Early game zonder farmen ?

DeletedUser39750

Guest
Het was alweer een poosje geleden dat ik nog wat tw gespeeld heb maar door een administratieve vakantiejob zonder al te veel werk was ik er een paar dagen geleden maar weer eens mee begonnen.

Vroeger ging mijn start altijd vlot omdat ik genoeg tijd nam om meteen continu te beginnen farmen.
Nu lag ik vlakbij een speler die 3 dagen voorsprong op mij had en uiteraard een pak meer troepen en door veel naburige farmdorpen afwisselend met wat (zwaard neem ik aan) vol te steken liepen mijn uiterst flauwe farmtroepjes daar dood op.

Mijn vraag dus aan jullie: was er een manier waarop ik dit kon vermijden en toch een sterke groei aanhouden ?
 

DeletedUser39750

Guest
Dus als je dichtbij zo'n 'spiker' ligt ben je eigenlijk al gedoemd om te falen als hij enkele dagen voorsprong op je heeft ? :/
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Nee hoor. Je kunt voor een vrij defensieve start kiezen in dat geval. Je zal waarschijnlijk een stuk langzamer starten dan hem, maar hij zal je niet edelen als je een pak troepen hebt.

Dit is een guide om een deffstart te maken op speeds. Op echte werelden is het principe hetzelfde, alleen doe je de mijnen niet zo hoog als op de speeds.

Ik zou gewoon in het begin meer je mijntjes uppen dan de rest, en als de beginnersbescherming weggaat ga je volop spelers farmen en kun je ervoor kiezen om deffstart te maken, i.p.v. de off start. Omdat hij al flinke voorsprong heeft, zal hij veel eerder een trein dan jou hebben en zal hij je off dus gewoon easy mollen als de tijd zover is.
 

DeletedUser60542

Guest
of gewoon bijlen maken en elke dag eerst de spikes scouten en clearen:)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Hahaha, dat kan natuurlijk ook. Het was vroeg, denk te moeilijk.
 
Bovenaan