Early game verwachtingen

Reactiescore
138
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
1. Red Sky At Morning:
Is gewoon een dijk van een speler met geen leven hahaah. Nee dit is een serieus team met maar een doel. Zie hun niet snel naar beneden gaan en denk dat ze nog veel laten zien. Zijn ook goed actief met farmen enz.
2. Finnvard:
Ook een sterk team wie erg actief is aan de farms te zien. Prettige mensen ook in de omgang.
3. Wurm 2.0:
Hier heb ik wel mijn twijfels. Met weinig dorpen is het makkelijk om alles bij te houden maar hoe groter je wordt hoe meer tijd je erin moet steken. Uit betrouwbare bron weet ik dat ze spelers zoeken dus zal het team nog niet compleet zijn atm. Lukt dit wel gaan ze nog leuke dingen zien.
4. Firefox:
Met ons als buur komt dat wel goed. Wij nemen ze wel op sleeptouw mee. Nee alle gekheid op een stokje. Dit is een sterk team en goed bezet. Het is geen straf om hun als buur te hebben en gaan ook zeker hoog eindigen.
5. Sons of Durin:
Met geld kan je bijna alles fixen dus zullen ook wel lang meedraaien.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
1. Alexander13
2. Scara
3. Blow Me Up

voor verschillende redenen. Heb er geen hoge pet van op

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Hier kan ik weinig over zeggen.
Ik denk dat veel stammen zich nog ontwikkelen of nog moeten vormen.
Veel stammen in de top 10 hebben niet echt bijster goede liggingen of safe rim, tenzij ze al veel slaafjes hebben en een R2W gaan maken kunnen we hier pas over een maand of 1/2 serieus iets over zeggen

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Wolves:
Zie weinig kwaliteit erin zitten en teveel spelers in een klein gebied. Je zit zo vast geedeld

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Firefox: hoe hun zo snel al 4 dorpen gepakt hebben is een raadsel maar ze doen het goed ;).
Wurm 2.0: Voor mij nieuw account en weet nog niet wie erop spelen maar ze doen het niet slecht. al een leuk aantal dorpen en oda is ook al leuk om te zien.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
TM75 vs Wolves liggen in elkaars gebied of ze moeten samenwerken

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
C45 hebben leuke spelers dus ik denk dat dit wel de pittigste gaat worden

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. Red sky at morning
2. Against All Odds
3. Finnvard

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?
1. Red sky at morning
2. Wurm 2.0
3. Finnvard
4. Schedel
5. Enemy with a purpose
6. Alexandria Morgan
7. Against All Odds
8. FireFox..
9. Sons of Durin
10. Finit hic deo
(in willekeurige volgorde)

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Hier wil ik ons op zetten. Wij hebben een serieus gedreven team die maar 1 doel hebben op W75 en dat is winnen.


Weet niet wie die bron van je is. Maar wij zoeken geen mensen :D.

Wij hebben een team van 6 voor deze wereld met nog 2 reserve spelers.
 
Reactiescore
430
dat is voor jullie te beslissen :p

Mijn pm was door mijn teamgenoten ook omschreven als niet handig.
Ik had het iets anders moeten omschrijven stabben was niet het juiste woord, vluchten was beter
Vluchtende spelers aannemen is niet iets om trots op te zijn.

Zoals sommigen weten en sommigen niet ben ik zelf op vakantie dus niet in de mogelijkheid om veel snel uit te typen via de pc, mocht aod het uittypen dan voorzie ik het graag met ons deel van het verhaal.
 
Reactiescore
1.380
Mijn pm was door mijn teamgenoten ook omschreven als niet handig.
Ik had het iets anders moeten omschrijven stabben was niet het juiste woord, vluchten was beter
Vluchtende spelers aannemen is niet iets om trots op te zijn.

Zoals sommigen weten en sommigen niet ben ik zelf op vakantie dus niet in de mogelijkheid om veel snel uit te typen via de pc, mocht aod het uittypen dan voorzie ik het graag met ons deel van het verhaal.

door deze fout ben je nu verplicht om een leuk lijstje te maken wat ook hoort hier.
 
Reactiescore
271
misschien de volgende keer dat je mij gaat benoemen op AF, daadwerkelijk een keer mij ingame aanspreken... nog nooit van je gehoord op t spel :)
raar volgens mij moesten er afspraken gemaakt worden je 2de dorp ook te redden?
of omdat andere in jou naam mij een pm stuurde dat je het wou opgeven omdat je je hoofddorp kwijt was en bang was je prestaties en je edelmanlimiet van 8 te verliezen telt het nie mee zeker??
 
Reactiescore
416
raar volgens mij moesten er afspraken gemaakt worden je 2de dorp ook te redden?
of omdat andere in jou naam mij een pm stuurde dat je het wou opgeven omdat je je hoofddorp kwijt was en bang was je prestaties en je edelmanlimiet van 8 te verliezen telt het nie mee zeker??

nooit akkoord gegeven voor het edelen van mn 2e dorp lol
 
Reactiescore
45
Ik voel een sappig verhaal aankomen, wie gaat dit verhaaltje maken? :cool:

Oow zo sappig is het ook weer niet hoor. Wij hebben het slim maar niet heel netjes gespeeld maar wel alle afspraken nagekomen die zijn toegezegd. Dat sommige dingen als toegezegd worden gezien is een kwestie van lezen en opvatting. dus kort samengevat slim maar niet heel netjes gespeeld van ons beetje naïef van freaks en ook niet heel netjes aan het begin.
 
Reactiescore
271
Oow zo sappig is het ook weer niet hoor. Wij hebben het slim maar niet heel netjes gespeeld maar wel alle afspraken nagekomen die zijn toegezegd. Dat sommige dingen als toegezegd worden gezien is een kwestie van lezen en opvatting. dus kort samengevat slim maar niet heel netjes gespeeld van ons beetje naïef van freaks en ook niet heel netjes aan het begin.

het is gewoon vies spel en we posten alles om de rest errop te wijzen goed op te letten voor er uberhaubt afspraken met jullie gemaakt gaan worden.
iedereen mag van jullie zulke dingen verwachten blijkbaar.

wat gebeurt is is gebeurt en het enige wat we verder zijn is dat ik straks #1 odd tijdelijk pak :p
 
Reactiescore
416
het is gewoon vies spel en we posten alles om de rest errop te wijzen goed op te letten voor er uberhaubt afspraken met jullie gemaakt gaan worden.
iedereen mag van jullie zulke dingen verwachten blijkbaar.

wat gebeurt is is gebeurt en het enige wat we verder zijn is dat ik straks #1 odd tijdelijk pak :p

post maar hoor, enige wat ze gaan zien is dat je niet op details let.
 
Reactiescore
430
het is gewoon vies spel en we posten alles om de rest errop te wijzen goed op te letten voor er uberhaubt afspraken met jullie gemaakt gaan worden.
iedereen mag van jullie zulke dingen verwachten blijkbaar.

wat gebeurt is is gebeurt en het enige wat we verder zijn is dat ik straks #1 odd tijdelijk pak :p

Als je me maar niet weg speelt want dat wil @Kerouac het liefste doen
 
Bovenaan