Early game verwachtingen

Reactiescore
5.592
Beste lezers van dit toch vrij irrelevante en saaie sub-forum,

Ze zeggen wel eens liever goed gejat, dan slecht bedacht. Bij deze een topic gejat van @Underground Tacticz. die het op zijn beurt heeft gejat van @R.E.L .

In deze mini uitvoering van iets wat lijkt op de golden awards nemen we onze verwachtingen onder de loep. Ondanks dat het eigenlijk nog nét iets te vroeg is voor deze wereld, post ik het toch vast om hier wat leven in de brouwerij te brengen. Voel je vrij om nog even te wachten met het typen van je lijstje, maar als jij van een uitdaging houdt, doe het gewoon nu.

Ik ga hieronder een poging waren:

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. Red sky at Morning
Naar verluid een sterk team en kende tot dusver een zeer goede start, weliswaar met de behulp van de beurs, maar wel account niet in de top 25? Tim is daarbij een actieveling, klasbak en een gezellige speler. Het team in combinatie met hun start zullen deze wereld gaan domineren.

2. TheTrainGoesChuChuu
Dit team is voor mij niet onbekend, samen gespeeld op w71 en daar kennis gemaakt met o.a. Rick, Ruben, Jannes, Inge. Ondanks dat zij niet allemaal op deze wereld spelen denk ik dat degene die wél spelen kwalitatief gezien tot de betere klasse behoren. Met hun nieuwe aanwinsten die een verassing zijn, maar voor de community niet onbekend denk ik dat zij het ver gaan schoppen. Activiteit, kwaliteit en tevens een gezellig team, wat wil je nog meer?

Firefox.. > TheTrainGoesChuChuu


3. Addison Rae
Ondanks dat ik wel eens grap tegen Eric, verwacht ik wel wat van hen deze wereld. Als een van de enige niet anonieme starters die er serieus voor gaat, moet je dit ook wel serieus nemen. Ik ken je niet en ik geloof dat ik je co-spelers ook niet ken, maar ik ben benieuwd wat jullie gaan laten zien deze wereld. Jullie start ziet er degelijk uit en jullie zijn niet vies van wat farmen. Verder ga ik uit dat Alexandra Morgan jullie boost/mb/du is, maar mochten zij zelf starten zouden zij wellicht ook in dit lijstje thuis horen. Al hoorde ik via via dat dit niet hetzelfde team is als van 44, dus ben benieuwd wat ik van beide accounts moet verwachten.

4. Against all odds
Some like them, some hate them. Ik vind het een aangenaam team en wij hebben ook als buren w71 gespeeld. Een degelijk team met kennis van het uitgeven van premium puntjes en daarbij ook een vrij goed inzicht. Ze hebben langzamerhand nieuwe spelers erbij gekregen en met hen staat er toch een kwalitatief team. Het niveau van deze wereld zal niet bijster hoog zijn, dus ik verwacht dat dit ervoor zorgt dat dit team de kans krijgt te pieken.

5. Laagland
Wij hebben hier op 71 een korte periode tegen gespeeld. Destijds nooit echt een hoge pet van hen opgehad, maar op deze wereld doen ze het toch vrij goed. Ik ben toch benieuwd wat er nu echt in dat team schuilt en of ze daadwerkelijk nog het ''top'' - niveau halen als ze wel of niet al eens eerder hebben gedaan. Ik laat me graag verassen.



Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Lastig om hier daadwerkelijk accounts te noemen. Er zitten zo veel PP-farmers in dat het vrij lastig is hier een inschatting over te geven. Om deze reden laat ik daarom deze kolom leeg.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
In grote lijnen moeten de stammen natuurlijk nog ontstaan. Vaak zie je in het begin een 4 strijd wat al snel een 3-strijd wordt. TM-75 zullen een gooi gaan doen met hun premade en kijkende naar hun ligging zou dit ook mogelijk kunnen zijn. Veel meer definitieve stammen zie ik op het moment nog niet, wel zullen wij in .fly een gooi gaan doen om een top stam van deze wereld te worden.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Alle top 5 stammen op misschien TM-75 na.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Vooral Laagland, had geen idee dat zij serieus gingen spelen, maar zijn toch aardig aan het starten geweest met behulp van wat sappige PP'tjes.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Hier nog geen zicht op, misschien Rawtch & TM75

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
Hiervoor gaan we even een kaartje erbij nemen.
spelers.png
Tot nu toe lijkt continent 55 het meest makkelijke. Ik weet dat continent 44 en 45 kwalitatief best degelijk zijn, deze zullen dus in mijn opinie de moeilijkste worden.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. Against all Odds
2. Red Sky at Morning
3. Addison Rae

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio Augustus in de top 10 staan?
1. Red Sky at Morning
2. Laagland
3. Addison Rae
4. Against all odds
5. TheTrainGoesChuChuu
6. Sons of Durin
7. Basketballertje8
8. Finit hic Deo
9. Alexandra Morgan
10. Firefox..

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Laagland en Addison Rae





Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
 
Reactiescore
5.592
Ik voel mij vereerd voor het vertrouwen maar ik denk toch dat ik die morgan noobs mijn plekje moet geven, ik ben immers maar een mb van lord-toms
Dat was nog geheim voor de rest van de wereld, maar ach, nu weten ze dat ook weer.
 
Reactiescore
1.659
dat moet toch wel het vrij forum zijn maar dan zonder een niet te dubieuze naam.
 
Reactiescore
1.696
Ik ken de browser, niet de speler. Maar ik heb de afgelopen 30 werelden ook niet meer serieus meegespeeld. Dus ik denk dat dat het zal zijn.
 
Reactiescore
786
Ik ken de browser, niet de speler. Maar ik heb de afgelopen 30 werelden ook niet meer serieus meegespeeld. Dus ik denk dat dat het zal zijn.

Account bestond al op wereld 23 hoor ;)
 
Bovenaan