Early game verwachtingen

Reactiescore
17
Mooi lijstje! Natuurlijk is het een beetje koffiedik kijken. Ook ik verwacht het beter te doen dan jojo van mij inschat
 
Reactiescore
2
Mooi lijstje! Natuurlijk is het een beetje koffiedik kijken. Ook ik verwacht het beter te doen dan jojo van mij inschat

Ja als je dat niet vertrouwen niet hebt, kan je misschien ook beter gelijk stoppen natuurlijk. Ik gok dat we hier allemaal het vertrouwen hebben dat we anderen kunnen verslaan.:)
 
Reactiescore
5.685
Meer lijstjes aub
 
Reactiescore
244
Mooi lijstje! Natuurlijk is het een beetje koffiedik kijken. Ook ik verwacht het beter te doen dan jojo van mij inschat

Het is niet dat ik je onderschat maar aangezien je toen ik het lijstje maakte nog in para! zat en er nog geen sprake was van .Beast vond ik zoals ik aangaf dat je een vrij vervelende ligging had met Wurm 2.0, meer niet ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Rapportje!

Toch heerlijk als zo'n PP booster met een trein langskomt en je ziet al die keihard verdiende centjes uitgegeven aan TW versmelten. :3 Dit rapportje trouwens 3 keer doen: ik had c-snipe achter 1e edel gezet. :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Zie de eerste regel: het is een klikbare link. :) Nee geen backtime, hij liep zelf al met z'n trein bijna 8u.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Wauw je hebt een c-snipe gezet dit is wel echt geweldig!

Dankjewel, deze erkenning is alles wat ik nodig had. Nu is mijn leven compleet!
 
Bovenaan