- Reactiescore
- 14
Qotm dan zo top ? spelers die aanvallen krijgen zijn meteen weg .
bestaat die stam nog joh? laatste wat ik ervan hoorde is toen erik binnen 1 dag weg was door de aangegeven flop stam... toegegeven Wij zijn zeker niet top
Qotm dan zo top ? spelers die aanvallen krijgen zijn meteen weg .
Ook eerder door QID?bestaat die stam nog joh? laatste wat ik ervan hoorde is toen erik binnen 1 dag weg was door de aangegeven flop stam... toegegeven Wij zijn zeker niet top
ja die heeft het noord-westen gepakt , wij zijn de volgende gok ik lolOok eerder door QID?
Dat is niet hoe werelden gaan tegenwoordig. De eindstrijd wordt zo lang mogelijk uitgesteld en is dan bij 90% van de werelden binnen een maand afgelopen.Wanneer gaan cure en venom met elkaar vechten ipv de kleinere stammen te bullyen?
Recruit to win en daarna bij de eerste paar massen spelers die opgeven?Dat is niet hoe werelden gaan tegenwoordig. De eindstrijd wordt zo lang mogelijk uitgesteld en is dan bij 90% van de werelden binnen een maand afgelopen.
Niet eens recruit to win, 50/50 endgame ingaan en bij 1 massa een speler die gaat runnen. al meermaals gebeurdRecruit to win en daarna bij de eerste paar massen spelers die opgeven?
Stond vandaag al bijna op delete.Gaat hier hetzelfde zijn. Mooi noobjes wegedelen en dan op delete
Dit was niet door de aangegeven flop stam jullie waren laf genoeg om te wachten tot Qui Intus Diaboli eerst op hem zijn gaan lopen, jullie hebben na 100den aanvallen nooit een dorp van mij kunnen pakken totdat wederom QID langs kwam dus ik zou maar een toontje lager zingen.bestaat die stam nog joh? laatste wat ik ervan hoorde is toen erik binnen 1 dag weg was door de aangegeven flop stam... toegegeven Wij zijn zeker niet top
Laf , slim ,verstandig of geniaal noem het wat je wil. Feit is dat wij er nog liggen ( of naja deels ) en jullie ( Qotm ) niet....Dit was niet door de aangegeven flop stam jullie waren laf genoeg om te wachten tot Qui Intus Diaboli eerst op hem zijn gaan lopen, jullie hebben na 100den aanvallen nooit een dorp van mij kunnen pakken totdat wederom QID langs kwam dus ik zou maar een toontje lager zingen.
Bij PIRATA had jij anders ook maar weinig succes dus veel praat maar weinig kunnen bij jou.
Jij ligt er nog omdat Kursoo tussen jou en QID lag/ligt. Andersom was jij eerst aan de beurt geweest. Niet zo stoer doen graag.Laf , slim ,verstandig of geniaal noem het wat je wil. Feit is dat wij er nog liggen ( of naja deels ) en jullie ( Qotm ) niet....
Pirata is ook gewoon prima gegaan zonder enige inzet de grootste spelers weg ( waren veel kleiner als ons dus niet zo lastig ) en zelfs tegen venom dorpen gepakt, die zijn niet zo goed... we winnen de oorlog woo-ha!
Jij ligt er nog omdat Kursoo tussen jou en QID lag/ligt. Andersom was jij eerst aan de beurt geweest. Niet zo stoer doen graag.
Nu we je geblokkeerd hebben in game probeer je hier reacties uit te lokken, maar één woord voor, cringe.De statistieken spreken voor zich ,Puzzle staat op voorsprong.
Nu we je geblokkeerd hebben in game probeer je hier reacties uit te lokken, maar één woord voor, cringe.
Vaak doen de twee grootste stammen wedstrijdje wie het hardste recruit to win kan spelen onder het mom: 'actie reactie.'Niet eens recruit to win, 50/50 endgame ingaan en bij 1 massa een speler die gaat runnen. al meermaals gebeurd
Klopt 100%. Ahjoh val me aan en je bent er vanaf. win - win toch
Jij ligt er nog omdat Kursoo tussen jou en QID lag/ligt. Andersom was jij eerst aan de beurt geweest. Niet zo stoer doen graag.