Early game verwachtingen

Reactiescore
2.368
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. Finit Hic Deo.
Voor zover ik ze al gesproken heb, een zeer gezellig team met de nodige versterking om het account steeds draaiende te houden. Minguel en Abdullah kennen elkaar ook al een tijdje dus die zijn op elkaar ingespeeld. Ik verwacht er veel van boys :wink:

2. Red Sky at Morning
Bijna iedere wereld weer, trekt Tim iets uit zijn toverhoed. Enige wat je moet weten is dat hij kan deffen, offen en alles er rond. Enkel de kaart bekijken en lezen lijkt wat moeilijk voor hem, maar ik ben verzekerd geweest dat daar aan gewerkt wordt. Een beetje PP daarbij en het feestje is compleet.

3. Against All Odds
Gewoon een gek team die hierop speelt, niet bang om wat (hard verdiende - kuch poker kuch) centjes te investeren in hun account. Gezellig in de omgang, af en toe wat bekvechten maar dat kan geen kwaad.

4. Alexandria Morgan/Addison Rae
Ik zal ze maar samen zetten, aangezien ze ook samen spelen. Alomtegenwoordig op alle TW-platformen. Ik verwacht er veel van boys.

5. Wurm 2.0 en SOD
Wurm ken ik niet, maar ik heb horen vallen dat ze zullen blijven abusen. Ook SOD is niet bang om te abusen. Beiden zullen volgens mij lang meedraaien - mede door het abusen - en zo dus een impact hebben op de wereld.
Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
SalvadorI, Magmador

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

TM75 zie ik wel langer meedraaien, voor de rest zie ik nog niet veel gekke dingen. Ik zie en hoor dat er in het oosten een stam genaamd AT probeert te ontspringen via Alexandria Morgan, Addison Rae en Chili.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Plaat dan, PP-farmers enzo.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Finnvard, want wie the fuck zijn zij? Maar in de startfase val je op door PP, dus moeilijk te beantwoorden. Laten wie hier dan maar Sequa Quare zetten. Naar het schijnt solo iedereen eruit farmen met maar 2k puntjes, niet slecht.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

-

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

Zwaarste 45, makkelijkste 55.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

1. Red Sky at Morning
2. Addison Rae
3. Sons Of Durin

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

1. Red Sky at Morning
2. Finnvard
3. Alexandria Morgan
4. Chili
5. Against All Odds
6. Finit Hic Deo.
7. Wurm 2.0
8. Sons Of Durin
9. Firefoxx..
10. TheTrainGoesChuChu

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

Geen idee, anders is het geen verrassing meer hé?
 

Deleted User - 487971522

Guest
@Yerpel jij hebt totaal geen kennis over de situatie dus stop aub met raaskallen. Heb ook geen behoefte om alles uit te leggen, de mensen waarvan ik denk dat ze het moeten weten heb ik de kwestie allang uitgelegd.

Dus de persoon die een ban heeft gekregen gaat even uitleggen hoe het zit... Je begrijpt zelf toch ook wel dat als iemand in jouw schoenen staat hij het nooit zal toegeven hoe het echt zit.. Je punt is dan ook heel zwak. Support geeft je een ban voor illegale praktijken en dat is de leidende informatie in dit geval. Ik weet dat ze voor een munt script die gekoppeld is aan een snellijst ze geen bans geven, dus er klopt iets niet helemaal...
 
Reactiescore
1.476
Dus de persoon die een ban heeft gekregen gaat even uitleggen hoe het zit... Je begrijpt zelf toch ook wel dat als iemand in jouw schoenen staat hij het nooit zal toegeven hoe het echt zit.. Je punt is dan ook heel zwak. Support geeft je een ban voor illegale praktijken en dat is de leidende informatie in dit geval. Ik weet dat ze voor een munt script die gekoppeld is aan een snellijst ze geen bans geven, dus er klopt iets niet helemaal...
*Puts on tinfoil hat*
 
Reactiescore
5.594
Om even terug te komen, was allemaal de schuld van @baspost.

Daarbij is een ban een straf en is het doel van een straf vaak om te leren. Als we mensen die ooit eens illegale bots of scripts hebben gebruikt nu alsnog dingen kwalijk nemen ondanks dat ze al jaren fair spelen, is dat ook bizar.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Om even terug te komen, was allemaal de schuld van @baspost.

Daarbij is een ban een straf en is het doel van een straf vaak om te leren. Als we mensen die ooit eens illegale bots of scripts hebben gebruikt nu alsnog dingen kwalijk nemen ondanks dat ze al jaren fair spelen, is dat ook bizar.

Daar ben ik het deels mee eens. Alleen om deze mensen dan te kenmerken als fair spelers is wel een beetje onzin. Je kunt mij niet wijsmaken dat blijkbaar baspost verantwoordelijk ervoor is. Teamgenoten dragen evenveel verantwoordelijkheid die weten er namelijk ook echt wel meer van..
 
Reactiescore
3.536
Daar ben ik het deels mee eens. Alleen om deze mensen dan te kenmerken als fair spelers is wel een beetje onzin. Je kunt mij niet wijsmaken dat blijkbaar baspost verantwoordelijk ervoor is. Teamgenoten dragen evenveel verantwoordelijkheid die weten er namelijk ook echt wel meer van..

Het is het eerste wat ik er van hoor nu, dat ze op w71 een ban hebben gekregen. Was toen wellicht wel al enkele weken/maanden gestopt. In ieder geval scheer je o.a mij en wellicht nog andere over 1 kam betreft acc Chuchu.

Ken verder totaal de situatie niet dus laat mij daarover dan ook niet uit. Als ze maar legaal spelen zolang ik er bij zit is er geen probleem verder, goed dat ze op w71 een ban kregen als ze in overtreding waren zo hoort het ook. Botten vind ik in veel gevallen nog erger dan stabben.
 
Reactiescore
5.594
Daar ben ik het deels mee eens. Alleen om deze mensen dan te kenmerken als fair spelers is wel een beetje onzin. Je kunt mij niet wijsmaken dat blijkbaar baspost verantwoordelijk ervoor is. Teamgenoten dragen evenveel verantwoordelijkheid die weten er namelijk ook echt wel meer van..
Nee nee, was zeker niet de schuld van baspost. Was een grapje.
 
Reactiescore
1.962
Dus de persoon die een ban heeft gekregen gaat even uitleggen hoe het zit... Je begrijpt zelf toch ook wel dat als iemand in jouw schoenen staat hij het nooit zal toegeven hoe het echt zit.. Je punt is dan ook heel zwak. Support geeft je een ban voor illegale praktijken en dat is de leidende informatie in dit geval. Ik weet dat ze voor een munt script die gekoppeld is aan een snellijst ze geen bans geven, dus er klopt iets niet helemaal...

Blijkbaar geven ze daar wel een ban voor, als jij het hele verhaal wilt horen nodig ik je graag uit voor een privé gesprek
 
Reactiescore
786
Blijkbaar geven ze daar wel een ban voor, als jij het hele verhaal wilt horen nodig ik je graag uit voor een privé gesprek

Vieze botter, en hem beetje hacken in dat prive gesprek zeker.
 

Deleted User - 697374

Guest
Daar ben ik het deels mee eens. Alleen om deze mensen dan te kenmerken als fair spelers is wel een beetje onzin. Je kunt mij niet wijsmaken dat blijkbaar baspost verantwoordelijk ervoor is. Teamgenoten dragen evenveel verantwoordelijkheid die weten er namelijk ook echt wel meer van..
@lord-toms bedankt dat je onder mijn steen vandaan geroepen hebt. Maar deze man spreekt wel de waarheid met dat ik onschuldig ben. Dat komt vooral omdat ik te lui ben om munten te slaan.

Maar yerpel het verhaal in het kort is dat het muntscript volgends de support wat te vaak aangestaan hebt met onwegeclickte bot protectie wat gezien werd als misbruik van het script. Dit is waar we voor geband zijn. In de ogen van veel mensen onterecht maar je ziet maar wat je er mee doet.
 
Reactiescore
1.577
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. Finit Hic Deo.
Voor zover ik ze al gesproken heb, een zeer gezellig team met de nodige versterking om het account steeds draaiende te houden. Minguel en Abdullah kennen elkaar ook al een tijdje dus die zijn op elkaar ingespeeld. Ik verwacht er veel van boys :wink:

2. Red Sky at Morning
Bijna iedere wereld weer, trekt Tim iets uit zijn toverhoed. Enige wat je moet weten is dat hij kan deffen, offen en alles er rond. Enkel de kaart bekijken en lezen lijkt wat moeilijk voor hem, maar ik ben verzekerd geweest dat daar aan gewerkt wordt. Een beetje PP daarbij en het feestje is compleet.

3. Against All Odds
Gewoon een gek team die hierop speelt, niet bang om wat (hard verdiende - kuch poker kuch) centjes te investeren in hun account. Gezellig in de omgang, af en toe wat bekvechten maar dat kan geen kwaad.

4. Alexandria Morgan/Addison Rae
Ik zal ze maar samen zetten, aangezien ze ook samen spelen. Alomtegenwoordig op alle TW-platformen. Ik verwacht er veel van boys.

5. Wurm 2.0 en SOD
Wurm ken ik niet, maar ik heb horen vallen dat ze zullen blijven abusen. Ook SOD is niet bang om te abusen. Beiden zullen volgens mij lang meedraaien - mede door het abusen - en zo dus een impact hebben op de wereld.
Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
SalvadorI, Magmador

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
TM75 zie ik wel langer meedraaien, voor de rest zie ik nog niet veel gekke dingen. Ik zie en hoor dat er in het oosten een stam genaamd AT probeert te ontspringen via Alexandria Morgan, Addison Rae en Chili.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Plaat dan, PP-farmers enzo.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Finnvard, want wie the fuck zijn zij? Maar in de startfase val je op door PP, dus moeilijk te beantwoorden. Laten wie hier dan maar Sequa Quare zetten. Naar het schijnt solo iedereen eruit farmen met maar 2k puntjes, niet slecht.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
-

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
Zwaarste 45, makkelijkste 55.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. Red Sky at Morning
2. Addison Rae
3. Sons Of Durin

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?
1. Red Sky at Morning
2. Finnvard
3. Alexandria Morgan
4. Chili
5. Against All Odds
6. Finit Hic Deo.
7. Wurm 2.0
8. Sons Of Durin
9. Firefoxx..
10. TheTrainGoesChuChu

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Geen idee, anders is het geen verrassing meer hé?

wat een gangbangertje is het toch die kerouac, zo diep in ieders hol kruipen

maar goed ik mis @ripromy in je lijstje, die houdt zich na een stab early game knap staande?
 
Reactiescore
2.368
Klopt, ripromy hoort in het laatste puntje te staan
 
Reactiescore
429
wat een gangbangertje is het toch die kerouac, zo diep in ieders hol kruipen

maar goed ik mis @ripromy in je lijstje, die houdt zich na een stab early game knap staande?

stan zijn forumposts zijn 95% van de keren wel accuraat en met zinnige tekst, bij jouw lijkt het percentage wel omgedraaid, hallejula he je bent nog erger dan sommige andere hier, en er zitten een paar erge tussenhoor (al is de grootste zeurpiloot verbannen)
 

Deleted User - 487970061

Guest
stan zijn forumposts zijn 95% van de keren wel accuraat en met zinnige tekst, bij jouw lijkt het percentage wel omgedraaid, hallejula he je bent nog erger dan sommige andere hier, en er zitten een paar erge tussenhoor (al is de grootste zeurpiloot verbannen)
You got it all wrong :oops: jij denkt dat nonkel jos zinnige posts maakt op wereldfora :tongue:
 
Bovenaan