Early game verwachtingen (stam)

Reactiescore
1.228
We zijn alweer een goede maand verder dan de eerste w89 update en dus dacht ik, tijd voor een nieuwe.

Allereerst wat algemene informatie die van invloed zou kunnen zijn op de manier hoe je de rest zou gaan lezen.
Wereld 85 is in de afsluitfase beland, er wordt massaal ge-edeld en dus zullen de nog actieve spelers van daar wellicht een plek gaan zoeken om te spelen.
Ook wereld 88 is door de recruit van ESFR in een stroomversnelling beland, want waar billians dacht nog een flink stuk map te kunnen veroveren, ligt nu opeens een villians account met voldoende groei ruimte. de eerste geruchten over dat de handdoek in de ring wordt gegooid doen al de ronde, en aangezien er al spelers van w88 ook op w89 aanwezig zijn zal de switch naar een spannende wereld niet moeilijk zijn.
Genoeg potentie om het co-spelers aantal in je stam te verhogen en dus hopelijk ook de activiteit.
Wat zou een gezocht sectie in de discord nu fijn zijn geweest.
Ideeën topic

Bekijk bijlage 33735
Bekijk bijlage 33736
Voor het overzicht heb ik ook de andere top stammen toegevoegd, echter benoem ik enkel de top 5.

Venom, de huidige nummer 1 stam is de stam die in de eerste w89 update de naam BEUN droeg.
Venom, wie kent ze niet. de stam met de grootste namen van w89 en een ligging die zoals gezegd in de eerste w89 update enorm veel potentie bood.
Maar toen gebeurde het, QQEEZZ kreeg een aanvalbare ban, die informatie lag al snel op straat. de stam TGOD viel genadeloos aan en dat deed het AF schudden, de spotprenten sectie stroomde vol met memes over qqeezz, maar al gauw volgde ook de vloedgolf aan klachten in het feedbacktopic
Maar dat was niet de enigste tegenslag die venom te verduren kreeg, door een (vermoedelijk) overhaast switchen van accounts heeft ook
Mamba Mentality een aanvalbare ban gekregen en heeft ook dit account de afgelopen dagen zware klappen moeten incasseren.
Ik hoop dat de ban van korte duur was, en dat ze snel weer mogen spelen, en dat ze hun wraak kunnen nemen op Waste.
Maar ondanks de zware verliezen die venom leidt, staan ze toch nog nummer 1 en groeien de andere accounts gestaag.
Door het rekruteren van het account Wezla uit de stam KCT hebben ze het gat tussen QID en Mamba kunnen dichten.
En zijn ze erin geslaagd om de stam KCT hun groei richting de rim volledig te blokkeren, of is er hoop voor KCT?

Aanvallend lijkt venom heel sterk te staan, vele waslijsten aan overnames zijn te zien in twstats, pagina's vol aan getimede overnames, Chapeau.
En het blijft vaak niet bij die ene landing, ze lijken hard door te pakken bij winst de gehele dag zijn er namelijk overnames te vinden in twstats.
Gisteren KCT, vandaag UA1 ze gebruiken hun troepen wijselijk zo vlak voor de kerststop, een duim omhoog naar hun offensief leider

.KCT heet nog steeds KCT, en ook liggen ze nog steeds in de core van map.
De vrije groei ruimte van KCT lijkt steeds kleiner te worden, hun voornamelijkste bron van groei, TAOW lijkt gefuseerd te zijn met STYLE.
De groei en dus overnames van KCT zijn de laatste tijd niet bepaald rooskleurig, het lijkt erop dat ze flink worden aangevallen.
Dat ze worden aangevallen blijkt uit hun huidige 5 miljoen ODD wat ze op de verdedigingsranglijst een 2de plek bezorgd.
Na het verliezen van zowel account Wezla als account Tekashi, lijkt de rim weg naar de rim volledig afgesloten.
Kiezen de core stammen voor een bondgenootschap tegen de stammen aan de buitenkant?
Of gaan ze onderling elkaar ook nog bestoken en nemen ze elkaar mee ten onder?
Ze lijden zware verliezen, zullen de core stammen nog lang overeind staan?

Loco, de huidige nummer 3 stam uit het verre noorden.
Hun volledige stamnaam luidt 'Loco In The Coco', maar aan hun ligging en groei te zijn lijkt dat wel mee te vallen.
In de eerste update behoorde de grootste leden van LOCO aan AOD, maar daar hebben ze het maar 2 weken volgehouden voordat weer besloten was terug te gaan naar LOCO. Al een goede week is LOCO bezig met het teisteren van AOD, het ene na het andere account boek winsten.
Het lijkt er niet op dat er binnenkort in de rim van LOCO een stam zal opkomen dus het lijkt ze voor de wind te gaan.
Zal @Pavo nu wel een wereldwinst kunnen behalen?


Legacy, de huidige nummer 4 stam, voorheen voornamelijk TGOD.
Legacy, of tenminste, ze heet de stam nu. het lijkt een grote warboel te zijn, van TGOD naar Style naar Legacy, wat zal het morgen zijn?
Ook in TGOD zijn destijds enkele bans geweest, Maar dat is niet het enigste wat daar gebeurd aan de westzijde van w89.
De stam legacy heeft namelijk al hun eerste lid strijdend verloren, of is het account overgeleverd aan de vijand?
Want de overnames zijn in de nachtelijke uren al begonnen en ook wordt er door de stam zelf op geedeld.
Er lijkt geen touw aan vast te knopen daar bij legacy, de accounts gingen als een speer, tenminste
op de gebanden accounts dan, want voorderest lijkt het niet veel soeps daar in legacy.


Kapje, de huidige nummer 5 stam.
Ja ik hoor het u denken, Kapje welke stam is dat dan? Hoe kunnen die opeens de nummer 5 stam zijn op wereld 89?
Nou, ik zal het eens proberen samen te vatten voor u, de stam begon met een heel aantal bekende namen en groeide rustig de eerste 2 weken.
Maar toen gingen er opeens accounts weg uit de stam en 2 van die accounts belande in de destijds regerende stam Imperium Romanum, IR.
De accounts die geleavd waren lijken flink geprofiteerd te hebben van de onrust die heerste aan de westelijke kant van w89.
En het account MCdonaldtrump heeft na flink gegroeid te zijn op de restanten, zijn weg terug naar het nest gevonden
Ze hebben zoals vermeld in het stukje hierboven het eerste account al weggespeeld van de nummer 4 stam legacy
Ze lijken voorlopig genoeg groei ruimte te hebben, ze liggen in de core en tegelijkertijd ook in de rim.
Zullen ze nog meer winsten kunnen boeken op legacy? Time will tell.


Als laatste wil ik iedereen alvast een fijne kerst wensen!


Type of spelfouten mogen uiteraard worden gemeld, bedankt voor het lezen!
En tot de volgende!
mooi bericht, tldr?
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
5.599
Dit is toch wel echt een kut stamnaam, Venom? Zal wel door een Belg bedacht zijn.
 
Reactiescore
1.476
net zodra de stamnaam uit begon te komen veranderen ze m.
 
Reactiescore
1.542
Benieuwd hoe de wereld verder zal verlopen na de banwaves, de mensen die zo nodig moesten memen zullen onze wraak nog wel gaan voelen/zien ;)

Vooral de aasgieren van legacy en waste, benieuwd wat die gaan brengen nu ze geen noobs/interns op kunnen edelen.

Groetjes en fijne kessemus.
 
Reactiescore
725
Benieuwd hoe de wereld verder zal verlopen na de banwaves, de mensen die zo nodig moesten memen zullen onze wraak nog wel gaan voelen/zien ;)

Vooral de aasgieren van legacy en waste, benieuwd wat die gaan brengen nu ze geen noobs/interns op kunnen edelen.

Groetjes en fijne kessemus.
mijn excuus voor t memen, hoop dat je mij vergeeft!
 
Reactiescore
1.752
Ik deel bovenstaande mening, ook ben ik erg benieuwd wat mijn wraak zal zijn aangezien we stamgenootjes zijn :kekwait:
 
Reactiescore
1.542
Ik deel bovenstaande mening, ook ben ik erg benieuwd wat mijn wraak zal zijn aangezien we stamgenootjes zijn :kekwait:

Rondje bier halen en het is ok lieverd xx
 
Reactiescore
2.368
;pepeLove:
 
Reactiescore
41
En ook zeker DV gehele flop moet erin staan.
 
Bovenaan