Early game verwachtingen

Reactiescore
1.226
Vreemd, dit had je in je vorige posts ook al beloofd.
Wederom bevestiging dat je geen man van je woord bent.

Trouwens in deze situatie is de juiste zin:'Ik vind hier de woorden niet voor.'
Je bevestigt enkel wat ik helaas al zoveel heb moeten herhalen dat het hopelijk ook tot jou is doorgedrongen.
Dit is absoluut niet persoonlijk en jij bent de enige die er dat van probeert te maken.

:redface:
 

Deleted User - 487973263

Guest
Dient dit topic als een soort GA topic of is er geen animo voor een dergelijk topic?
 

Deleted User - 487973263

Guest
Voor Golden Awards is het nog een beetje te vroeg, weinig dingen gebeurd.

Denk je niet dat dat makkelijker in te vullen is dan een top 20 lijstje? Van wat ik mij herinner kostte een top 20 lijstje mij nochtans meer tijd/moeite dan GA.
 
Reactiescore
786
Denk je niet dat dat makkelijker in te vullen is dan een top 20 lijstje? Van wat ik mij herinner kostte een top 20 lijstje mij nochtans meer tijd/moeite dan GA.

Ik stop in beide evenveel werk, maar inderdaad een GA lijstje lijkt me iets makkelijker omdat je dan vaak je eigen kring gaat nomineren. Volg verder wel Exact dat het nog wat te vroeg is ervoor, dan zijn deze Early Game awards beter
 
Reactiescore
786
Het is hier al een tijdje stil, wat zijn jullie huidige verwachtingen beste vrienden?

Kunnen we omgekeerd ook van jou vragen, al denk ik dat het inmiddels wel eens tijd kan worden voor de effectieve Golden Awards hoor :)
 
Bovenaan