Early - Midgame verwachtingen

Reactiescore
127
Hi allen!

Ik zal eens aftrappen met een Early - Midgame verwachtingen Topic, ik ben benieuwd hoe jullie hier overna denken.

Ik zou zeggen, hou t netjes en gezellig!

Groet,
De Slager van TW.NL

Code:
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Welke van de huidige top 5 zal snel breken /  uit elkaar vallen?
Zijn er accounts die positief opgevallen zijn ijn de startfase, waar dit al niet verwacht werd?
Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
Van welke 10 accounts verwacht je dat ze eind Oktober in de top 10 staan?
Wie/Wat word de grootste verassing deze wereld?

Hierbij mijn lijstje:
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Ik zie vrij vele nieuwe gezichten op deze wereld, welke namen er vooral in endgame op andere werelden bekend zijn, zijn EOS / Sons of Odin / Babor. Ik verwacht dat deze namen zeker een bepaalde impact kunnen hebben op deze wereld met hun skills en ervaring.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Ik denk 3 spelers van de stam Tate, als ze geen samenwerking hebben met andere stammen in de rim, kunnen hun het nog is enorm lastig krijgen tegen de rim accounts.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Ik ga er vanuit dat er een stam vanuit West komt (SOL) / Oost (ZO) & dat de Core met een stam blijft, de wereld is nog vroeg dus ben benieuwd welke stammen uiteindelijk verder gaan fuseren.

Welke van de huidige top 5 zal snel breken / uit elkaar vallen?

Lastig om te zeggen, ik vind de Top 5 momenteel erg gedreven, (farmen in de zomer, je zou er maar zin in hebben) ik zou niet weten welke van de 5 als eerst zou opgeven, ze hebben ook allemaal een goed cluster voor de endgame.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al niet verwacht werd?

Prope / Floating zijn voor mij eigenlijk 2 accounts die ik niet ken van vorige werelden, ze zijn zeker gedreven en ben benieuwd in hoeverre ze door kunnen pakken en massas gaan koppen.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

ZO – Core stammen. Die gaan al redelijk met elkaar vormen, ik ben benieuwd welke stam de eerste klappen gaat uitdelen.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

Zuid, liggen momenteel 3 stammen (ZO/BABA/Toxic) ik ben benieuwd welke accounts zich daar kunnen redden. Denk dat West + Oost momenteel het makkelijkst door kunnen edelen zonder problemen (ken de diplomatiek tussen SOL + Core stammen niet, maar anders hadden ze elkaar vast wel alvast opgezocht)

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Te vroeg om te zeggen.

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze eind Oktober in de top 10 staan?

Sons of Odin / Prope / BABOR / Haaspaard / Drago / Icetubbie / EOS / criticism From Above zeker, en ik denk dat er nog wel een paar van TATE zullen fuseren.

Wie/Wat word de grootste verassing deze wereld?

Ik ben benieuwd hoe TATE 1 & 2 zich samen met de stam Calma gaan samenvoegen, lijkt me niet dat die het gaan uitvechten maar gaan samenvoegen tot 1 stam. Benieuwd hoeveel accounts er over blijven, want 15 main waardige accounts hebben voor endgame vraagt veel spelers die ze via die manier kunnen krijgen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
weinig vfsnip
 
Reactiescore
470
Waarom word er hier gedaan alsof die icetubbie kan twe?...
 
Reactiescore
127
Waarom word er hier gedaan alsof die icetubbie kan twe?...
Als je niks positief kan zeggen, kan je beter gewoon je niks zeggen. :)

Laat ieder in zn waarde, ga lekker fronten met hem endgame en dan zie je vanzelf of je hem rekt of gerekt word.
 
Reactiescore
470
Als je niks positief kan zeggen, kan je beter gewoon je niks zeggen. :)

Laat ieder in zn waarde, ga lekker fronten met hem endgame en dan zie je vanzelf of je hem rekt of gerekt word.
Als je niet tegen een comment kan kan je beter ook gewoon weg blijven van het af.

Daarnaast heeft icetubbie al op meerdere classics laten zien dat hij er geen kaas van heeft gegeten.

Wat ook pijnlijk duidelijk was in de start van 87 aan de hand van de hoeveel "mbs"/externe accs hij nodig had om ik de 1e edel fase te floreren.
 
Reactiescore
65
Als je niet tegen een comment kan kan je beter ook gewoon weg blijven van het af.

Daarnaast heeft icetubbie al op meerdere classics laten zien dat hij er geen kaas van heeft gegeten.

Wat ook pijnlijk duidelijk was in de start van 87 aan de hand van de hoeveel "mbs"/externe accs hij nodig had om ik de 1e edel fase te floreren.
Pepernoot.
 
Reactiescore
127
Meer lijstjes.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
prima bij 100 likes en een selfie van sarah schoontje zet ik een lijstje
 
Reactiescore
725
Welke r2w stam flopt t eerst?
Summer

Welke speler gaat eerst nat?
@icetubbie
 
Reactiescore
725
Ooh, wat doet het nog steeds pijn he?
Volgens mij beheerst het momenteel jouw hele leven. :D :p
Als je wraak wilt moet je toch echt wat sneller groeien als de afgelopen dagen.
Ik vind t eerder lachwekkend, groei nu wil niks zeggen, wacht maar tot je edeltjes binnenkrijgt
Vrienden maken is niet je beste iant heb ik al gemerkt hier op t AF
 
Bovenaan