Early - Midgame verwachtingen

Reactiescore
65
Ik vind t eerder lachwekkend, groei nu wil niks zeggen, wacht maar tot je edeltjes binnenkrijgt
Vrienden maken is niet je beste iant heb ik al gemerkt hier op t AF
Ik vergat even dat jullie alleen de hele stam ZO kunnen oprollen.
Stop toch eens met dat spuiten van die testosteron.
Buiten dat het slecht is voor jouw lichaam is het zo te zien ook niet goed voor jullie hersens.
En ik ben hier niet op het AF om vrienden te maken.
Er zit er echt niet eentje bij die ik hoog genoeg inschat om ook maar een kans daarop te maken.
 
Reactiescore
449
Ik vergat even dat jullie alleen de hele stam ZO kunnen oprollen.
Stop toch eens met dat spuiten van die testosteron.
Buiten dat het slecht is voor jouw lichaam is het zo te zien ook niet goed voor jullie hersens.
En ik ben hier niet op het AF om vrienden te maken.
Er zit er echt niet eentje bij die ik hoog genoeg inschat om ook maar een kans daarop te maken.
Quinten mag dan kapsones hebben maar jij hebt er anders ook geen tekort aan terwijl je volgens mij al heel lang geen ruk gepresteerd hebt op dit spel:oops: Of je moet nu met een prachtig voorbeeld komen waar je niet in de rugzak zat ofzo, ik kan het me niet heugen in ieder geval. :engel:
 
Reactiescore
470
Quinten mag dan kapsones hebben maar jij hebt er anders ook geen tekort aan terwijl je volgens mij al heel lang geen ruk gepresteerd hebt op dit spel:oops: Of je moet nu met een prachtig voorbeeld komen waar je niet in de rugzak zat ofzo, ik kan het me niet heugen in ieder geval. :engel:
Dit slaat wel de spijker op de kop.
Buiten een paar keer te zijn weg gespeeld op een classic en w50 gewonnen te hebben waar hij meer dan het laatste half jaar van de wereld onder vv heeft gestaan heeft hij nooit geen zak laten zien nee.
 
Reactiescore
65
Dit slaat wel de spijker op de kop.
Buiten een paar keer te zijn weg gespeeld op een classic en w50 gewonnen te hebben waar hij meer dan het laatste half jaar van de wereld onder vv heeft gestaan heeft hij nooit geen zak laten zien nee.
Classic gewonnen met Geralt of Raiva. Laatste classic gewonnen met Gtje. W50 nooit onder vv gestaan en solo gespeeld.
Genoeg?
 
Reactiescore
470
Classic gewonnen met Geralt of Raiva. Laatste classic gewonnen met Gtje. W50 nooit onder vv gestaan en solo gespeeld.
Genoeg?
Geralt op cl26 die niks anders had gedaan dan liggen internen op een van de slechste classics ooit :redface:
Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij dit ziet als een prestatie.
 
Reactiescore
65
Quinten mag dan kapsones hebben maar jij hebt er anders ook geen tekort aan terwijl je volgens mij al heel lang geen ruk gepresteerd hebt op dit spel:oops: Of je moet nu met een prachtig voorbeeld komen waar je niet in de rugzak zat ofzo, ik kan het me niet heugen in ieder geval. :engel:
Ik heb gehoord uit geheime bron dat je wel eens meer last hebt van selectief geheugenverlies.
Fijn dat je in ieder geval 1 skill goed beheerst.
 
Reactiescore
449
Ik heb gehoord uit geheime bron dat je wel eens meer last hebt van selectief geheugenverlies.
Fijn dat je in ieder geval 1 skill goed beheerst.
Oh vertel, daar heb ik nog nooit iets over gehoord? Heb ook een vermoeden dat jouw geheime bron een noname is die mij geen eens echt kent dus hey :engel: Gelukkig is 1 skill nog steeds meer dan jij er hebt of ooit zult hebben dus that's something :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
heet het accountske niet geralt of rivia, hoe kan een bespeler dit niet weten??
 
Reactiescore
1.700
Oh vertel, daar heb ik nog nooit iets over gehoord? Heb ook een vermoeden dat jouw geheime bron een noname is die mij geen eens echt kent dus hey :engel: Gelukkig is 1 skill nog steeds meer dan jij er hebt of ooit zult hebben dus that's something :)
Jij bent een nobody?
 
Reactiescore
449
Reactiescore
470
Reactiescore
65
Mooie comeback, typische reactie voor iemand die niks met feiten kan ontkrachten.

Je moet er niet veel verstand van hebben om te zien dat het acc niks anders heeft gedaan dan (ex) stam leden geinternd.
https://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&mode=conquers&id=487966881&type=gain&pn=-1

Jij ziet alleen wat je wilt zien en dat zijn niet de feiten.
Dat het account een hele stam ten noorden van hen opgerold heeft past niet in jouw kromme gedachtes.
Maar ik word een beetje lacherig hiervan.
Als jij en jouw groepje zelfbenoemde topspelers winnen was het een fantastische wereld.
Als een ander wint was het een slechte wereld.
Jij hebt helemaal gelijk mijnheer Rutte.
 
Bovenaan