Early game verwachtingen

Reactiescore
54
Je mist het top account Phone in je lijstje...... verder zie ik helemaal geen leden van Rose dit terwijl er wel degelijk "early game"toppers bij zitten...

Dus mooi geschreven post maar iets teveel gericht op AAO en ze hulpjes! verder denk ik dat veel spelers wel weten dat TM75 nou niet de core top stam is deze wereld.... Ja laagland verdedigt leuk maar dat maakt ze stam nog niet top.....
 
Reactiescore
1.647
Je mist het top account Phone in je lijstje...... verder zie ik helemaal geen leden van Rose dit terwijl er wel degelijk "early game"toppers bij zitten...

Dus mooi geschreven post maar iets teveel gericht op AAO en ze hulpjes! verder denk ik dat veel spelers wel weten dat TM75 nou niet de core top stam is deze wereld.... Ja laagland verdedigt leuk maar dat maakt ze stam nog niet top.....

Phone of Prone?

Wel grappig dat je hen als top doet terwijl nog niks bewezen hebben en dan laagland die wel zich redelijk bewijst daarna afkraakt?
 
Reactiescore
54
Phone sinds 13-09-2020 :)

Verder kraak ik als je goed leest laagland niet af.......

Daarbij staat Phone dik eerste zowel kwa oda en punten... en gezien ons PP gebruik hebben we dat gewoon netjes klaargespeeld, in tegenstelling tot accounts die 3/4x zoveel pp hebben gebruikt...
 
Reactiescore
5.687
Phone sinds 13-09-2020 :)

Verder kraak ik als je goed leest laagland niet af.......

Daarbij staat Phone dik eerste zowel kwa oda en punten... en gezien ons PP gebruik hebben we dat gewoon netjes klaargespeeld, in tegenstelling tot accounts die 3/4x zoveel pp hebben gebruikt...
Ja super goed, eerst een flinke hap intern en toen door middel van recruits enkele ex-leden 360 graden front gegeven waardoor je ze easy kon pakken na jullie zeer vredelievende NAP. Jullie doen het prima hoor, daar niet van, maar laten we absoluut niet overdrijven.
 
Reactiescore
290
Ja super goed, eerst een flinke hap intern en toen door middel van recruits enkele ex-leden 360 graden front gegeven waardoor je ze easy kon pakken na jullie zeer vredelievende NAP. Jullie doen het prima hoor, daar niet van, maar laten we absoluut niet overdrijven.
Begin je weer met je 360 graden front, heb je überhaupt ooit de map bekeken? En zoals Louiza die hebben we gewoon alleen aangepakt en niet de stam voor gevraagd... dat accounts na 1 dag deffe stoppen kunnen wij niks aan doen. Galaxy en andere stamgenoten hielden het langer vol.
Toen louiza tsl joinde hadden wij meer front als louiza zelf. Buiten dat om Rose. Stond net na de oprichting zeer zwak ivm de “massa’s” over en weer tussen Beast. En VBV dat toen andere stammen hier niet van profiteerde kunnen wij niks aan doen he. Ben blij dat je op zn minst zegt dat we het goed doen en dankjewel daarvoor en ik wil ook zeker niet overdrijven want we hebben ook veel geluk gehad met spelers maar ook genoeg pech... en dat sommige steeds maar roepen p2w prima. Maar ik denk dat er vele accounts meer pp ingestoken hebben als wij. En evenals de beschuldigingen eerder dat wij gs geboost zouden hebben is klinkklare onzin.
Dit is niet naar jou bedoeld maar in het algemeen als een “soort van” verdediging.
Denk dat de verslagen tegenstanders en Os rang ook wel iets zeggen. Vooral early.
 
Reactiescore
453
2 dingen,

lijstjes worden gebaseerd op het wereld verloop en 'spannende' dingen, zoals tom al zei, het opedelen van een gestopte speler is nou niet echt heel spannend, ja jullie hebben er niet voorgekozen om hen te laten stoppen, maar het is wel gebeurd. hou op met zo happen want dit blijf je horen als je zo hapt

ding 2, punten zeggen misschien een hoop, maar lang niet alles hangt af van punten (of oda!), ik heb mijn stam meerdere malen moeten ondersteunen en in het begin al deff dorpen moeten gaan bouwen om ervoor te zorgen dat AT overeind bleef staan, de laatste dagen heb ik wat mazzel gehad met edelen waardoor mijn punten ook omhoog zijn gegaan maar lange tijd had ik niet meer dan 15 dorpjes en stond ik de 5/6/7de in mijn stam ranglijst
ben ik omdat ik nu opeens 2/3/4/de in de ranglijst sta opeens een veel beter account, misschien wel misschien niet, oordeel zelf maar.

maar stop met het altijd proberen het negatieve te zoeken in iemand zijn post, schrijf juist eens wat moois over een ander, dan zal die ander dat waarschijnlijk sneller terug doen dan dat je hem of haar 'persoonlijk' aanvalt omdat je ook maar denkt dat er iets negatiefs in iemand zijn post staat.

waarom ik dit schrijf? nou omdat iemand het moet doen.
 
Reactiescore
227
2 dingen,

lijstjes worden gebaseerd op het wereld verloop en 'spannende' dingen, zoals tom al zei, het opedelen van een gestopte speler is nou niet echt heel spannend, ja jullie hebben er niet voorgekozen om hen te laten stoppen, maar het is wel gebeurd. hou op met zo happen want dit blijf je horen als je zo hapt

ding 2, punten zeggen misschien een hoop, maar lang niet alles hangt af van punten (of oda!), ik heb mijn stam meerdere malen moeten ondersteunen en in het begin al deff dorpen moeten gaan bouwen om ervoor te zorgen dat AT overeind bleef staan, de laatste dagen heb ik wat mazzel gehad met edelen waardoor mijn punten ook omhoog zijn gegaan maar lange tijd had ik niet meer dan 15 dorpjes en stond ik de 5/6/7de in mijn stam ranglijst
ben ik omdat ik nu opeens 2/3/4/de in de ranglijst sta opeens een veel beter account, misschien wel misschien niet, oordeel zelf maar.

maar stop met het altijd proberen het negatieve te zoeken in iemand zijn post, schrijf juist eens wat moois over een ander, dan zal die ander dat waarschijnlijk sneller terug doen dan dat je hem of haar 'persoonlijk' aanvalt omdat je ook maar denkt dat er iets negatiefs in iemand zijn post staat.

waarom ik dit schrijf? nou omdat iemand het moet doen.
Desondanks dat je wel een punt maakt wil ik toch even lachen dat jij zegt dat een ander niet zo mag happen hihi.

Daarnaast heb jij inderdaad je stam meerdere malen moeten ondersteunen omdat je een persoonlijke nap had en dus volledig leeg kon staan!

Tenslotte ben je echt een dieptrieste droeftoeter om mij een ban proberen aan te smeren omdat ik via pm een mopje maakte met een co van je waarmee ik contact heb en ken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
453
Desondanks dat je wel een punt maakt wil ik toch even lachen dat jij zegt dat een ander niet zo mag happen hihi.

Daarnaast heb jij inderdaad je stam meerdere malen moeten ondersteunen omdat je een persoonlijke nap had en dus volledig leeg kon staan!

Tenslotte ben je echt een dieptrieste droeftoeter om mij een ban proberen aan te smeren omdat ik via pm een mopje maakte met een co van je waarmee ik contact heb en ken.

voor de gene die geen idee hebben waar het over gaat.
dat is ook niet nodig.

het akkefietje is uitgepraat met de account eigenaar die er (uiteraard niet blij mee was) maar er wel begrip voor had gezien de aanvaringen die hebben plaats gevonden eerder op deze wereld.

Schelden in pm's ingame is gewoon heel gevaarlijk, dat is nu duidelijk gemaakt.
via discord/app/af kan je doen wat je wilt, dat kost je niet je ingame account.

maar straks tref je (weer) iemand die je 'grapje' minder kan waarderen dan de gene waar het voorbestemd is en dan kan je zomaar echt een ban aan je broek hebben hangen.

maar zoals ik al zei, het is al uitgepraat.
AF aandacht hieraan is totaal onnodig.
 
Reactiescore
227
voor de gene die geen idee hebben waar het over gaat.
dat is ook niet nodig.

het akkefietje is uitgepraat met de account eigenaar die er (uiteraard niet blij mee was) maar er wel begrip voor had gezien de aanvaringen die hebben plaats gevonden eerder op deze wereld.

Schelden in pm's ingame is gewoon heel gevaarlijk, dat is nu duidelijk gemaakt.
via discord/app/af kan je doen wat je wilt, dat kost je niet je ingame account.

maar straks tref je (weer) iemand die je 'grapje' minder kan waarderen dan de gene waar het voorbestemd is en dan kan je zomaar echt een ban aan je broek hebben hangen.

maar zoals ik al zei, het is al uitgepraat.
AF aandacht hieraan is totaal onnodig.

ScHeLdEn iN Pm'S iNgAmE iS gEwOoN hEel gEvAaRliJK.

Feit dat Isaak nog niet eens de pm heeft gelezen zegt al genoeg. Hij is een vriend, hoezo zou dat dan niet kunnen? We gaan maar zwijgen zeker over waarom je daadwerkelijk eigenlijk ons een ban wou aansmeren?

Uitgepraat kan wel zijn met accounteigenaar, maar met mij alleszins niet :eek2:
En dat rolletje dat je op je moraalpaard zit om mensen wijzer te maken over de gEvArEn van tw past je niet
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
438
De context is in mijn ogen erg belangrijk met dat soort dingen. Als het daadwerkelijk als een grap bedoeld was, en ook zo geformuleerd werd, dan zou het een beetje sneu zijn om iemand ervoor te reporteren.

Doet me denken aan een bericht dat ik een aantal dagen geleden kreeg van een speler die we op w75 geedeld hebben waarna hij onze PP farm, op een zeer suicidale manier, heeft vernietigd.
Zal wel even terug kijken of ik het rapportje en de pm nog kan vinden.
 
Reactiescore
786
Wat kunnen jullie toch klagen en zagen tegen elkaar man man man :p
 
Reactiescore
438
De context is in mijn ogen erg belangrijk met dat soort dingen. Als het daadwerkelijk als een grap bedoeld was, en ook zo geformuleerd werd, dan zou het een beetje sneu zijn om iemand ervoor te reporteren.

Doet me denken aan een bericht dat ik een aantal dagen geleden kreeg van een speler die we op w75 geedeld hebben waarna hij onze PP farm, op een zeer suicidale manier, heeft vernietigd.
Zal wel even terug kijken of ik het rapportje en de pm nog kan vinden.

Rapportje helaas niet terug kunnen vinden maar wel de PM:

Of dit nu het waard is om te rapporteren? In mijn ogen enkel frustratie uitten en dus niet de moeite gedaan om het aan te geven.
(Wel om moeten lachen, dat geef ik eerlijk toe :p)

W76 Joman bericht.png
 
Bovenaan