Early game verwachtingen

Deleted User - 487971522

Guest
Laat me niet lachen. Ik heb de verhalen gelezen!

Er is een ban gegeven voor een illegaal script. Dan bedoel ik niet een script dat het toelaat dat je met een muntje op je toetsenbord de hele tijd munten kan slaan, want dat doet iedereen en daar krijg je geen ban voor. Ik weet hoe het gaat binnen de support en het moet wel om een geavanceerder script zijn gegaan dat neerkomt op een bot of iets in die trend. Je bent wel heel goedgelovig als je denkt dat het een onterechte ban is geweest......
 
Reactiescore
416
Laat me niet lachen. Ik heb de verhalen gelezen!

Er is een ban gegeven voor een illegaal script. Dan bedoel ik niet een script dat het toelaat dat je met een muntje op je toetsenbord de hele tijd munten kan slaan, want dat doet iedereen en daar krijg je geen ban voor. Ik weet hoe het gaat binnen de support en het moet wel om een geavanceerder script zijn gegaan dat neerkomt op een bot of iets in die trend. Je bent wel heel goedgelovig als je denkt dat het een onterechte ban is geweest......

ik weet de exacte info niet, kan ook zijn dat t een scriptje is dat legaal is op .net en niet op .nl
 
Reactiescore
3.452
Jij runt toch wel
Volgens mij ben jij de jankbal in dit verhaal
Weg? Denk dat jij eerder weg gaat, VF runnertje.
waarom heb jij een lelijke kikker als avatar?
dan ook nog van de daken schreeuwen dat het hele vriendelijke mensen zijn...
Gelukkig ben jij wel heel vriendelijk:eek:
 

Deleted User - 487971522

Guest
ik ben zeker niet de vriendelijkste.... dat klopt!

Is dit je verdediging of geef je toe dat je een vieze valspeler bent?
 
Reactiescore
3.452
ik ben zeker niet de vriendelijkste.... dat klopt!

Is dit je verdediging of geef je toe dat je een vieze valspeler bent?
Oh ik speelde daar niet toen hoor,en wat fijn dat je de verhalen hebt gelezen maar niet de bewuste speler heb gesproken ; -)
Natuurlijk heb jij gelijk,je hebt immers de verhalen gelezen,en die zijn natuurlijk geheel waar
 
Reactiescore
524
Laat me niet lachen. Ik heb de verhalen gelezen!

Er is een ban gegeven voor een illegaal script. Dan bedoel ik niet een script dat het toelaat dat je met een muntje op je toetsenbord de hele tijd munten kan slaan, want dat doet iedereen en daar krijg je geen ban voor. Ik weet hoe het gaat binnen de support en het moet wel om een geavanceerder script zijn gegaan dat neerkomt op een bot of iets in die trend. Je bent wel heel goedgelovig als je denkt dat het een onterechte ban is geweest......
Meerdere spelers van het account hebben hier gereageerd, misschien zou je hun eens moeten contacteren voor het verhaal van een directe bron. Op het AF wordt alle feiten zo geframed dat het in jouw voordeel valt om er propaganda mee te voeren.
 
Reactiescore
1.476
Laat me niet lachen. Ik heb de verhalen gelezen!

Er is een ban gegeven voor een illegaal script. Dan bedoel ik niet een script dat het toelaat dat je met een muntje op je toetsenbord de hele tijd munten kan slaan, want dat doet iedereen en daar krijg je geen ban voor. Ik weet hoe het gaat binnen de support en het moet wel om een geavanceerder script zijn gegaan dat neerkomt op een bot of iets in die trend. Je bent wel heel goedgelovig als je denkt dat het een onterechte ban is geweest......
Wil je beweren dat er nooit onterechte bans worden gegeven? Dan ben je pas goedgelovig.
 
Reactiescore
76
Wil je beweren dat er nooit onterechte bans worden gegeven? Dan ben je pas goedgelovig.


Hangt er vanaf hoeveel mensen je geloven, onterecht kan onterecht zijn maar zelfs dan durft niet iedereen het aan te nemen :p laat de man in zn hummetje, haten is alles wat ie heeft
 
Reactiescore
1.962
@Yerpel jij hebt totaal geen kennis over de situatie dus stop aub met raaskallen. Heb ook geen behoefte om alles uit te leggen, de mensen waarvan ik denk dat ze het moeten weten heb ik de kwestie allang uitgelegd.
 
Reactiescore
1.476
Hangt er vanaf hoeveel mensen je geloven, onterecht kan onterecht zijn maar zelfs dan durft niet iedereen het aan te nemen :p laat de man in zn hummetje, haten is alles wat ie heeft
Uiteraard. Sommige mensen zullen een terechte ban ook onterecht vinden als ze de helft van het verhaal horen, en andersom. Het beste is om er niet teveel over te zeggen als je er niet zelf bij bent geweest, je zou het maar zo verkeerd kunnen hebben. Dit komt natuurlijk gedeeltelijk doordat TW zijn bans niet uit wil leggen of bespreekbaar maken (wat overigens logisch is).
 
Bovenaan