Early game verwachtingen

Reactiescore
2.368
f
 

DeletedUser79704

Guest
aangezien het al even geleden is dat een lijstje was,hierbij het mijne

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. finnvard : met stan hebben ze een enorm stamgericht persoon op het account, die indien de tijd het toelaat een hele stam kan dragen.


2. Red sky at morning : Tim is gewoon een topper, niet altijd de meest makkelijke persoon om mee te spelen (ly tho :p ) maar een enorme meerwaarde voor een stam en een initiatief nemer op het vlak van aanvallen en nooit vies van vv'tjes.

3. sons of durin : niet omdat hij een goeie speler is, want dat is hij niet maar als zijn geluk beetje meezit gaat hij gewoon weer als deffbunker spelen, en zo een saai front creëren voor de aanvallende partij.

4. firefox : ze zijn deze wereld gestart met een duidelijk plan die deze wereld wel zou kunnen vormen imo. ze hebben het team van w71 nog aangesterkt met enkele spelers met de nodige kennis van het spelletje.

5. alexandria morgan: heb geen zicht op waar dit account zich gaat aansluiten maar kan wel een dragende kracht zijn binnen een stam. mits een goede leiding boven hun kan dit account wel lange tijd bij de top draaien.



Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
scara (mr victorious) indien dit de speler is van w63 dan gaan stammen snel problemen ondervinden met dit account.
Bij de andere zie ik ze niet snel uit de top20 gaan of heb ik geen genoeg kennis van wie ze zijn.


Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
denk dat de meeste stammen nog gevormd moeten worden of snel gaan hervormen
Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
vgm gaat wolves snel breken onder druk van tm75

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
de accounts die ik ken staan zoals verwacht hoog, van de andere heb ik geen kennis.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
TM75 vs een nog te vormen stam, vermoedelijk bestaand uit een deel van rawtch

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
K45 lijkt me wel waar de betere spelers zich bevinden, K44 de "mindere"

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. red sky at morning
2. finit hoc deo
3. sons of durin


Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio Augustus in de top 10 staan?
1. Red Sky at Morning
2. finit hoc deo
3. Addison Rae
4. Against all odds
5. scara
6. Sons of Durin
7. finnvard
8. schedel
9. Alexandra Morgan
10. Firefox.
.

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
firefox.. , zonder twijfel 1 van de betere accounts en hopelijk kunnen deze keer met een goede stam achter zich hun volle potentieel behalen.
 
Reactiescore
786
aangezien het al even geleden is dat een lijstje was,hierbij het mijne

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
4. firefox : ze zijn deze wereld gestart met een duidelijk plan die deze wereld wel zou kunnen vormen imo. ze hebben het team van w71 nog aangesterkt met enkele spelers met de nodige kennis van het spelletje.

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
firefox.. , zonder twijfel 1 van de betere accounts en hopelijk kunnen deze keer met een goede stam achter zich hun volle potentieel behalen.

Bedankt Det. Inderdaad gestart met een duidelijk plan die de wereld zal beïnvloeden. En hopelijk nu wel met een beter einde dan de vorige wereld.
 
Reactiescore
438
Moet toch wel eerlijk toegeven dat dit een erg leuk topic is. (ook al lijken de lijstjes af en toe wel erg op elkaar)
 
Reactiescore
265
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. Red Sky At Morning, heeft al op meerdere werelden veel impact gehad en dat zal met deze ligging niet anders zijn.
2. Finnvard, Zeer goede farmstats, zit actief team op zo te zien en zullen samen met Red sky zeker meedoen in de eindstrijd is mijn verwachting.
3. Wurm 2.0 Ziet eruit alsof dit account zeer gedreven is. farmt ook zeer actief. mag zeker niet onderschat worden.
4. Schedel Als het team schedel een wereld serieus speelt gaan ze er ook voor. ook ditmaal lijkt dat het geval te zijn
5. Sons of Durin

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
1. Alexander13
2. Angel Of Destruction
3. ongeoorloofde liefde
Accounts lijken me niet de sterkste. geen superhoge farmstats. Proof me wrong :p

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
1. Een stam met Red Sky en Finnvard.
2. TM75
3. .Beast(In ieder geval met paar leden van deze stam)

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Wolves

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Angel Of Destruction, weet niet hoe serieus ze daar speelden maar op Classic werden ze vrij snel door noobs weggespeeld destijds. hebben nu wel een hoog plekje op de ranglijst. zal ook wel door pp gebruik komen neem ik aan gezien de lage farmstats en relatief lage roofstats.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
TM75 vs Rawtch zal zeker betekenis gaan hebben op de wereld.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
C44 zwaarst/C55 makkelijkst is mijn verwachting

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. Red sky at morning
2. Wurm 2.0
3. Finnvard

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?
1. Red sky at morning
2. Wurm 2.0
3. Finnvard
4. Schedel
5. Addison Rea
6. Alexandria Morgan
7. Against All Odds
8. FireFox..
9. Sons of Durin
10. Mano Destra
(in willekeurige volgorde)

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Denk dat Mano Destra met deze rimligging nog flink wat impact kan hebben deze wereld.
 
Reactiescore
94
3. sons of durin : niet omdat hij een goeie speler is, want dat is hij niet maar als zijn geluk beetje meezit gaat hij gewoon weer als deffbunker spelen, en zo een saai front creëren voor de aanvallende partij.

ik heb uit goede bron vernomen dat Durin al wel wat edels heeft doodgelopen.
Best vage clear heeft die gozer ook.
 
Reactiescore
1.380
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. Red Sky At Morning:
Is gewoon een dijk van een speler met geen leven hahaah. Nee dit is een serieus team met maar een doel. Zie hun niet snel naar beneden gaan en denk dat ze nog veel laten zien. Zijn ook goed actief met farmen enz.
2. Finnvard:
Ook een sterk team wie erg actief is aan de farms te zien. Prettige mensen ook in de omgang.
3. Wurm 2.0:
Hier heb ik wel mijn twijfels. Met weinig dorpen is het makkelijk om alles bij te houden maar hoe groter je wordt hoe meer tijd je erin moet steken. Uit betrouwbare bron weet ik dat ze spelers zoeken dus zal het team nog niet compleet zijn atm. Lukt dit wel gaan ze nog leuke dingen zien.
4. Firefox:
Met ons als buur komt dat wel goed. Wij nemen ze wel op sleeptouw mee. Nee alle gekheid op een stokje. Dit is een sterk team en goed bezet. Het is geen straf om hun als buur te hebben en gaan ook zeker hoog eindigen.
5. Sons of Durin:
Met geld kan je bijna alles fixen dus zullen ook wel lang meedraaien.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
1. Alexander13
2. Scara
3. Blow Me Up

voor verschillende redenen. Heb er geen hoge pet van op

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Hier kan ik weinig over zeggen.
Ik denk dat veel stammen zich nog ontwikkelen of nog moeten vormen.
Veel stammen in de top 10 hebben niet echt bijster goede liggingen of safe rim, tenzij ze al veel slaafjes hebben en een R2W gaan maken kunnen we hier pas over een maand of 1/2 serieus iets over zeggen

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Wolves:
Zie weinig kwaliteit erin zitten en teveel spelers in een klein gebied. Je zit zo vast geedeld

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Firefox: hoe hun zo snel al 4 dorpen gepakt hebben is een raadsel maar ze doen het goed ;).
Wurm 2.0: Voor mij nieuw account en weet nog niet wie erop spelen maar ze doen het niet slecht. al een leuk aantal dorpen en oda is ook al leuk om te zien.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
TM75 vs Wolves liggen in elkaars gebied of ze moeten samenwerken

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
C45 hebben leuke spelers dus ik denk dat dit wel de pittigste gaat worden

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. Red sky at morning
2. Against All Odds
3. Finnvard

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?
1. Red sky at morning
2. Wurm 2.0
3. Finnvard
4. Schedel
5. Enemy with a purpose
6. Alexandria Morgan
7. Against All Odds
8. FireFox..
9. Sons of Durin
10. Finit hic deo
(in willekeurige volgorde)

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Hier wil ik ons op zetten. Wij hebben een serieus gedreven team die maar 1 doel hebben op W75 en dat is winnen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan