Early game verwachtingen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
He wish, ik slide ez in alle DM's.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Damn, hoe doet tie 't?! #lifegoals
 
Reactiescore
5.598
Ik ben de echte casanova, ik loop er alleen niet zo mee te koop als Jordi.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Sorry zelfverklaarde casanova je hebt me blijkbaar aangetrokken ik kan er niets aan doen :redface:
 
Reactiescore
5.598
Reactiescore
438
Kort lijstje puur afgaand op de huidige ranking en ligging van de accounts.

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Enemy With A Purpose : Ligging is voor .Beast erg cruciaal. Als VBV dit account kan breken zonder dat de rest van .Beast aansluiting heeft weten te maken valt er een groot deel van hun gebied weg.

Alexandra Morgan : Geen tot bijna geen concurrentie in hun nabije omgeving en zal dus zonder al te veel moeite enorm groeien.

FireFox.. : Constante groei met een mooie basis en genoeg ervaring. De stammen moeten nog vormen in het noorden maar ik hoop dat ze in een positie komen waar ze kunnen laten zien wat ze waard zijn.

Sons Of Durin : Veel goeds over gelezen en gehoord, erg benieuwd naar welke stam ze besluiten toe te gaan.

Zelda : Account staat er erg goed voor met een mooi compact cluster en meer dan genoeg dorpen rond zich om te edelen.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Lastig te zeggen. Sommige accounts liggen direct naast hun tegenstander en dan kan het uitslapen op een zondag je duur komen te staan.
Ik verwacht niet dat er, op korte termijn, meerdere accounts weg zullen vallen uit de top 20.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

De ligging van .Beast is vrij uitdagend met twee spelers die ver buiten hun cluster liggen. Kan nog lastig gaan worden voor ze als BnD zich op hun gaat focussen. Verder is het wachten tot het noorden zich besluit samen te voegen.

Persoonlijk denk ik dat de ligging van .Beast ietwat te enthousiast is. VBV ligt goed in hun rug en zal waarschijnlijk geen BG/NAP met ze willen en eerder afwachten tot .Beast in oorlog zal geraken met een van de vele stammen waar ze aan grenzen.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Zodra Red Sky At Morning & Finnvard uit Rawtch besluiten te gaan is de stam zo goed als gedoemd om te falen. Kans is echter aanzienlijk dat het merendeel PP farmers en boost accounts zijn voor de desbetreffende spelers.

Verder is het de vraag wat er tussen Wolves en TM75 zal gebeuren. TM75 ligt er iets beter voor in mijn ogen al zal het er vooral op neerkomen of omliggende stammen zich ermee willen bemoeien.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?


Het account Zelda doet het momenteel erg goed.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Wolves en TM75.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

C55 het makkelijkste continent waarbij de overige drie ongeveer gelijk zijn aan elkaar.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Te weinig zicht op, veel zal afhangen van waar de fronten gevormd zullen worden. Het vallen/staan van Wolves/TM75 en de nieuwe stam die er in het noorden ongetwijfeld aan zit te komen kan alles in een dag omgooien.

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

Niet echt meer van toepassing natuurlijk maar in mijn ogen is de top 10 momenteel vrij stabiel.

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

Zodra de noordelijke accounts zich eindelijk zullen samenvoegen tot één stam en zich dan tegen .Beast zullen gaan strijden.
 
Reactiescore
228
Ik ben de echte casanova, ik loop er alleen niet zo mee te koop als Jordi.
Ik ben nog altijd degene van het team met de meeste tijgerpunten!!!
 
Reactiescore
429
Zoals vermeld was mijn lijstje zogoed als het zelfde opgebouwd, daarom zijn bepaalde dingen het zelfde gebleven.

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?


Enemy With A Purpose : Ligging is voor .Beast erg cruciaal. Als VBV dit account kan breken zonder dat de rest van .Beast aansluiting heeft weten te maken valt er een groot deel van hun gebied weg.

Red sky at morning & finnvard : beide accounts hebben een serieuze core ligging, en afhankelijk van in welke stam ze gaan joinen (gaan ze wel een stam joinen? Wordt het niet een w63 2.0?) kunnen ze nog enorm groeien als er geen nieuwe stam opstaat om ze te stoppen.

FireFox.. & aaod : Constante groei met een mooie basis en genoeg ervaring. De stammen moeten nog vormen in het noorden maar ik hoop dat ze in een positie komen waar ze kunnen laten zien wat ze waard zijn.

Stam Wolves : een aantal van deze jongens ken ik van voorgaande werelden en mijn ervaring is dat ze, zei het wat op de achtergrond zijnde toch een enorme dosis activiteit in zich hebben en als ze goed terecht komen, wellicht in een andere stam dat ze een goede impact kunnen hebben.

Zelda : dit account was mij inderdaad ook opgevallen, Account staat er erg goed voor met een mooi compact cluster en meer dan genoeg dorpen rond zich om te edelen. Ook is de ligging van BnD goed te doen gezien hun directe concurrentie nog niet stevig staat.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

er zijn vele top 20 accounts die (in mijn ogen) nog niet in een eindstam zitten, als er binnenkort geen nieuwe stammen worden gecreeerd dan zal het in noord oost erg druk worden met top 20 accounts die clashen. Het wordt zien welke stamleider of accounts als eerste de strijdbijl begraven en kijken naar de langere termijn.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

De ligging van .Beast is vrij uitdagend met twee spelers die ver buiten hun cluster liggen. Kan nog lastig gaan worden voor ze als BnD zich op hun gaat focussen. Verder is het wachten tot het noorden zich besluit samen te voegen.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

hier ga ik weinig over vertellen aangezien er vele stammen (in mijn ogen) nog niet stevig in hun voeten staan dus het kan overal clashen

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?


Het account Zelda doet het momenteel erg goed. < hier sluit ik mij bij aan, er zijn diverse andere accounts die mij erg opvallen maar dat zijn bekende namen, deze kwam mij nog niet heel bekend voor.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Wolves en TM75. Is het meest waarschijnlijke aangezien deze al lekker botsen met elkaar, ik gok dat binnen in het zuiden ook het een en ander zal gaan plaats vinden, vooral omdat je enkel in je eigen stam kan ondersteunen is het hebben van verweg liggende spelers erg risico vol.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

ik zou altijd mijn eigen continentje als meest zwaarste neerzetten, maar dat is al zovaak gebeurt dat ik eigenlijk wel eens wil gaan zeggen dat het in het zuiden bij de stammen clown/bnd/vbv/.beast het ook wel eens erg intensief kan zijn.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Te weinig zicht op, veel zal afhangen van waar de fronten gevormd zullen worden. Het vallen/staan van Wolves/TM75 en de nieuwe stam die er in het noorden ongetwijfeld aan zit te komen kan alles in een dag omgooien. < geen woorden aan toe te voegen.

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

nvt.

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

Zodra de noordelijke accounts zich eindelijk zullen samenvoegen tot één stam en zich dan tegen .Beast zullen gaan strijden. < dit was het antwoord van mijn recentste voorganger,

ik sluit mij hierbij deels aan, enkel dat ik denk dat eerst voor lange tijd 4 stammen gaan zullen strijden gezien het feit dat je enkel in je eigen stam kan ondersteunen en er heel veel potentie in bepaalde accounts zit.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Sjaak Trekhaaak > Firefox
 
Reactiescore
5.598
@Wurm 2.0 wanneer jouw lijstje dan eens?
 

Deleted User - 487824574

Guest
Welke 7 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Prone:
Een naam die ik vaak tegenkwam, en door zijn ligging een sterk cluster kan maken zonder gestoord te worden.

Sjaak trekhaak: Naar mijn weten een druk bezet account, met ook een goede ligging. Bnd ligt er wel vlak naast maar denk dat ze wel hun mannetje kunnen staan en later nog veel dingen gaan bereiken.

Wurm 2.0: Ook een zeer goed bezet account. Met een team zoals hun en de ligging kunnen ze het nog moeilijk maken voor andere mensen. Nog genoeg ruimte om te groeien voor er echt confrontatie komt.

Enemy with a Purpose: Een mooi plekje zuid voor deze mannen maar toch de stam VBV zo dichtbij. Het word een leuk gevecht daar, maar daar komen ze denk ik wel bovenop.

Red sky at Morning: Met een mooie centrale ligging samen met Finnvard staan ze er sterk voor. Mochten ze geen andere stam joinen is het nog niet over voor ze. Denk dat ze zich nog heel lang kunnen redden daar zonder echte confrontatie.

Against all Odds: Dit account heeft ook een mooie ligging en niet de eerste keer dat ik ze tegenkom. Verwacht door hun ligging dat ze het nog lang gaan uithouden en een mooi clustertje veilig kunnen maken.

Run the Jewels: Ook een mooie ligging mochten ze niet te dicht naar Rawtch gaan groeien. Ik denk dat daar ook genoeg aanwezig is om een lange tijd mee te draaien.



Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Momenteel nog te lastig om te zeggen, maar verwacht op ten duur veel afvallers als de accounts gaan botsen.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

.Beast heeft een uitdagende ligging, met een paar spelers heel dicht op elkaar en de andere weer zo ver weg. Het is nog te vroeg om te zeggen hoe alles afloopt.
TM75 en Wolves hebben eerst het probleem met elkaar en daarna kan de winnaar verder gaan richting de wereld uitvechten.
En er komt hoogswaarschijnlijk nog een nieuwe stam in het noord oosten die wel wat veranderingen gaat brengen in het beeld.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Rawtch lijkt me een persoonlijke stam voor Red sky en Finnvard en op ten duur zou dat niet meer lopen.
Dan heb je nog WU in het westen die nog veel ruimte heeft om te groeien maar dit niet zonder conflict in mijn ogen.
Ben benieuwd hoe WU gaat spelen mochten ze niet vallen

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Steaker5000:
Een iets latere start gehad maar liggen behoorlijk veilig en dat kan je wel zien aan hun groei de laatste dagen.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Wolves en TM75.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

C55 is het makkelijkst inderdaad. Maar denk dat het zwaarste continent C44 is met veel confrontatie punten.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Nog geen duidelijk beeld van

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

Weinig veranderingen naar mijn idee

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

In mijn ogen komen er geen grootte verassingen waar niemand van af weet momenteel, mocht het toch zo zijn geef ik mijn ongelijk wel toe.
 
Bovenaan