
jij bent nog steeds diezelfde zieligaard die je op w67 al was

waar is dat verstand die oudere mensen hebben waar je over spreekt? je stopt het goed weg!!
Hahaha. En jij bent nog steeds dezelfde internetridder die je toen al was.
Empathisch vermogen van een stacaravan en ervaring in het leven van een bushokje.
Eerst eens volwassen worden en dan mag je weer meepraten.
Ga eens bij papa en mamma weg en probeer het eens in de echte wereld.
:p
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Hahaha. En jij bent nog steeds dezelfde internetridder die je toen al was.
Empathisch vermogen van een stacaravan en ervaring in het leven van een bushokje.
Eerst eens volwassen worden en dan mag je weer meepraten.
Ga eens bij papa en mamma weg en probeer het eens in de echte wereld.
:p
@Rob. ik wil niet stoken maar ik zou dit niet pikken als ik jou was
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik pik het wel immers is duidelijk dat hij in een labiele positie zit in het leven en ik wil niet de oorzaak zijn van zijn verder verval
 
Reactiescore
65
ik pik het wel immers is duidelijk dat hij in een labiele positie zit in het leven en ik wil niet de oorzaak zijn van zijn verder verval
Zo he. Zou je dan toch wat bijgeleerd hebben sinds w67?
Mijn complimenten. Je bent toch nog niet hopeloos verloren als je op de goede weg doorgaat. :D
 
Reactiescore
1.702
Zo he. Zou je dan toch wat bijgeleerd hebben sinds w67?
Mijn complimenten. Je bent toch nog niet hopeloos verloren als je op de goede weg doorgaat. :D
Rob is goed op weg om zijn leven weer te herpakken. Verpest het nou niet
 
Bovenaan